2023-04-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Svenljunga är värsta metropolen 11 000 personer, men det är ju så, att de flesta fiskarna är därifrån, kan man tro.
Bor fiskarna på något gruppboende i Svenljunga? Har dom fixat datorer via socialtjänsten?
Citera
2023-04-01, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Men anmäl det då och sitt inte här och gnäll som en bitter gammal hagga

Snackar du om dig själv?
Citera
2023-04-01, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Hon är inte "sjukskriven".

Jo
Citera
2023-04-01, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Är du helt jävla kokkobello.
Du har skrivit detta mer än 10 gånger, kan det inte räcka nu?
Skicka ditt tips till försäkringskassan istället.

I den här tråden diskuterar vi att Patrik Sjöberg jagar gäddor, du har väl sett rubriken på tråden?
Står inte ett jävla smack om nån Sara och hennes sjukbidrag-skärpning alltså-

Jag kritiker,märks inte det?
Citera
2023-04-01, 20:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Bor fiskarna på något grupphem i Svenljunga? Har dom fixat datorer via socialtjänsten?
Troligen.

Från Wikipedia
Sexdrega är en tätort i Svenljunga kommun och kyrkbyn i Sexdrega socken.
Det svårtydda namnet Sexdrega (skrevs 1314 Sexdræghum) betyder troligen "sex drag" och är från början beteckning på ett ställe vid Ätran där man haft sex platser för fiskfångst.

Kan man tolka det som att det bor 6 fiskare där?
Citera
2023-04-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tråden är intressant då man har lärt sej en del om hur Gäddlingar fungerar, eller rättare sagt inte fungerar.
Någon har berättat en del om sej själv, vilket uppskattas, medans andra gömmer sej i vassen.

Ja verkligen.
Lite läskigt att de bombar sönder tråden med nonsensgrejer så fort något väsentligt diskuteras.
Då kan det vara roligt och viktigt att upprepa de viktigaste bitarna, så att det syns och läses.

Ja det är en studie i gädderi, så nära har vi aldrig varit gäddor.
Vi lär oss och skapar något bättre.
Citera
2023-04-01, 20:17
Medlem
Gul-Ap-Kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Att en 13 åring säger något duger inte som ursäkt att krypa bakom för att gömma den vuxnas ansvar och sjuka vilja. Läste du förresten snusket han skrev till barnet. Jävla äckel
Nu var det ju inte en 13 åring utan Sara eller han den där "höjdhoppskändisen" som skrev det. Hela konversationen var lite väl tydlig att det inte var en 13 årig tjej som hade skrivit något av det.

Jag såg inget snusk eftersom jag inte läste så långt, men jag är säker på att "snusket" började först efter att masken på kroken sagt något likt "Vill du se min snippaaa, tihi? Den är jättefiiin och helt rakad, hihi. Den kan bli din för en BigMac, tihi".
Senast redigerad av Gul-Ap-Kung 2023-04-01 kl. 20:20.
Citera
2023-04-01, 20:21
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Ap-Kung
Nu var det ju inte en 13 åring utan Sara eller han den där "höjdhoppskändisen" som skrev det. Hela konversationen var lite väl tydlig att det inte var en 13 årig tjej som hade skrivit något av det.

Jag såg inget snusk eftersom jag inte läste så långt, men jag är säker på att "snusket" började först efter att masken på kroken sagt något likt "Vill du se min snippaaa, tihi? Den är jättefin och helt rakad".
Det visste inte gäddan
Läste du inte loggarna så kan du ju inte uttala dig heller.
Fortsätt grotta in dig i fantasier du men glöm inte att tvätta händerna innan du kletar på tangentbordet.
Risken finns att tangenterna fastnar när klegman stelnar.
Citera
2023-04-01, 20:23
Medlem
Med anledning av Svenljunga är det oroligt i vassen, gäddorna känner stressen och törs inte visa sig
nära mötet.

Dumpen jagar gäddor, och gäddorna är vansinniga och livrädda.
Därför denna oro.

Hur gick det med gäddornas egen räddningsaktion med det där gäddswichkontot?
Hur gick det med gäddornas flera hundra försök att stoppa Dumpen?
Hur gick det med gäddornas alla planer?

Ni kan väl berätta lite om framgångarna så att det blir mer balanserat i tråden.
Nu framstår ni ju som loosers, visa vad ni kan så vi ser att ni....
Äh sätt dom i fängelse
Citera
2023-04-01, 20:30
Medlem
Gul-Ap-Kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Läste du inte loggarna så kan du ju inte uttala dig heller.
Fortsätt grotta in dig i fantasier du men glöm inte att tvätta händerna innan du kletar på tangentbordet. Risken finns att tangenterna fastnar när klegman stelnar.
Jag läser aldrig vad som skrivit förutom lite i början. Så det är säkert du som läser allt och börjar fantisera om vad du skulle vilja göra med barnet. Att tangenterna blir kladdiga skriver du väl av egen erfarenhet, förstår jag.
Citera
2023-04-01, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Ap-Kung
Nu är det så här, att det är väldigt sällan som Patrik eller Sara själva chattar med gäddorna. Dom har ett flertal fiskare på olika platser i Sverige som jobbar ideellt och lägger ner massor av tid för att ro fångsten iland, och sen överlämna chattloggar/skärmbilder till P & S innan konfrontationerna planeras, utförs och filmas.

Källa: Bl.a. tidigare poddavsnitt av Dumpenpodden och deras hemsida och facebook.
Citera
2023-04-01, 20:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Är du helt jävla kokkobello.
Du har skrivit detta mer än 10 gånger, kan det inte räcka nu?
Skicka ditt tips till försäkringskassan istället.

I den här tråden diskuterar vi att Patrik Sjöberg jagar gäddor, du har väl sett rubriken på tråden?
Står inte ett jävla smack om nån Sara och hennes sjukbidrag-skärpning alltså-
Sara är en parasit på samhällskroppen, jag tolkar ditt inlägg som att det är fullt legitimt att lura till sig pengar från det allmänna.
För Sara är väl inget undantag?

Att samtidigt få sjukbidrag och jobba 100% med dumpen är rent ut sagt för djävligt och borde ge henne påbackning på fängelstraffet hon just suttit av, hon är väl fortfarande villkorligt frigiven?

Att hon i grunden jobbar för en god sak hör inte dit, hon liksom någon annan skall inte parasitera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in