2023-03-31, 13:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag var en stökig ungdom, droger osv. Hur det är sammankopplat med att jag tänder på könsmogna tjejer vet jag ej och skulle gissa på att det inte påverkat mig särskilt mycket gällande den preferensen. På hemmen var det en hel del kvinnlig personal (runt 40 år) som gjorde inviter, och då jag bodde på en del hem så träffade jag ett antal äldre kvinnor som visade intresse (7+).

Så det är fullt normalt för vuxna att tända på 13-14 åringar. Det var runt 13 år som jag började attraherade det motsatta könet, och då var det främst äldre kvinnor som vågade säga det till en (jämnåriga var för blyga och rädda för att få nobben för att våga något.) Jag skulle säga att runt 16-17 fick jag mest uppmärksamhet och efter 25 så avtar intresset snabbt. Så det är fullkomligt skitsnack att ungdom inte är attraktivt. Folk är inte pedofiler för att dom gillar unga tonåringar, helt normalt.
Du berättade även att du var rädd för de andra intagna och sökte skydd och tröst hos personalen. Låter som en fruktansvärd situation för en 13-åring.
Citera
2023-03-31, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du berättade även att du var rädd för de andra intagna och sökte skydd och tröst hos personalen. Låter som en fruktansvärd situation för en 13-åring.

När jag var 13 år ja, ganska många var 17-18 år. Sedan blev man ju själv större och starkare. Och det var bara i början i någon vecka, det blåste över rätt fort när man lärt sig att hvb-barn är som apor i flock. IQ-snittet på hem ligger nog runt 85 ca, typ som den genomsnittliga dumplingen.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2023-03-31 kl. 13:23.
Citera
2023-03-31, 13:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Det är jag som är den senaste gäddan. Fråga mig vad som helst, jag svarar.

Driver du med mig? Är du gädda #207?

Det är inte första april, det är imorgon!

Okej, jag har frågor...
-Hur gick du på det?
-Vad sa kärringen?
Citera
2023-03-31, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Driver du med mig? Är du gädda #207?

Det är inte första april, det är imorgon!

Okej, jag har frågor...
-Hur gick du på det?
-Vad sa kärringen?

Det är ju så mycket felaktigheter redan gällande dumpen med anhang, redigerade loggar osv så en till lögn gör ju varken till eller från. I vimlet av halvsanningar så är jag bara en i mängden.
Citera
2023-03-31, 13:33
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Det är ju så mycket felaktigheter redan gällande dumpen med anhang, redigerade loggar osv så en till lögn gör ju varken till eller från. I vimlet av halvsanningar så är jag bara en i mängden.

Fine - Det kan jag köpa... Jag har inga högre tankar om hederligheten hos Dumpen... Det vet du...

Okej, du hade inte en susning om att det var Dumpen du bokat träff med eller anade du det?

Sen vad sa hustrun om saken? Jobbet?
Citera
2023-03-31, 13:41
Avslutad
Citat:
Fine - Det kan jag köpa... Jag har inga högre tankar om hederligheten hos Dumpen... Det vet du...

Okej, du hade inte en susning om att det var Dumpen du bokat träff med eller anade du det?

Sen vad sa hustrun om saken? Jobbet?

Det var inte jag.
Citera
2023-03-31, 13:43
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Det var inte jag.

Okej, då vet jag... Blev jävligt förvånad... - Hur fan kunde han gå på den saken givet hur mycket han varit här inne och debatterat Dumpen...?

Men å andra sidan - Ibland är det kuken som styr - Det händer att den går emot sunda förnuftet.
Citera
2023-03-31, 14:43
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Okej, då vet jag... Blev jävligt förvånad... - Hur fan kunde han gå på den saken givet hur mycket han varit här inne och debatterat Dumpen...?

Men å andra sidan - Ibland är det kuken som styr - Det händer att den går emot sunda förnuftet.
En konstig fråga kan det kanske framstå som men jag vill likväl fråga. Är det verkligen kuken som styr är det inte så att det är något annat i hjärna som drar precis som en missbrukare känner begär efter sina droger. Under hela mitt liv har jag aldrig varit så kåt att jag skulle riskera något eller någon. Är det så att det har krisat riktigt då har fröken höger fått hjälpa till.
Citera
2023-03-31, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
En konstig fråga kan det kanske framstå som men jag vill likväl fråga. Är det verkligen kuken som styr är det inte så att det är något annat i hjärna som drar precis som en missbrukare känner begär efter sina droger. Under hela mitt liv har jag aldrig varit så kåt att jag skulle riskera något eller någon. Är det så att det har krisat riktigt då har fröken höger fått hjälpa till.

Ja det är nog något som inte står rätt till om man är villig att riskera sitt anseende, arbete, familj och vänskapskrets. Dom Dumpen drar upp söker efter sex med barn under 15 år, vilket inte är så många. Hade det istället handlat om att en fjortis raggat irl på män och det hade varit ytterst liten risk att någon fått veta hade majoriteten män trillat dit. Så är det. Attraktionen är normal men däremot handlingen vittnar om att en eller två spärrar saknas.
Citera
2023-03-31, 14:58
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ja det är nog något som inte står rätt till om man är villig att riskera sitt anseende, arbete, familj och vänskapskrets. Dom Dumpen drar upp söker efter sex med barn under 15 år, vilket inte är så många. Hade det istället handlat om att en fjortis raggat irl på män och det hade varit ytterst liten risk att någon fått veta hade majoriteten män trillat dit. Så är det. Attraktionen är normal men däremot handlingen vittnar om att en eller två spärrar saknas.
Vad jag tycker mig se är att dom som har dragning till barn uppvisar samma beteende som en vanlig missbrukare och därför beter dom sig som dom gör. Tycker mig se ett klart mönster i alla gäddorna att det stämmer så därför var jag nyfiken på vad en person som är väl insatt i ämnet tyckte. Tror egentligen inte att dom är tokiga på något sett utan dom har en missbruksgen.
Citera
2023-03-31, 15:15
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob

Jo, naturligtvis är det något i hjärnan. Att det är kuken som styr är bara ett uttryck på att dumheten begås när man är kåt.

Kanske att du har rätt. Det är inte logiken som styr i vart fall. Det är en hunger och ett begär efter spänning och sexuell stimulans. Det styr mig och säkert många gäddor.

Det är inte något du bryter särskilt enkelt... Har du ätit av kunskapens frukt så är det svårt att "oäta" den.
Citera
2023-03-31, 15:26
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jo, naturligtvis är det något i hjärnan. Att det är kuken som styr är bara ett uttryck på att dumheten begås när man är kåt.

Kanske att du har rätt. Det är inte logiken som styr i vart fall. Det är en hunger och ett begär efter spänning och sexuell stimulans. Det styr mig och säkert många gäddor.

Det är inte något du bryter särskilt enkelt... Har du ätit av kunskapens frukt så är det svårt att "oäta" den.
Särskilt den sista raden du skriver tycker jag åskådliggör ganska så tydligt att det i grund och botten rör sig om samma problematik som alla andra missbruk.
Ganska så kul när jag frågade ChatGPT vad missbruk är och fick följande svar.

”Missbruk är när en person använder en substans, till exempel alkohol eller droger, eller utövar en viss beteendemönster såsom spelberoende eller internetberoende på ett skadligt sätt som påverkar deras liv negativt. Missbruk innebär vanligtvis att personen inte kan kontrollera eller begränsa sitt användande av substansen eller beteendet, trots att det orsakar skada på deras hälsa, relationer eller andra områden i deras liv.

Det är viktigt att skilja mellan missbruk och beroende, som ofta används som synonyma termer. Beroende innebär att personen har utvecklat en fysisk eller psykologiskt behov av substansen eller beteendet och kan uppleva abstinenssymtom om de försöker sluta. Missbruk kan leda till beroende, men det är inte alltid fallet.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in