Citat:
Ursprungligen postat av
Eskamotera
Föreläsning om hur man skyddar sin barn. Oxymoron. S blev av med sina egna barn. Vilken förebild.
Nu är du konstig, du tycks ha fastnat i dina tankar om att hata Sara och Patrik.
Du säljer in till oss att du är välutbildad och att du läst på amerikanska universitet.
Du berättar att du är framgångsrik eller i allafall förmögen, har personal som sköter dina barn (hur du nu kan lita på andra nu när 20 procent utsätts för övergrepp).
Sen hänger du i den här tråden och bara hatar och hatar.
Det kan inte vara bra för dig.
Det finns två alternativ, antingen är du inte alls den där figuren som du sålt oss, utbildad och förmögen, utan mer en incel med jättekonstiga mjukisbyxor på dig.
Eller så är du den där smarta killen som du säger, vars barn antastats av den personal som handhaft dom i hemmet, skrev du inte au pair?.
I den sorgen har du utvecklat en helsmart trollverksamhet, du framställer dig själv som en arg och ledsen vettvilling som har vissa gäddliknelser, allt för att övriga ska vända sitt hat mot gäddor och se till at tlagar å sånt blir bättre.
Är du med? Hänger du med?
Du är alltså en smart person som trollar som dumpenhatare för att det SKA falla tillbaka på dumpenhatare och gäddor. Det tror jag.
Du får rätta mig om jag gissar fel, det är bara gissningar och jag vill inte såra dig.
Se det mer som att jag bekräftar din sorg.
Kan inte ni gäddor slå ihop er med eskamotera och dra igång någon liknande konferens som dumpen ordnar, så kan den utgöra förändringspotentsial för ett vad ni önskar, mjukare och rarare dumpen, ett som är snällare mot gäddor.
Det är väl det ni vill? (Jag kan ha fel här rätta mig i så fall)
Ni måste skapa ett dumpen som är bra för alla och det kan ni bara göra genom att samarbeta.
Mitt förslag till er är att ni slutar söka barn i sexuellt syfte, då är ni utom räckhåll för dumpen.
Frågor på det?