2023-03-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon kan ju ha täckt över liket med lakan/handukar i ett hörn, maja kanske inte tänkte på det utan gick snabbt på toa yrvaken och sen ut

Jag tänker isf att hon dragit in Tove i köket, på den motsatta sidan av väggen än den med diskho mm. Det är rakt över hallen en väldigt kort bit från badrummet
Citera
2023-03-30, 11:03
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeSedated
Haha, nej besöksförbud är inte den rätta juridiska termen, det är min tolkning av att bli avvisad.
Okej, det var lite synd att inte GW utvisades till skamvrån igår efter att pladderkvarnen tillrättavisades...
Citera
2023-03-30, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
När har "de" dragit rasistkortet enligt expressens text?
Vad får du det ifrån?

Nä menar att grannen gjort det. Känna sig diskriminerad, lixom det är inte grannen som bestämmer hur mycket han ska snacka
Citera
2023-03-30, 11:04
Medlem
this isn't mes avatar
Var det inte grannen som visat sig lite aggressiv/misstänksam när poliserna först ville prata med honom? Kanske ordföranden hade detta i åtanke när han ville tillägga nåt. Kanhända det varit "problem" tidigare med honom idag. Han blev ju lite sur när de frågade om stegen pappan hört.
Citera
2023-03-30, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Jag har för mig att påsen med vin i (ev. med en ciderburk i också) var JJs och att den var placerad i Toves cykelkorg

Fick reda på att de han ville ha sagt är att han ville prata om att Johanna har anklagat honom för att ha mördat Tove, så de var ju rätt att han inte fick ställa den frågan. De var ett tag sen jag läste FUPen nu, men för mig att han nämnde cider burk, nycklar och eventuellt en mobil som han såg lite snabbt i påsen.
Citera
2023-03-30, 11:06
Medlem
Att Maja inte vill sitta med i salen, hmm
Blundar för sanningen alltså
Citera
2023-03-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Nä menar att grannen gjort det. Känna sig diskriminerad, lixom det är inte grannen som bestämmer hur mycket han ska snacka

Vad har hans känsla av att bli orättvist behandlad med rasism att göra?
Hur har du tolkat det?

Sa han:

"Jag fick inte höras för att jag är blatte och det är diskriminering?"
Citera
2023-03-30, 11:07
Medlem
trngws avatar
Citat:
När har "de" dragit rasistkortet enligt expressens text?
Vad får du det ifrån?

Även jag har svårt att uppfatta det på något annat vis än att han genast drog rasistkortet.

Eller på vilka grunder menar du att "diskrimineringen" skedde?
Citera
2023-03-30, 11:08
Medlem
Det var magsäcksinnehål även i lungorna. Men det ska förklaras vidare varför hon ändå dör av strypning.
Citera
2023-03-30, 11:08
Medlem
trngws avatar
Citat:
Hur har du tolkat det?

Sa han:

Är det du som måste skriva om "diskriminering" till "orättvis behandling" bara för att få rätt i debatten, eller är det expressen som har fel när de påstår att han uttryckt att han blivit diskriminerad och vad har du i så fall för referens som motbevisar expressen?
Citera
2023-03-30, 11:09
Medlem
Citat:
Hur har du tolkat det?

Sa han:

Nä men är man inte helt blåst så fattar man vad han syftar till. Annars säger man att "man tycker de var dålig stil" men att bli diskriminerad, come on lixom
Citera
2023-03-30, 11:09
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FMR
Det var magsäcksinnehål även i lungorna. Men det ska förklaras vidare varför hon ändå dör av strypning.

Jag har inte sett en enda referens som säger det du nu påstår. Så nu är jag väldigt intresserad av att få se vilken referens du har till ditt påstående? Och varför presenterade du inte den direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in