2023-03-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Grattis till Paolo Roberto som fyller 54 år idag den 3/2.

Hur ska han fira födelsedagen ? Tar han sig in till Kungsträdgården och spöar nån som han tycker tittar snett på honom ?

Eller blir det lugnt firande hemma i villan med exfrun och tonårsbarnen ?

Kanske tittar Elin Härkönen & Anthony Yigit förbi ?

När blir fighten mellan Paolo och Anthony, kanske ikväll hemma i Paolos källare ?

Vem skulle vinna ? Paolo är ju ingen ungdom längre.
Har någon koll påvaz PR pysslar med idag?
Citera
2023-03-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Grattis till Paolo Roberto som fyller 54 år idag den 3/2.

Hur ska han fira födelsedagen ? Tar han sig in till Kungsträdgården och spöar nån som han tycker tittar snett på honom ?

Eller blir det lugnt firande hemma i villan med exfrun och tonårsbarnen ?

Kanske tittar Elin Härkönen & Anthony Yigit förbi ?

När blir fighten mellan Paolo och Anthony, kanske ikväll hemma i Paolos källare ?

Vem skulle vinna ? Paolo är ju ingen ungdom längre.

....kanske köper sig "en heders stund" med ett fansk är väl mer troligt.
Citera
2023-04-01, 08:01
Medlem
Paolo Roberto ångrar intervjun med Jenny Strömstedt.

"Om den torsdagskväll i maj 2020 som Paolo Roberto greps av
polis efter att ha köpt sex på Östermalm i Stockholm"

https://www.expressen.se/noje/paolo-...ny-stromstedt/

Så går det när man försöker tvätta byken i Tv rutan.
Senast redigerad av sveavegen 2023-04-01 kl. 08:06.
Citera
2023-04-01, 08:12
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen

Citat:
Han förklarar vidare att han inte hade någon mediestrategi.

– Jag böjde på huvudet, bad om förlåtelse, visade strupen, jag tror alla som är katoliker förstod vad jag gjorde. Det här är min skuld, det finns ingenting att säga, jag erkänner allt och allt vad ni säger, jag håller med. Och sen döda mig eller förlåt mig. Det är vad jag har att säga om det, förklarar han.

Han var bögifierad för de försökte göra honom ergi och kniva honom i röven, ett såkallat "skamhugg". Nu råkar han vara en normal katolsk pojke så nu är ballen hård igen.

Så ska det se ut.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-01 kl. 08:15. Anledning: editorknas
Citera
2023-04-01, 16:54
Medlem
Sameshs avatar
Han visar återigen att han aldrig lär sig, ett stort jäkla rövhål är han!
Citera
2023-04-01, 17:00
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Han visar återigen att han aldrig lär sig, ett stort jäkla rövhål är han!

OK för han verkar vara en helt normal kuk och jag har sett en del kukar.

Jag förstår dock att rövhål är väldigt på modet i svensk media, men sånt hoppas jag bra katolska killar sysslar med av misstag på fyllan helst och i alla fall skyddar sig.
Citera
2023-04-01, 21:08
Medlem
Majd.Al.Sultans avatar
En massa på Fejan skriver att den prostituerade har egen hemsida, är detta någon kändis han vart hos eller?
Citera
2023-04-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majd.Al.Sultan
En massa på Fejan skriver att den prostituerade har egen hemsida, är detta någon kändis han vart hos eller?
Blev kanske känd inom sin gengre efter paolos fenomenala idé att besöka henne. Undra hur många buksyskon paolo har efter det besöket.
Citera
2023-04-01, 21:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det måste svida rejält att Elin lämnade honom för en drygt 20 år yngre boxare, som (av en slump) också programleder.
Citera
2023-04-01, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det måste svida rejält att Elin lämnade honom för en drygt 20 år yngre boxare, som (av en slump) också programleder.

Ja fast ballen är hård igen säger jag. Varför får han inte knulla horor för? Vad är det här för land? Då hade ju inte det spelat någon roll. Sinnessjukt.

Hela den sexuella ekonomin är skev i protestantismen. Det har med att Maria är osynliggjord och ersatt med en bög som födde med surrogatmorsa att göra.

Paolo holds no truck with your faggot shit.
Citera
2023-04-02, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen

Roberto menar att han egentligen blev våldtagen av Jenny Strömstedt för han samtyckte inte till intervjun. Hon borde ha förstått det. Så när han ringde och sa att han ville bli intervjuad i teve så borde hon förstått att hans ja var ett nej.

Hon borde ha förstått det även när han dök upp för intervjun. När han satt i sminket borde hon förstått det, och definitivt när han kom in i studion för att göra intervjun. Att Strömstedt inte bröt direkt och skickade hem honom eller till psyket är inget annat än en stor skandal.
Citera
2023-04-02, 07:19
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Roberto menar att han egentligen blev våldtagen av Jenny Strömstedt för han samtyckte inte till intervjun. Hon borde ha förstått det. Så när han ringde och sa att han ville bli intervjuad i teve så borde hon förstått att hans ja var ett nej.

Hon borde ha förstått det även när han dök upp för intervjun. När han satt i sminket borde hon förstått det, och definitivt när han kom in i studion för att göra intervjun. Att Strömstedt inte bröt direkt och skickade hem honom eller till psyket är inget annat än en stor skandal.

Jenny? Hon har ett rykte om sig att hon vill pruta i dörren och vill köra grekiskt och inte fransk eller italienskt så det tycker jag absolut är en oaktsam våldtäkt, inte alls som Paolo som är en normal lover och gjorde sin business och var glad och nytömd och på väg ner på stan för att ha kul när mässingsknapparna honkade honom.

Svenska killar är som tjejer nu, de är avis på brudarna deras kompisar knullar och sitter och snackar skit om dem på nätet. Det där kommer ingen normal katolsk pojke anpassa sig till för man blir slapp i ringmuskeln och får droopy balle av sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in