2023-03-07, 21:02
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Ja, jag tycker att det var det mest häpnadsväckande. Om man är ute efter en sexdocka vill man ju ha en som är så lämplig att ha sex med som möjligt, inte något att bara titta på (även om det också är en poäng).
Han gav inte heller någon riktig förklaring till varför Zelexdockan var bättre, förutom möjligen då att han tyckte den var vackrare. En sugande vagina skulle jag själv gärna prova, för den är det enda jag är missnöjd med på min docka (som har en utbytbar). Man måste dosera glidmedel på droppen rätt, för att få en känsla av verklig fitta. För mycket eller för lite blir inte bra. Men nu fungerade ju inte ens den sugande vaginan som den skulle på hans docka.
Dessutom räknade han upp nog så viktiga fördelar med RD som ZD saknade, t.ex. utbytbar munhåla.
Enda nackdelen med Realdolls (förutom det höga priset då) är att de inte kan stå eller ö.h.t. bära sin egen vikt. Man kan ju också tycka att deras tyngd i sig är en nackdel men de har en s.a.s. realistisk vikt också.
Jag är inte faktaresistent, det är ju bara löjligt att påstå. Jag är nöjd med min docka, det är allt. Och jag har som tidigare sagt inte sett något lika fint hos billigare tillverkare. Men smaken är ju olika.

Nej inget fan av utbytbara vaginor jag heller.

Utbytbar munhåla kan ju vara bra men tycker ändå oralsex med dockor är värdelöst, finns ingen hals att komma in in. Men finns ju idag även dockor som har mun med den elektroniska sugfunktionen annars.

Vikten hos dockor är ett rent helvete. Men visst var man ute efter "realistisk vikt" innan man fick känna hur tung en docka är i verkligheten

Om de satsat på att utveckla viktreducering till sina dockor (som flera märken börjat köra med) så kanske plastskelettet skulle klara av att hålla upp dockans vikt

Nej men är mest det höga priset jag stör mig på och så är det lite grädde på moset alla de andra problem som verkar finnas runt Real Doll. Sen vet jag inte om jag skulle säga "enda nackdelen" som du säger när det uppenbarligen finns väldigt mycket som skulle kunna bättras på runt dessa dockor och företaget bakom dom.
Citera
2023-03-07, 21:10
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Nej inget fan av utbytbara vaginor jag heller.

Utbytbar munhåla kan ju vara bra men tycker ändå oralsex med dockor är värdelöst, finns ingen hals att komma in in. Men finns ju idag även dockor som har mun med den elektroniska sugfunktionen annars.

Vikten hos dockor är ett rent helvete. Men visst var man ute efter "realistisk vikt" innan man fick känna hur tung en docka är i verkligheten

Om de satsat på att utveckla viktreducering till sina dockor (som flera märken börjat köra med) så kanske plastskelettet skulle klara av att hålla upp dockans vikt

Nej men är mest det höga priset jag stör mig på och så är det lite grädde på moset alla de andra problem som verkar finnas runt Real Doll. Sen vet jag inte om jag skulle säga "enda nackdelen" som du säger när det uppenbarligen finns väldigt mycket som skulle kunna bättras på runt dessa dockor och företaget bakom dom.
Det fetade.
Oralsexet är det absolut bästa med min docka, tyvärr sliter det på munnen Men just Realdolls har en vakuumeffekt i munhålan som ger en härlig sugkänsla. Och det går absolut att deepthroata dem (med en 20 cm kuk t.o.m.)!
Citera
2023-03-07, 22:31
Medlem
Citat:
Oralsexet är det absolut bästa med min docka, tyvärr sliter det på munnen Men just Realdolls har en vakuumeffekt i munhålan som ger en härlig sugkänsla. Och det går absolut att deepthroata dem (med en 20 cm kuk t.o.m.)!

20 cm upp i hjärnan vete fasen om jag skulle tända på det Lär ju bottna i bakre skallbenet. Sen som du säger lär det väl slita en del. Kanske inte mycket färg på läpparna kvar efter ett tag. Speciellt om man är grov som en underarm

Nej men finns ju huvuden för oralsex numer, men jag har inte själv provat dessa. Men skulle jag prova ett skulle jag ta ett med elektroniskt sug med luftutblås baktill. Nej men ska de va nåt så är de hela kroppen och fittan som gäller för mig.
Citera
2023-03-07, 22:47
Medlem
orrecrists avatar
Alltså sexdockor är roliga men man tröttnar snabbt!
Citera
2023-03-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
20 cm upp i hjärnan vete fasen om jag skulle tända på det Lär ju bottna i bakre skallbenet. Sen som du säger lär det väl slita en del. Kanske inte mycket färg på läpparna kvar efter ett tag. Speciellt om man är grov som en underarm

Nej men finns ju huvuden för oralsex numer, men jag har inte själv provat dessa. Men skulle jag prova ett skulle jag ta ett med elektroniskt sug med luftutblås baktill. Nej men ska de va nåt så är de hela kroppen och fittan som gäller för mig.
Man kan dock vrida på huvudet. Konstruktionen är sån, att man kan köra både rakt in och ner i halsen.
Men kanske är Realdoll på fallrepet ändå. Jag var in på deras hemsida nyss och den är inte mycket för världen numera. Dåligt med info om dockornas egenskaper, ännu sämre info om leveranstider: "Hör av dig till vår säljavdelning"! Ok, att det beror på vilken utformning man vill ha, att tiderna varierar. Typ av huvud, vagina etc. och att vissa finns i lager men inte andra, som måste tillverkas de också. Värst var kanske ändå avdelningen "Ready-to-ship"-dockor med modeller (mest kroppar) som ska vara färdiga för leverans inom 5-6 dagar. Jag klickade på flera och skrollade jag ner så stod det "out of stock" på samtliga! Det är uselt.
Citera
2023-03-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså sexdockor är roliga men man tröttnar snabbt!
Kan till viss del hålla med! Min har legat i sin låda i snart ett halvår nu, beroende på att jag hade hantverkare springandes i lägenheten både i höstas och nu i vinter. Men den blir lite rolig igen, när jag väl orkar ta fram den på nytt.
Citera
2023-03-08, 09:38
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Kan till viss del hålla med! Min har legat i sin låda i snart ett halvår nu, beroende på att jag hade hantverkare springandes i lägenheten både i höstas och nu i vinter. Men den blir lite rolig igen, när jag väl orkar ta fram den på nytt.

Jag har provat några & det är roligt till en början och sådär men själv vill jag snabbt ha omväxling. Ungefär som vanlig fitta alltså!
Citera
2023-03-08, 09:49
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jag har provat några & det är roligt till en början och sådär men själv vill jag snabbt ha omväxling. Ungefär som vanlig fitta alltså!

Så funkar nog de flesta Därför man behöver ha flera dockor.
Men finns ju även män som dunkar på frugan dagligen år ut och år in utan att tröttna ur, tror denna typ av man också använder sina dockor mer kontinuerligt än gemene.
Citera
2023-03-08, 15:19
Medlem
Citat:
Man kan dock vrida på huvudet. Konstruktionen är sån, att man kan köra både rakt in och ner i halsen.
Men kanske är Realdoll på fallrepet ändå. Jag var in på deras hemsida nyss och den är inte mycket för världen numera. Dåligt med info om dockornas egenskaper, ännu sämre info om leveranstider: "Hör av dig till vår säljavdelning"! Ok, att det beror på vilken utformning man vill ha, att tiderna varierar. Typ av huvud, vagina etc. och att vissa finns i lager men inte andra, som måste tillverkas de också. Värst var kanske ändå avdelningen "Ready-to-ship"-dockor med modeller (mest kroppar) som ska vara färdiga för leverans inom 5-6 dagar. Jag klickade på flera och skrollade jag ner så stod det "out of stock" på samtliga! Det är uselt.

Verkar ha gått mer utför efter 2019 tydligen. Värt att tänka på är att Real Doll startade redan 1996. De har dominerat marknaden i väldigt många år. Framörallt 2003 - 2015 var de väldigt stora. Det är först nu senaste 5 åren som riktigt bra alternativ dykt upp och priserna ligger lägre. Verkar tyvärr som att Real Doll nu och senaste åren lagt sitt fokus mest på marknadsföring istället för utveckling.
Citera
2023-03-08, 15:28
Medlem
Aaarghhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finska Pinnen
Hur fan gör man sig av med en sönderknullad docka? Lägger man den normalt i sopen eller? Sopgubben kan ju få hjärtinfarkt då han får syn på ett ”lik”.
haha, ja det kanske går att pranka nån, skulle kunna köpa en 50 spänn för att sätta den, sminkad blodig i en bekants bil och filma reaktionen när han borstat snön från rutorna.
Citera
2023-03-14, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaarghhh
haha, ja det kanske går att pranka nån, skulle kunna köpa en 50 spänn för att sätta den, sminkad blodig i en bekants bil och filma reaktionen när han borstat snön från rutorna.

För 50 spänn kan du få en bild på min docka

I övrigt finns det lite roligare och kreativare pranks att göra med hjälp av dockor.

Till exempel så skulle ju kända personer kunna börja använda sexdockor som dubbelgångare. Sätta dockan i sin bil med chafför för att lura iväg paparazzi, sen efterråt lugnt ta en annan bil och köra en sväng.
Senast redigerad av stensturedenyngre 2023-03-14 kl. 10:49.
Citera
2023-03-14, 17:14
Medlem
Ni som har sadana har dyra dockor, kakar ni middag ihop ocksa? Tanker ni klar upp dem och dukar for dem? Smasnackar lite for att sedan titta pa TV ihop? En djavla massa barande och tvattande maste det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in