Citat:
Ursprungligen postat av
MrGrant
Jag börjar mer och mer tro att J strypt T ensam. Dock tror jag inte på att M låg och sov. Jag tror hon blev vittne till allt och på J:s inrådan hjälpt till att städa undan kropp efteråt. Jag tror att M blev skräckslagen och paralyserad av J :s handlingar . Handlingsförlamad och rädd. Vågade inte ingripa under själva mordet . Men inte faan sov hon....
Det kan mycket väl vara så ja. MH KAN ha deltagit vid strypningen men det är väldigt osäkert men att hon inte sovit sig genom hela förloppet är rätt tydligt tycker jag.
MH visste definitivt att TT var död redan när JJ skulle gå ner och flytta på TTs cykel, men istället hamnade på McDonalds!
När JJ var borta hade ju MH kunnat larma, ringa sina föräldrar eller vad som helst det valde hon att inte göra.
Det är väl ändå tveksamt om det räcker för att fällas för mord!
Det är förståeligt att MH inte ingrep då hade hon själv kunnat vara död nu! JJ är en livsfarlig person narcissist uti varje fiber i den långa kroppen, troligen psykopat också. , ,uppenbarligen bärandes på mycket hat. JJ kommer åka dit för mord efter rätts läkarens solklara vittnesmål.