Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Jag är som du, tycker att det väldigt obehagligt att kräkas men att må illa på heroin är en baggis. Att spy känns ungerfär lika jobbigt som att spotta.
Jo, men det är bara första gångerna, du får snabbt tolerans. När man väl tagit ett par gånger så går det åt minst ett halvgram på en kväll.
Ett gram för 500 kronor låter oroväckande billigt för att vara Darknet men hoppas att du fått/får dugliga grejer.
Ja grejerna kommer nu i veckan så ska bli riktigt spännande att testa. att spy är inte fett men ja kan tänka mig att de är värt det med tanke på att de bara är en bieffekt och alla känslor av välbehag och pleasure som man inte kan få av alkohol.
om du inte har testat darknet så rekommenderar ja dig att göra det. man kan få typ 20 gram tjack för 1.400kr. (nu skjuter ja lite från höften men kollade iofs priset för typ 2 dagar sen)
Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Och du tror inte alla missbrukare resonerat på samma sätt som du? Alla har dom trott att dom varit undantaget som inte blir beroende för dom knarkar så klart ansvarsfullt.
Vi må alla vara unika individer men vi delar alla samma mänskliga hjärna som utvecklats genom miljoner år av evolution. Heroin ÄR och förblir en av dom mest beroendeframkallande drogerna och man leker bokstavligt talat med elden när man börjar med det.
Men det är klart, du är ju undantaget som klarar att ta lite då och då. Eller?
Nej men värst vilken unik och speciell snöflinga du var då.

har du kommit till fel tråd?
Citat:
Ursprungligen postat av
saprofyt.
Är rätt säker på att man bildligt talat leker med elden, inte bokstavligt.
I övrigt stämmer självklart allt du skriver. Alla tror de är undantaget, få är det.
Längesen jag såg dig skriva på forumet. Vad har hänt med dig?