2023-03-27, 04:18
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Och ps: när det kommer till knark så är jag en ansvarsfull knarkare. har god självbehärskning och tjatar inte till mig knark; kan lätt gå i flera veckor utan att knarka osv. bjuds ofta av kompisar. men ja tror starkt på att man kan knarka på heroin lr andra droger utan att för den sakens skull va missbrukare.
Citera
2023-03-27, 12:01
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
bra att du sa det där med illamåendet också. det är tyvär lite en grej som kan make or break för mig. jag är helt nykterist när det gäller alkohol. jag vidrör det inte för att jag inte fixar illamåendet och spyan. men då dricker jag ju också en halv 40%:ig flaska vodka när ja väl dricker. men gå runt och va illamående på en fest e fan inte kul.

däremot heroin tror jag ja kan fixa å bli illamående av. höget gör det värt det lixxom. bra att veta på förhand att de e normalt.

Jag är som du, tycker att det väldigt obehagligt att kräkas men att må illa på heroin är en baggis. Att spy känns ungerfär lika jobbigt som att spotta.
Citat:
Jag tror mycket väl att jag kommer gilla denhär srogen. bara det att det räcker med 0.05G för att bli hög gör ju att 1 gram som ja köpte för en femhundring räcker sjukt länge. och att man kan ta det flera gånger på en kväll osv.
Jo, men det är bara första gångerna, du får snabbt tolerans. När man väl tagit ett par gånger så går det åt minst ett halvgram på en kväll.

Ett gram för 500 kronor låter oroväckande billigt för att vara Darknet men hoppas att du fått/får dugliga grejer.
Citera
2023-03-27, 12:39
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Och ps: när det kommer till knark så är jag en ansvarsfull knarkare. har god självbehärskning och tjatar inte till mig knark; kan lätt gå i flera veckor utan att knarka osv. bjuds ofta av kompisar. men ja tror starkt på att man kan knarka på heroin lr andra droger utan att för den sakens skull va missbrukare.

Och du tror inte alla missbrukare resonerat på samma sätt som du? Alla har dom trott att dom varit undantaget som inte blir beroende för dom knarkar så klart ansvarsfullt.

Vi må alla vara unika individer men vi delar alla samma mänskliga hjärna som utvecklats genom miljoner år av evolution. Heroin ÄR och förblir en av dom mest beroendeframkallande drogerna och man leker bokstavligt talat med elden när man börjar med det.

Men det är klart, du är ju undantaget som klarar att ta lite då och då. Eller?
Citera
2023-03-27, 22:53
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Och du tror inte alla missbrukare resonerat på samma sätt som du? Alla har dom trott att dom varit undantaget som inte blir beroende för dom knarkar så klart ansvarsfullt.

Vi må alla vara unika individer men vi delar alla samma mänskliga hjärna som utvecklats genom miljoner år av evolution. Heroin ÄR och förblir en av dom mest beroendeframkallande drogerna och man leker bokstavligt talat med elden när man börjar med det.

Men det är klart du är ju undantaget som klarar att ta lite då och då. Eller?

Är rätt säker på att man bildligt talat leker med elden, inte bokstavligt.

I övrigt stämmer självklart allt du skriver. Alla tror de är undantaget, få är det.
Citera
2023-03-28, 04:25
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Jag är som du, tycker att det väldigt obehagligt att kräkas men att må illa på heroin är en baggis. Att spy känns ungerfär lika jobbigt som att spotta.

Jo, men det är bara första gångerna, du får snabbt tolerans. När man väl tagit ett par gånger så går det åt minst ett halvgram på en kväll.

Ett gram för 500 kronor låter oroväckande billigt för att vara Darknet men hoppas att du fått/får dugliga grejer.

Ja grejerna kommer nu i veckan så ska bli riktigt spännande att testa. att spy är inte fett men ja kan tänka mig att de är värt det med tanke på att de bara är en bieffekt och alla känslor av välbehag och pleasure som man inte kan få av alkohol.

om du inte har testat darknet så rekommenderar ja dig att göra det. man kan få typ 20 gram tjack för 1.400kr. (nu skjuter ja lite från höften men kollade iofs priset för typ 2 dagar sen)

Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Men det är klart, du är ju undantaget som klarar att ta lite då och då. Eller?

Nej men värst vilken unik och speciell snöflinga du var då. har du kommit till fel tråd?

Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Är rätt säker på att man bildligt talat leker med elden, inte bokstavligt.

I övrigt stämmer självklart allt du skriver. Alla tror de är undantaget, få är det.

Längesen jag såg dig skriva på forumet. Vad har hänt med dig?
Citera
2023-03-29, 10:50
Medlem
Om ni tror att 0.05g kommer ge något av svenskt heroin är ni ute och cyklar 🤣 standard-horse i detta avlånga land ligger på runt 15%, om ni dessutom inte har någon kran utan handlar på FS går nog kvalitén ner ännu mer.

Så börja med 0.1g om ni vill känna av något öht, kan lova att det grammet du köpt inte kommer hålla mer än en dag eller max 2.
Citera
2023-03-29, 11:30
Medlem
Det "vanliga" heroinet som finns på gatan idag är det bara riktigt heroin(utbankat såklart) eller börjar vi får mer liknade usa's heroin där det är mest fentanyl?

Någon som har testat sitt för att se om det finns fentanyl i det?
Citera
2023-03-30, 00:52
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Är det stor skillnad på att snorta och ta IV? jag och min kompis tänkte kanske dra hem till hennes väninna som har sprutor. kanske vore värt att testa?
Citera
2023-03-30, 00:54
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Har snortat nu, tog först pyttelite och sen 3 tunna linor. kände nästan inget. varför fick jag inget starkt rus?
Citera
2023-03-30, 00:57
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Om ni tror att 0.05g kommer ge något av svenskt heroin är ni ute och cyklar 🤣 standard-horse i detta avlånga land ligger på runt 15%, om ni dessutom inte har någon kran utan handlar på FS går nog kvalitén ner ännu mer.

Så börja med 0.1g om ni vill känna av något öht, kan lova att det grammet du köpt inte kommer hålla mer än en dag eller max 2.

Jag tror också att 0.1G är bäst att börja med. Inte kul att liksom inte uppleva knarket till max bara för att man är för försiktig. Ungefär som att ta tändargas men inte ta så mycket så man ser färger och psykadeliska mönster.
Citera
2023-03-30, 07:20
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Är det stor skillnad på att snorta och ta IV? jag och min kompis tänkte kanske dra hem till hennes väninna som har sprutor. kanske vore värt att testa?

Det är otroligt stor skillnad. Om du har ens det minsta att leva för så tycker jag inte att du ska prova. För chansen att du gör det fler gånger är överhängande. Och har du gjort det fler gånger så blir det snart väldigt svårt att sluta med både sprutor och heroinet. Ganska snart är risken stor att det enda du lever för är fixen. Det är inget roligt liv men det spelar o andra sidan ingen roll vad någon här säger för har man bestämt sig så har man. Men då har jag sagt det iallafall. 🙂
Citera
2023-03-31, 11:00
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Rent heroin ör det nog sällan. Vitt heroin behöver du inte elda på för att det ska lösa sig däremot brunt måste du ju blanda med något med högt ph-värde, syra (askorbin/citron) för att det ska lösa upp sig.
En pH neutral lösning har värdet 7. Under 7 befinner sig syror och över 7 baser. Av den anledningen tänker jag att du menar ett lägre pH-värde. Askorbinsyra och citronsyra är betraktade som svaga syror.

Tillägger att starka syror har ett lägre pH än svaga syror men båda ligger under 7 så på ett sätt hade du en poäng. Ämnena ligger högre inom den lägre delen av pH-skalan.
Senast redigerad av Dopamina 2023-03-31 kl. 11:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in