2023-04-24, 10:45
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Egentligen skit samma vem som skrivet det. Hon publicerar det som ansvarig utgivare respons på en journalistkollegas arbete.
Svansens reaktion var omedelbar i alla fall.

Jo, det är klart att hon är ansvarig för vad som står där. Ett ansvar hon tar lätt på. Personligen tyckte jag även att det såg ut som hennes skitsnack i krönikan. Men det är ju flera där som är lika tokiga.

Vidare...

Jag är övertygad om att det är en ljugfabrik de bedriver. De ljuger om stort och smått. Ju fler lögner Dumpen blir påkomna med desto bättre.
Citera
2023-04-24, 10:55
Medlem
Det är väl lagligt att filma personer på allmän plats,sen kan man ju undvika att trycka upp kameran i ansiktet på oskyldiga förbipasserande folk.
Brukar kolla på audits på youtube,rätt kul hur kränkta folk blir när dom blir filmade😁
Citera
2023-04-24, 12:03
Medlem
BeachBobs avatar
Så här skriver Sara på sin sida angående artikeln i Norrbottenskuriren.
”Hade Per-Ola skrivit nästan bara män så skulle han varit närmare sanningen. Vi har en hon-gädda på sidan. Om han nu läst in sig lite så hade han hittat henne.”
Detta är en stor lögn. Denna tjejen blev helt frikänd då hon hade bevis på att allt enbart var ett försök till bedrägeri. Dom konsekvenserna som hon och hennes kille fick genomgå är fullständigt katastrof. Men Sara nämner inte det minsta om detta på Dumpen utan tjejen ligger kvar där som en gädda. Sara ljuger utstuderat då hon troligtvis gjort så hela livet.
Citera
2023-04-24, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det vet man inte till 100% precis som vi inte vet till 100% att du inte är ledare för en stor pedofilring. Men vem som helst kan påstå och misstänka vad som helst. Den personen har då också bevisbördan, annars blir det bara tomt snack.

Dock är det knappt några pedofiler som hängts ut i dumpen.
Citera
2023-04-24, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
De undviker även alla former av befogade frågor. Se bara ovan som exempel.

Visst är det så då mina kommentar på Facebook blir jämt borttagna. Och andra som kritiserar deras sekt ochså.
Citera
2023-04-24, 12:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Det är väl lagligt att filma personer på allmän plats,sen kan man ju undvika att trycka upp kameran i ansiktet på oskyldiga förbipasserande folk.
Brukar kolla på audits på youtube,rätt kul hur kränkta folk blir när dom blir filmade😁
Du får inte publicera vad som helst, du får inte publicera bilder på dina barn hur som helst, men du får ta bilder på dem.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-04-24 kl. 13:19.
Citera
2023-04-24, 12:46
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Så här skriver Sara på sin sida angående artikeln i Norrbottenskuriren.
”Hade Per-Ola skrivit nästan bara män så skulle han varit närmare sanningen. Vi har en hon-gädda på sidan. Om han nu läst in sig lite så hade han hittat henne.”
Detta är en stor lögn. Denna tjejen blev helt frikänd då hon hade bevis på att allt enbart var ett försök till bedrägeri. Dom konsekvenserna som hon och hennes kille fick genomgå är fullständigt katastrof. Men Sara nämner inte det minsta om detta på Dumpen utan tjejen ligger kvar där som en gädda. Sara ljuger utstuderat då hon troligtvis gjort så hela livet.
Den kvinnan var nog bara något de råkade stöta på i förbifarten, de riktar bara in sig på män, för de hatar just män, om de fångat neutralt borde ca. 22 st. vara kvinnor. Har för mig kvinnan och hennes kille blev av med barnen.
Citera
2023-04-24, 12:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Officiellt så gör de självklart det. Kläderna du nämner är ett bra tag sedan de slutade med. Det var när de samarbetade med en annan organisation.
Och organisationen hette också Dumpen.
Citera
2023-04-24, 12:54
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Visst är det så då mina kommentar på Facebook blir jämt borttagna. Och andra som kritiserar deras sekt ochså.
2 av mina 3 har blivit borttagna, så ingen anledning att skriva där. Men i och för sig, skriver man får de fullt upp med att radera.
Citera
2023-04-24, 13:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Hennes utfall mot journalisten är faktiskt rätt kul samtidigt som det är smaklöst. White Trash med lite giftig tunga.
Hon kan ju gå på sin rätt att anmäla till Allmänhetens Medieombudsman, journalisten och dess media har förbundit sig att lyssna på denne.
Citera
2023-04-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och organisationen hette också Dumpen.
Ja, men den andra minns jag inte.
Citera
2023-04-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon kan ju gå på sin rätt att anmäla till Allmänhetens Medieombudsman, journalisten och dess media har förbundit sig att lyssna på denne.
Hon själv har ju valt att inte göra det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in