2023-04-03, 15:56
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Beställde min första docka från Docklandet idag.
En "JULIA - BÄSTA SEXLEKSAKEN FÖR MÄN"
Får se hur lång tid det tar innan jag får hem den.

Nu är den på väg iallafall.

Förhoppningsvis har jag den på tisdag nästa vecka.
Citera
2023-04-03, 17:47
Medlem
kiwigurkas avatar
Citat:

Det var snabba puckar. Den kommer du ha roligt med, det var några ordentliga vattenmeloner
Citera
2023-04-04, 12:53
Medlem
RalfFarleys avatar
Ja nu har jag fått ett spårningsnummer från DHL oxå.

Blir kul att hämta detta nästa vecka.
Citera
2023-04-09, 12:59
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:

Bra val! Ser ut att vara en stabil docka och inte för dyr. Inte många dockor med såna kurvor
Citera
2023-04-10, 15:55
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Bra val! Ser ut att vara en stabil docka och inte för dyr. Inte många dockor med såna kurvor

Ville ha något kurvig och lätt docka, så det fick bli denna.
Ska se om jag ska ha hem leverans eller hämta själv.
Har inte fått möjligheten att välja hemleverans än.
Citera
2023-04-10, 16:34
Medlem
Messerschmittzzs avatar
Citat:
Ville ha något kurvig och lätt docka, så det fick bli denna.
Ska se om jag ska ha hem leverans eller hämta själv.
Har inte fått möjligheten att välja hemleverans än.

Ooops, du bör beställa hemleverans när dom paketen brukar vara välpaketerade men i hård pressad papp och ca 1,60 -1,70 långa och väger runt 50 -70 kg mycket beroende på deras ledade stålskelett. Absolut inget man travar rundor med även om paketen är anonyma. Hoppas det löser sig med leveransen om du inte har någon form av fordon.
Citera
2023-04-10, 17:23
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmittzz
Ooops, du bör beställa hemleverans när dom paketen brukar vara välpaketerade men i hård pressad papp och ca 1,60 -1,70 långa och väger runt 50 -70 kg mycket beroende på deras ledade stålskelett. Absolut inget man travar rundor med även om paketen är anonyma. Hoppas det löser sig med leveransen om du inte har någon form av fordon.

Har beställt leverans hem nu.
Citera
2023-04-18, 14:08
Medlem
Citat:
Har beställt leverans hem nu.

Har du fått hem dockan ännu? Är du nöjd med henne?

Har ju redan en fullstor sedan tidigare, men jag har varit sugen på en kurvig nu ett tag också. Fullstor är ganska tung även med vikt-reducering, och man vill ju inte att det ska sticka iväg för mycket! Just därför har jag kollat på just Julia och Rebecka då de är mindre och lättare, men jag är rädd att de ska kännas för små
Citera
2023-04-18, 15:14
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheekMcClapicus
Har du fått hem dockan ännu? Är du nöjd med henne?

Har ju redan en fullstor sedan tidigare, men jag har varit sugen på en kurvig nu ett tag också. Fullstor är ganska tung även med vikt-reducering, och man vill ju inte att det ska sticka iväg för mycket! Just därför har jag kollat på just Julia och Rebecka då de är mindre och lättare, men jag är rädd att de ska kännas för små

Har fått hem dockan.

Är nöjd med den. Lätt och smidig. Brösten rör sig härligt.
Visst blir den lite liten. Men den jag har nu (Pipedreams Kitty) är ju lite väl stor för att det ska bli bekvämt.
Man får med flera peruker men dom är lite stora , så det ser väl inte så bra ut alla gånger. Men peruker är en förbrukningsvara.
Citera
2023-04-24, 11:37
Medlem
Fick hem min docka efter 7v leveranstid. Dockan såg ju bra ut och så men det här va fan inte min grej. Det kändes för konstigt så jag fick inte ens upp kuken, så nu sitter jag här med en docka för 18 000kr. https://docklandet.se/products/sexdocka-wm-doll-red-hair-linny

E väl inte direkt så man kan lägga ut den på blocket? 😅
Citera
2023-04-27, 11:56
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumledanne
Fick hem min docka efter 7v leveranstid. Dockan såg ju bra ut och så men det här va fan inte min grej. Det kändes för konstigt så jag fick inte ens upp kuken, så nu sitter jag här med en docka för 18 000kr. https://docklandet.se/products/sexdocka-wm-doll-red-hair-linny

Jävlar hur kan du inte få upp den med den dockan
Ett av mina absoluta favorithuvuden från WM och kroppen är helt orolig också.

Är den orörd så kan du nog få en bra slant för den, även om den är använd så kan du nog få en bit över 10k för den. Men svårt att annonsera, Blocket tillåter inte.
Citera
2023-05-01, 17:00
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumledanne

Oj då

Har gjort många dåliga dockköp i mina dar, men ditt slår då priset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in