2023-04-01, 22:35
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Klart han har pökat henne. Finns ingen annan logisk förklaring
Det är ingen mer än du som bryr sig om att fantisera om det.
Citera
2023-04-01, 22:35
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Borde inte deras pappa var den som tänker på det och tar ansvar för det.
Dom bör förlora lilla snuskgubben långt innan dom stöter på fanskapet på nätet faktiskt.
Jag kan också tänka mig att många blir missbrukare för att dom har farsor som knullar barn.
Vad jag menar är att det inte är så svart och vitt utan det är mer komplicerat än så. Det är en oerhört komplex fråga med många oskyldiga offer.
Citera
2023-04-01, 22:36
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Ja jävlar vilken förlust att bli av med en pedofilpappa!!???
Och du vet hur det är att få fnurra på kommunikationen med en förälder. Men antar att du, och även fiskarna vuxit upp utan pappa i sin närhet, och därmed inte kan förstå.
Citera
2023-04-01, 22:40
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vad jag menar är att det inte är så svart och vitt utan det är mer komplicerat än så. Det är en oerhört komplex fråga med många oskyldiga offer.
Alla offren för vuxna som jagar barn är oskyldiga.
Det är barnknullaren som är skyldig och ansvarig.
Att ens antyda att en barnknullare ska få fortsätta leva med och umgås med barn ostört är helt sinnesrubbat.
Lika sinnesrubbat som att anse att man inte ska varna för asen så att folk har en möjlighet att se vilken risk som finns i deras närhet.
Det är inte mer komplext än så.
Asen ska bort från barn.
Citera
2023-04-01, 22:43
Medlem
Citat:
Det är ingen mer än du som bryr sig om att fantisera om det.
Ditt hjon. Jag struntar väl fullkomligt i dom. Men du kanske deltog i en menage-a-trois
Citera
2023-04-01, 22:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Alla offren för vuxna som jagar barn är oskyldiga.
Det är barnknullaren som är skyldig och ansvarig.
Helt rätt.

Men tror du pensionären som blir blåst på en miljon, känner sig nöjd med att denne inte är ansvarig. Att man inte är ansvarig innebär inte den är utan lidande.
Citera
2023-04-01, 22:51
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Helt rätt.

Men tror du pensionären som blir blåst på en miljon, känner sig nöjd med att denne inte är ansvarig. Att man inte är ansvarig innebär inte den är utan lidande.
Barnknullarna ska lida
Offren lider givetvis och det blir inte bättre av att idioten får fortsätta skörda nya offer.
Tvärtom
Att sätta stopp för dom ger offren upprättelse i någon mån.
Att hindra dom från att fortsätta ger offren upprättelse i någon mån.
Citera
2023-04-01, 22:52
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Ditt hjon. Jag struntar väl fullkomligt i dom. Men du kanske deltog i en menage-a-trois
Nej du är totalt fixerade vid dom och deras eventuella sexliv.
Du smutsar tråden hela tiden med dina fantasier om dom.
Citera
2023-04-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Ap-Kung
Jag såg inget snusk eftersom jag inte läste så långt, men jag är säker på att "snusket" började först efter att masken på kroken sagt något likt "Vill du se min snippaaa, tihi? Den är jättefiiin och helt rakad, hihi. Den kan bli din för en BigMac, tihi".

Om du blir erbjuden av ett barn att se snippan eller något annat du inte borde se så är det ditt ansvar som vuxen att säga nej. Kan inte skylla på att "det var hon som började" som en annan gädda.
Citera
2023-04-02, 00:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Om du blir erbjuden av ett barn att se snippan eller något annat du inte borde se så är det ditt ansvar som vuxen att säga nej. Kan inte skylla på att "det var hon som började" som en annan gädda.
Ungefär som att erbjuda den som lutat röka en sigg, självklart att den som tar emot den som gör ett fel, inte den andre. Men man kan ifrågasätta den som erbjuder också. Ska man locka den som inte kan hålla fingrarna i styr. Ska man trycka upp ett glas sprit i nyllet på en sårbar.
Citera
2023-04-02, 00:17
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ungefär som att erbjuda den som lutat röka en sigg, självklart att den som tar emot den som gör ett fel, inte den andre. Men man kan ifrågasätta den som erbjuder också. Ska man locka den som inte kan hålla fingrarna i styr. Ska man trycka upp ett glas sprit i nyllet på en sårbar.
Den mest korkade jämförelse jag sett på länge.
Nej det finns inga som helst likheter.
Det går helt enkelt inte att skylla barnskändares agerande på barnet.
Aldrig
Citera
2023-04-02, 00:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Den mest korkade jämförelse jag sett på länge.
Nej det finns inga som helst likheter.
Det går helt enkelt inte att skylla barnskändares agerande på barnet.
Aldrig
Det går inte bestämt säga att ett brott kommer att ske om inte möjligheten dyker upp.

Beviset i denna frågeställning är om barnet som bjuder ut sig finns tillgängligt för personen, så att denne kan begå brottet.

Därmed kan man aldrig veta om brott skulle kunna begås.

Och därmed ska man inte agera som Dumpern gör, är emot västerländsk juridik. Deras tankesätt är vanligt i bananrepubliker.

Om de nu får en lagändring, vad hindrar då att myndigheter går vidare på andra områden, och vidare ännu längre, så till slut blir vi en diktatur.

Och så tar de på diktatoriskt vis meningsmotståndare genom att förföra med underåriga- bögar- o.s.v. och får dem finkade.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-04-02 kl. 00:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in