Citat:
Jasså.Jo,
det rent animaliska suget kan till och med jag förstå.
Han ser i grunden bra ut, under det slummiga, väldigt maskulin. Men jag hade bara behövt se tatueringarna i ögonvrån, t.ex. vid en bardisk, så hade jag undvikit ögonkontakt med den mannen och gått därifrån. Tatueringar av det omfånget är grava varningslampor.
det rent animaliska suget kan till och med jag förstå.
Han ser i grunden bra ut, under det slummiga, väldigt maskulin. Men jag hade bara behövt se tatueringarna i ögonvrån, t.ex. vid en bardisk, så hade jag undvikit ögonkontakt med den mannen och gått därifrån. Tatueringar av det omfånget är grava varningslampor.
Det "animaliska suget" hos Martin. Ohoj..
Det här lät identiskt som red flag angående Beauty and the beast syndrome hos groupies.
Dess innan skrev du snarlikt om Madsen:
"Nä, han är otäckt charmig, och det påverkar såklart mig också - som de flesta heterosexuella kvinnor, antar jag.
Jag har aldrig försökt förneka det.
Urgamla mekanismer i reptilhjärnan går ibland stick i stäv mot förnuftet, och ibland vinner det ena och ibland det andra. Vilket ibland är till fördel för artens överlevnad, och ibland till nackdel. "
Om man nu bortser från dina värderingar och Lotta inte brydde sig om tatueringar så kanske ni reagerade liknande?
Du undrar ständigt vad de skulle ha pratat om (och sen kommer dravel om galaxer med Madsen som nån ultimat mall.. ).
Alla är inte intresserade av varken gamla filmer, opera a la Wagner, tyska, rostiga ubåtar eller raketer som inte ens tog sig ur hangaren.
Ej heller den uråldriga stil du anammar från Drottning Silvia eller rejäla bomullstrosor.
Träning skulle de garanterat snacka om. Sen körde han racet om den goda lyssnaren i en krissituation.
Var ett stöd, så förstående, en tröst. Han var snäll och vänlig.
Sjuksköterska psykiatri:
" De hade träffats via nätet. Han hade funnits som ert stöd när hon upptäckte att mannen hon hade varit tillsammans med hade fört henne bakom ljuset. "
Han hade funnits som stöd för henne."
" Han hade varit så förstående"**
Han hade "varit en tröst för henne, han var vänlig och snäll men att allt hade ändrats och allt blivit ett helvete för henne."
".. mannens bedyranden om att det ej ska hända igen."
Målsägandebiträde 27 maj:
"De blev bekanta i februari. I början var han jättecharmig och trevlig, sedan blev han som en omvänd hand."
" De hade träffats via nätet. Han hade funnits som ert stöd när hon upptäckte att mannen hon hade varit tillsammans med hade fört henne bakom ljuset. "
Han hade funnits som stöd för henne."
" Han hade varit så förstående"**
Han hade "varit en tröst för henne, han var vänlig och snäll men att allt hade ändrats och allt blivit ett helvete för henne."
".. mannens bedyranden om att det ej ska hända igen."
Målsägandebiträde 27 maj:
"De blev bekanta i februari. I början var han jättecharmig och trevlig, sedan blev han som en omvänd hand."
Det finns ingen som beskriver det Manipulativa beteendet så kort och koncist som psykopaten Charles Manson.
... Och nej. Jag jämför dem inte. Jag likställer inte MJ och CM, bäst att tillägga.
"I looked at what they wanted to see.
And I became that."
Han beskriver spegling. De drar ur motparten info och pratar utifrån den.
Detta är själva manipulationen och kräver varken nåt högre IQ, en enorm vokabulär eller nåt i klass med NE.
De är kameleonter.
Den psykopat som skulle ställa sig in hos dig skulle nog inte ha några större problem, såsom du pladdrar utan större betänkligheter och totalt gränslöst.
Han skulle inte flytta de romantiska ljusen på en dejt för brandrisken, steka den perfekta biffen igen för den är för röd, inte be om ketchup eller byta ut vinet mot en Cola. (Raggar du på nåt LSS-boende?)
Senast redigerad av develi 2023-04-01 kl. 13:30.
Senast redigerad av develi 2023-04-01 kl. 13:30.