Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Katolsk uppfostran? Ingår det i den att man ska sparka ner och misshandla helt oskyldiga personer på stan för att man tycker det är kul?
Eller fick han sin katolska uppfostran som vuxen? Ingår det i den att det är OK att knulla horor och vara otrogen?

Han är ju fan inte slug den killen!

Paolo Roberto följer inte Katolska Kyrkans läror. Någonting är fel med mannen, och det var förmodligen fel innan han återupptäckte sin katolicism.
Citera
2021-05-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Läste texterna, genial jävla skribent! Garvade så jag grät då jag läste det. Den geniale (och okände) skribenten fick in både vilt bögsex och och bordellspring gällande Paolo Robert, dubbel whammy på alla sätt. Om det fanns någon rättvisa i världen så hade skribenten landat ett toppjobb i någon av våra större mediahus, Gud vet att de behöver all hjälp de kan få
Ja, det är därför vi ska be även för syndare som Paolo.
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Såg bara tills han säger att orsaken att han talade ut om sexköpet berodde på hans religion. Det kändes inte som om någon som står för vad de gjort, dvs säga själv kontaktat media för att berätta. Han menar att han kontaktade media för att han är katolskt uppfostrad.

Man kan nog tänka sig en helt annan förklaring till att han gick ut med det, för att försöka äga storyn själv. Det gick ju inte så bra. Så nu bortförklarar vi lite till. Det berodde på religionen. Va fan?!
Det du ser här en den rådande antikatolicismen som härjar i FB. Vissa passar på varje förevändning till att hacka på RKK.

Ta dem inte på allvar.
Citera
2021-05-14, 23:10
Medlem
Ephedrines avatar
https://www.expressen.se/sport/jag-far-samma-puls-som-nar-jag-boxades/

Från 2016

Paolo Roberto gör sitt bästa som entreprenör, och driver tiotalet företag som har närmare 200 anställda och omsätter över 100 miljoner kronor.
Citera
2021-05-15, 08:44
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
PR vill tillbaka till värmen! Kommer han att lyckas?

https://m.youtube.com/watch?v=IZQ0v-l5xko

Nu säger han att han INTE vill tillbaka. Det kanske han vill. Men bästa vore om han sa fuckoff.

Han har en poäng i att när han var kriminell på riktigt (sparkade ner, hotade folk) var han vänsterns hjälte. Nu är han bara smutts för dom.
Citera
2021-05-15, 08:46
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Katolsk uppfostran? Ingår det i den att man ska sparka ner och misshandla helt oskyldiga personer på stan för att man tycker det är kul?
Eller fick han sin katolska uppfostran som vuxen? Ingår det i den att det är OK att knulla horor och vara otrogen?

Han är ju fan inte slug den killen!

Bot och förlåtelse har ännu större fokus än i protestatntismen så-.
Citera
2021-05-15, 09:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine

Från 2016

Paolo Roberto gör sitt bästa som entreprenör, och driver tiotalet företag som har närmare 200 anställda och omsätter över 100 miljoner kronor.
5 år sedan, undra hur det går med företagen idag?
Citera
2021-05-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
5 år sedan, undra hur det går med företagen idag?

Det där var ju bara en lögn från honom. Bara luftpastejer.
Citera
2021-05-15, 10:42
Bannlyst
Den här veckan medverkar han i 2 olika poddar, ”hur kan vi” och ”den sista Måltiden”
Båda var bra, den sista Måltiden var lite lättare och mer underhållande att lyssna på.
Citera
2021-05-15, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Nu säger han att han INTE vill tillbaka. Det kanske han vill. Men bästa vore om han sa fuckoff.

Han har en poäng i att när han var kriminell på riktigt (sparkade ner, hotade folk) var han vänsterns hjälte. Nu är han bara smutts för dom.

Tillbaka till vad? Att han får tillbaka sitt förtroende att blåsa folk med sin visdom? Jag tycker att han va okej som fighter men där stoppar det. Vad är det som gör att dessa a-b-c kändisar får sån hybris att dom verkar tro att dom är utvalda att sprida sina visdomsord över alla oss mindre vetande? Bra att han erkänner vad han gjort,men denna intervju tycker jag mest går ut på att han verkligen vill påpeka att han är katolik och att han är verkligen anti mot V.
Citera
2021-05-15, 11:01
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Vad är grejen med Paolo Roberto?

Tjänar man nåt på att ge honom sin uppmärksamhet?
Citera
2021-05-15, 11:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine

Från 2016

Han har aldrig drivit några företag, han kan ju knappt knyta skorna.
Han var det kända ansiktet utåt för dessa företag som drevs och sköttes av driftiga entreprenörer. Alla dessa kraschade Paolo när han till slut blev påkommen med sina sexköp.
I slutändan blev han utköpt med typ 80 kronor.
Citera
2021-05-15, 11:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Han har aldrig drivit några företag, han kan ju knappt knyta skorna.
Han var det kända ansiktet utåt för dessa företag som drevs och sköttes av driftiga entreprenörer. Alla dessa kraschade Paolo när han till slut blev påkommen med sina sexköp.
I slutändan blev han utköpt med typ 80 kronor.

Åh fan, vems var butiken där han och Mange sålde fightingsaker i då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in