Citat:
Ursprungligen postat av
knickedick108
Jag har en underbar hustru som skall arbeta i Sydostasien i ett år från mars. Vi har ett fantastiskt sexliv mina 53 år till trots, hon är ganska mycket yngre. Eftersom hon oroar sig lite för att jag skall hitta någon annan medan hon är borta så föreslog hon en docka.. Vi kollade runt tillsammans och bestämde att en WM från Siliconelovers var ett bra alternativ. Det var riktigt lång väntan, nästan 3 månader totalt men då gjordes många modifieringar också. Min fru är väldigt ”petite” och får fortfarande visa leg på systemet trots att hon passerat 30 med råge. Därför valde vi kroppen som heter ”Chloe” som är 148 cm (min fru är 152 men kroppen är väldigt lik) och huvud nr 414 och 368 samt 237 som extrahuvud. Extra ögon, peruker samt värmestav så landade kalaset på ca 24 000:-. Efter att vi båda har testat, köpt kläder, skor och smycken så är vi jättenöjda med vår lilla flicka.
Det är ett inte helt ovanligt scenario som du målar upp här.
Jag har hört liknande historier tidigare. Och visst kan det vara en bra lösning.
Men själv har jag alltid ställt mig frågande till vad husttrun i fråga har att göra med dockans form eller utseende? Det borde vara parametrar som bara du som nyttjare ska avgöra?