2023-03-03, 17:51
Medlem
TwnyForReals avatar
Har fått ett heroin som mest är till för rökning och IV. Jag har inga verktyg o sysslar helst ej med det. Finns det något jag kan göra för o få detta ljusare H mer rökbart ?
Citera
2023-03-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Spännande! För det finns teorier (kanske även studier?) om att både rödhåriga och personer med asbergers har väldigt mycket högre naturlig toleransnivå för många läkemedel bla opioider. Och jag tycker det börjar bli mer o mer allmänt känt vilket är väldigt bra. Jag har faktiskt båda attributen och har alltid behövt 4-5 gånger mer än mina polare och når ändå inte samma nivå som dom. Jag har aldrig någonsin noddat på enbart opioider utan det måste till benso eller något sånt. Och då har jag ändå tagit extrema doser starka opioider liksom. Som tur är känner min laroläkare också till detta faktum och har sett nog i sina dar för att också tro på det. Var jätterädd att hon skulle skratta bort det och tro att jag bara ljög för att få högre doser men hon förstod mig helt o hållet och tyckte bara det var bra att jag berättade det så att jag kan få rätt vård! 🙏🏼
Jo var inne på akuten här om månaden,och skulle bli ihop sydd,och då sa iof läkaren att gingers har lite högre tolerans nivå än vanliga personer så hen sa att dom behövde mer smärtlindring än vanligt haha, men har märkt samma att oavsett om det är super drog jag tar som alla polarna blir helt borta/höga så kan de hända jag inte känner ett skit, men däremot har jag märkt att Tapentadol så kan jag nodda på två st 100mg medans en vanlig tram 200mg känner jag inte ett nada på haha
Citera
2023-03-03, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfonso905
Andra gången i mitt liv jag testar heroin,första gången var för 2 veckor sen,men kanske inte räknas då jag inte kunde skjuta så drog en rp ist,sen andra gången igår fast iv då, enligt polaren skulle det vara riktigt bra ,så av osäkerheten och försiktigheten så tog jag hälften av det, hände nada,så tog resten men hände fortfarande inte något,kände absolut ingenting... Idag fick jag lite till av Polarn fast i gult. Och kristaller, hen sa att detta är riktigt bra kvalitet och en pytteliten (typ knappnålshuvud) skulle räcka,så jag körde men efter ca 1h.kände jag fortfarande inget,så testade öka lite till,men får bara just nu att det kliar så ininorden överallt...

Har märkt innan med andra droger (ex kokain, amfetamin, tramadol och cannabis) så spelar det inte så stor roll om det är dunder eller dåligt,jag får inte samma effekt som mina vana polare som drar detta,men röker jag spice eller tar en rc-stimulant så får jag full effekt...

SÅ min fråga lyder,kan det vara så att min kropp inte reagerar så mycket som en annan person gör?

Jag har testat heroin nu ett 15tal gånger. Aldrig riktigt kännt av någonting. Idag var första gången jag skulle skjuta. Första fixen 0.05 brunt. Hände ingenting. Andra fixen 0.07 vitt. Ingenting. 3e 0.1 samma här, ingenting. Alltså 3 olika sorters heroin. Inom loppet av 30min.

Vad är det som är fel ? Är varken rödhårig eller autistisk. Vill verkligen verkligen veta vad det är som är galet.
Citera
2023-03-03, 21:14
Medlem
Methadones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapultor
Jag har testat heroin nu ett 15tal gånger. Aldrig riktigt kännt av någonting. Idag var första gången jag skulle skjuta. Första fixen 0.05 brunt. Hände ingenting. Andra fixen 0.07 vitt. Ingenting. 3e 0.1 samma här, ingenting. Alltså 3 olika sorters heroin. Inom loppet av 30min.

Vad är det som är fel ? Är varken rödhårig eller autistisk. Vill verkligen verkligen veta vad det är som är galet.

Säker på att du får äkta grejer?
Använder du citronsyra till de bruna?
Citera
2023-03-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methadone

Ja det är definitivt äkta varor. De kan såklart variera i kvalité men jag tycker att det borde ha funkat. Ja, askorbinsyra till de bruna
Citera
2023-03-04, 08:48
Medlem
Methadones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapultor
Ja det är definitivt äkta varor. De kan såklart variera i kvalité men jag tycker att det borde ha funkat. Ja, askorbinsyra till de bruna

Jäkligt skumt. Måste va riktigt riktigt dåliga grejer isåfall. Tråkigt när man får piss jonk
Citera
2023-03-05, 23:20
Medlem
Bonnadiscos avatar
Tjena! Jag har alltid undrat, för jag ser ofta i filmer och dokumentärer hur folk värmer upp en böjd sked med en tändare, och i den skeden bubblar en vätska... är det rent heroin som kokar eller är det någonting tillsatt för att lösa upp heroinet? Och hur funkar det när man tillsätter typ ladd eller benzo?

Jar inga planer på att börja skjuta, utan vill mest av nyfikenhet veta hur "ritualen" brukar se ut.

Ha en mysig kväll! ❤️
Citera
2023-03-05, 23:25
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnadisco
Tjena! Jag har alltid undrat, för jag ser ofta i filmer och dokumentärer hur folk värmer upp en böjd sked med en tändare, och i den skeden bubblar en vätska... är det rent heroin som kokar eller är det någonting tillsatt för att lösa upp heroinet? Och hur funkar det när man tillsätter typ ladd eller benzo?

Jar inga planer på att börja skjuta, utan vill mest av nyfikenhet veta hur "ritualen" brukar se ut.

Ha en mysig kväll! ❤️
Rent heroin ör det nog sällan. Vitt heroin behöver du inte elda på för att det ska lösa sig däremot brunt måste du ju blanda med något med högt ph-värde, syra (askorbin/citron) för att det ska lösa upp sig.
Citera
2023-03-05, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methadone

Standard procenten på svensk heroin ligger väl runt 5-10% och det verkar bara bli sämre och sämre, så att dy skulle få någon effekt av 0.05 är föga troligt. När jag injicerade blev de 0.5-0.6g per fix, då hade jag dock hög tolerans.

Men utan tolerans skulle nog 0.1-0.15 vara lagom för att känna av det.
Citera
2023-03-06, 17:49
Medlem
Oskarss avatar
Har inflationen kommit ikapp drogmarknaden en gång för alla eller vankas det en lokal torka? Köper varor från två olika snubbar i Stockholm och har alltid betalat 500 spänn för en gubbe schysst heroin.

Nu i veckan har bägge kranarna plötsligt börjat gnälla lite om utbudet och snackat om ett höjt grampris.

Känner någon igen sig eller ska jag be kranarna sen många år tillbaka att skärpa sig?
Citera
2023-03-06, 19:14
Medlem
TwnyForReals avatar
Heroin Lämnar klumpar ?

Har precis införskaffat ett väldigt bra. Det är mörkt och har många tar spots ( black tar spots )
i den. Men så fort jag ska dissolva det med bikarbonet och sen vattnet, flyter det upp tunna plattor osv, alltså allt dossolvas inte oavsett. fent fritt, testat osv.
och är i behov av produkter snabbt,
av i do not know what do ....

b
Citera
2023-03-06, 19:18
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
och är i behov av produkter snabbt,

Ta in på rehab kompis
Citera