Citat:
Ja, jag tycker att det var det mest häpnadsväckande. Om man är ute efter en sexdocka vill man ju ha en som är så lämplig att ha sex med som möjligt, inte något att bara titta på (även om det också är en poäng).
Han gav inte heller någon riktig förklaring till varför Zelexdockan var bättre, förutom möjligen då att han tyckte den var vackrare. En sugande vagina skulle jag själv gärna prova, för den är det enda jag är missnöjd med på min docka (som har en utbytbar). Man måste dosera glidmedel på droppen rätt, för att få en känsla av verklig fitta. För mycket eller för lite blir inte bra. Men nu fungerade ju inte ens den sugande vaginan som den skulle på hans docka.
Dessutom räknade han upp nog så viktiga fördelar med RD som ZD saknade, t.ex. utbytbar munhåla.
Enda nackdelen med Realdolls (förutom det höga priset då) är att de inte kan stå eller ö.h.t. bära sin egen vikt. Man kan ju också tycka att deras tyngd i sig är en nackdel men de har en s.a.s. realistisk vikt också.
Jag är inte faktaresistent, det är ju bara löjligt att påstå. Jag är nöjd med min docka, det är allt. Och jag har som tidigare sagt inte sett något lika fint hos billigare tillverkare. Men smaken är ju olika.
Han gav inte heller någon riktig förklaring till varför Zelexdockan var bättre, förutom möjligen då att han tyckte den var vackrare. En sugande vagina skulle jag själv gärna prova, för den är det enda jag är missnöjd med på min docka (som har en utbytbar). Man måste dosera glidmedel på droppen rätt, för att få en känsla av verklig fitta. För mycket eller för lite blir inte bra. Men nu fungerade ju inte ens den sugande vaginan som den skulle på hans docka.
Dessutom räknade han upp nog så viktiga fördelar med RD som ZD saknade, t.ex. utbytbar munhåla.
Enda nackdelen med Realdolls (förutom det höga priset då) är att de inte kan stå eller ö.h.t. bära sin egen vikt. Man kan ju också tycka att deras tyngd i sig är en nackdel men de har en s.a.s. realistisk vikt också.
Jag är inte faktaresistent, det är ju bara löjligt att påstå. Jag är nöjd med min docka, det är allt. Och jag har som tidigare sagt inte sett något lika fint hos billigare tillverkare. Men smaken är ju olika.
Nej inget fan av utbytbara vaginor jag heller.
Utbytbar munhåla kan ju vara bra men tycker ändå oralsex med dockor är värdelöst, finns ingen hals att komma in in. Men finns ju idag även dockor som har mun med den elektroniska sugfunktionen annars.
Vikten hos dockor är ett rent helvete. Men visst var man ute efter "realistisk vikt" innan man fick känna hur tung en docka är i verkligheten
Om de satsat på att utveckla viktreducering till sina dockor (som flera märken börjat köra med) så kanske plastskelettet skulle klara av att hålla upp dockans vikt
Nej men är mest det höga priset jag stör mig på och så är det lite grädde på moset alla de andra problem som verkar finnas runt Real Doll. Sen vet jag inte om jag skulle säga "enda nackdelen" som du säger när det uppenbarligen finns väldigt mycket som skulle kunna bättras på runt dessa dockor och företaget bakom dom.
Men just Realdolls har en vakuumeffekt i munhålan som ger en härlig sugkänsla. Och det går absolut att deepthroata dem (med en 20 cm kuk t.o.m.)!