2023-03-15, 20:13
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Ni som har sadana har dyra dockor, kakar ni middag ihop ocksa? Tanker ni klar upp dem och dukar for dem? Smasnackar lite for att sedan titta pa TV ihop? En djavla massa barande och tvattande maste det vara.

Nej, ja, nej, nej, nej, ja, nej
Citera
2023-03-16, 09:27
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ni som har sadana har dyra dockor, kakar ni middag ihop ocksa? Tanker ni klar upp dem och dukar for dem? Smasnackar lite for att sedan titta pa TV ihop? En djavla massa barande och tvattande maste det vara.

Nej, jag käkar inte middag med min, tittas det på tv är det porrfilm på men inte bingolotto.

Men det är klart, det blir än massa bärande mellan sovrum, kök, badrum och tv-soffa.
Jag klär upp min docka i sexiga underkläder så den är redo när jag kommer hem efter en dag på jobbet eller krogen. Dockan kan sitta, ligga eller stå i sovrummet, tv-rummet eller i köket.
Citera
2023-03-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Oj oj där ser man Carlyne alltså! Och fantasy. Då kommer du gilla det här accountet på Instagram; https://www.instagram.com/kkfun_magic_kingdom/

Han har en Carlyne bland annat som han tagit riktigt bra bilder på. Helt galen med photoshop också.

Vilka fantastiska bilder, helt magiska ju

Har nu haft lite tid att mysa in mig med dockan ordentligt, och hon är verkligen över förväntan. Som sagt så är vacuum-vaginan helt otrolig, känns ibland som att min själ sugs ut.
Käken är också något särskilt, smidigare att öppna och stänga munnen än jag trodde att det skulle vara. Och känslan är också bra, går ju såklart inte att jämföra med ett riktigt bj men det är en upplevelse

Har faktiskt redan börjat spana på nästa docka, vore kul att prova nån annan tillverkare
Citera
2023-03-20, 12:37
Medlem
Adonis.s avatar
Det finns många fina sexdockor ifall.man.är beredd att öppna plånboken men äkta vara är alltid bäst.

En kvinnlig tiggare utanför valfri ICA butik går att köpa för stunden & det med en.mycket mindre summa än vad man skulle kasta ut på en docka. Dessa små nätta zigenerare går att få väldigt fina med dusch, smink & rätt kläder.

http://www.finsexdocka.se/Robot.html

Trots min fascination för zigenska tiggare så funderar jag ändå.på.att skräddarsy en härifrån. Skönt att ha en vän som aldrig säger nej eller aj när jag brutaliserar hennes öppningar.
Citera
2023-03-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Det finns många fina sexdockor ifall.man.är beredd att öppna plånboken men äkta vara är alltid bäst.

En kvinnlig tiggare utanför valfri ICA butik går att köpa för stunden & det med en.mycket mindre summa än vad man skulle kasta ut på en docka. Dessa små nätta zigenerare går att få väldigt fina med dusch, smink & rätt kläder.

Trots min fascination för zigenska tiggare så funderar jag ändå.på.att skräddarsy en härifrån. Skönt att ha en vän som aldrig säger nej eller aj när jag brutaliserar hennes öppningar.

Jag som trodde det va sjukt med dockor, men att knulla tiggare, det tar priset.
Citera
2023-03-20, 18:33
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Jag som trodde det va sjukt med dockor, men att knulla tiggare, det tar priset.

Det är inte sjukt, vän. Du kan förnedra, slå ellet krama hur mycket du vill mot en billig peng. Dessutom är rudari som de kallar sig själva ganska söta. Du ger dem pengar & tillbaka får du lite mänsklig fysisk värme.

En docka kan aldrig ge dig den värme som du ibland behöver, däremot är dockan bra att ha i nödfall. Problem är att den tar lite plats. Har en dubbelgarderob som min docka bor i. + lite sndra sexleksaker.

Är trött på alla intetsägande billiga dockor. Ska som sagt köpa en skräddarsydd & betydligt dyrare. Kanske blir det en dubbeldejt i framtiden. Där den nätta lilla zigenskan tillsammans med dockan tar mig till nya höjder av njutning. Vi får se.
Citera
2023-03-20, 19:00
Medlem
mammasguds avatar
Citat:

Akta dig för den där butiken. De säljer uppenbarligen fake-dockor till överpris. Massa bilder på de vanliga kopiorna från WM-Doll och till överpris. Borde anmälas.
Citera
2023-03-20, 19:04
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomine_
Vilka fantastiska bilder, helt magiska ju

Har nu haft lite tid att mysa in mig med dockan ordentligt, och hon är verkligen över förväntan. Som sagt så är vacuum-vaginan helt otrolig, känns ibland som att min själ sugs ut.
Käken är också något särskilt, smidigare att öppna och stänga munnen än jag trodde att det skulle vara. Och känslan är också bra, går ju såklart inte att jämföra med ett riktigt bj men det är en upplevelse

Har faktiskt redan börjat spana på nästa docka, vore kul att prova nån annan tillverkare

Fantastiskt Ja riktigt taggad på vacuum vaginan faktiskt. Men hoppas de lyckas fixa den funktionen i munnen snart också.

Zelex är min favorit för silikon men annars rekommenderar jag Starpery eller Irontech Doll.

För TPE så är nog WM bäst ändå. Men ingen jävla fake haha
Citera
2023-03-20, 19:12
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Akta dig för den där butiken. De säljer uppenbarligen fake-dockor till överpris. Massa bilder på de vanliga kopiorna från WM-Doll och till överpris. Borde anmälas.

Tack för varning, bror.

De lät seriösa när jag pratade med dem. Kanske ska de få sig ett personligt besök nästa gng jag har.vägarna förbi småland.

Oavsett vad så är ju en tiggare bättre för där får du iaf en reaktion när man vrider till tuttvårtan, den uteblir alltid med en docka. Men en docka är bara att förpassa till garderob efter avslutad akt, en tiggare kräver mat & skjuts.

Kanske allra bäst att skaffa sig flickvän men samtidigt vill jag inte ge upp min frihet. Måste tänka på det här.
Citera
2023-03-20, 19:28
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Tack för varning, bror.

De lät seriösa när jag pratade med dem. Kanske ska de få sig ett personligt besök nästa gng jag har.vägarna förbi småland.

Oavsett vad så är ju en tiggare bättre för där får du iaf en reaktion när man vrider till tuttvårtan, den uteblir alltid med en docka. Men en docka är bara att förpassa till garderob efter avslutad akt, en tiggare kräver mat & skjuts.

Kanske allra bäst att skaffa sig flickvän men samtidigt vill jag inte ge upp min frihet. Måste tänka på det här.

Fråga vilket märke deras dockar har De där för 50-60k ser ut att vara kopior av Gynoid. Finns många butiker som säljer skräp vädligt dyrt så var försiktig.

Är tiggaren het så varför inte!
Citera
2023-03-21, 17:33
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:

Haha nej är nog extremt ovanligt det. Men ja i och för sig efter lite för mycket starksprit så kan det väl hända att något slags försök till konversation kanske görs höhö

Citat:
Kanske ska de få sig ett personligt besök nästa gng jag har.vägarna förbi småland.

Rekommenderar att besöka Docklandet i Dalarna. De har ett av Europaste största showroom med dockor. Varit där flera gånger själv Kolla in här: https://www.instagram.com/reel/Cp2U-48j4O3/
Citera
2023-03-30, 16:43
Medlem
RalfFarleys avatar
Beställde min första docka från Docklandet idag.
En "JULIA - BÄSTA SEXLEKSAKEN FÖR MÄN"
Får se hur lång tid det tar innan jag får hem den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in