2023-03-06, 19:56
Medlem
TwnyForReals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Ta in på rehab kompis
Detta gav 0 svar på min fråga så det var väll onödigt o komentera överhuvudtaget ?:=. kompis.
Citera
2023-03-06, 20:11
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Detta gav 0 svar på min fråga så det var väll onödigt o komentera överhuvudtaget ?:=. kompis.

Sanning. Klumparna är att det är topp kvalite. Kör ba
Citera
2023-03-07, 17:06
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Rent heroin ör det nog sällan. Vitt heroin behöver du inte elda på för att det ska lösa sig däremot brunt måste du ju blanda med något med högt ph-värde, syra (askorbin/citron) för att det ska lösa upp sig.

Shit de verkar sjukt svårt att röka heroin. Hur gör man den där grejen som man röker det i?
Citera
2023-03-07, 17:57
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Shit de verkar sjukt svårt att röka heroin. Hur gör man den där grejen som man röker det i?
Vad är det du syftar på? Att jaga drake som det så fint heter är väl ändå bland dem mest primitiva intagssätten? En bit folie, ett rör att suga i och en tändare är allt du behöver
Citera
2023-03-07, 20:20
Medlem
TwnyForReals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Sanning. Klumparna är att det är topp kvalite. Kör ba
Du borde gå o få lite sömn Kompis.
Citera
2023-03-07, 21:43
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ett vamligt malmö-rör gör du så att du tar en foliebit typ 10x10 cm viker på mitten en gång för lite stadga och sen snurrar runt en penna eller cigarett så har du ett rör att röka ur, funkar ju med ett papper eller en ihoprullad sedel också.
Citera
2023-03-09, 03:25
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Vad är det du syftar på? Att jaga drake som det så fint heter är väl ändå bland dem mest primitiva intagssätten? En bit folie, ett rör att suga i och en tändare är allt du behöver

Nej den mest primitiva saken som finns är att bara ge ett rakt och simpelt svar på en enkelt formulerad fråga utan att det ska bli så jävla bajsnödigt och pretto över det hela. DU ägnar dig INTE åt raketforskning direkt.

Citat:
Ett vamligt malmö-rör gör du så att du tar en foliebit typ 10x10 cm viker på mitten en gång för lite stadga och sen snurrar runt en penna eller cigarett så har du ett rör att röka ur, funkar ju med ett papper eller en ihoprullad sedel också.

Tack för ett enkelt svar. Hur fan ska jag kunna veta exakt om det är skitavancerat eller inte liksom haha. Bra att vissa har den mentala kapaciteten att förklara enkla grejer på ett enkelt sätt. Får se om det blir nån drake, måste verifiera konto på bitcoin hemsidan och sånt öööhh..... xD
Citera
2023-03-09, 08:04
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Nej den mest primitiva saken som finns är att bara ge ett rakt och simpelt svar på en enkelt formulerad fråga utan att det ska bli så jävla bajsnödigt och pretto över det hela. DU ägnar dig INTE åt raketforskning direkt.

Tack för ett enkelt svar. Hur fan ska jag kunna veta exakt om det är skitavancerat eller inte liksom haha. Bra att vissa har den mentala kapaciteten att förklara enkla grejer på ett enkelt sätt. Får se om det blir nån drake, måste verifiera konto på bitcoin hemsidan och sånt öööhh..... xD

Du har helt rätt! Jag formulerade mig väldigt onödigt faktiskt. Till o börja med missuppfattade jag din fråga lite tror jag. Jag fick för mig att du hade en bild av att det behövdes något avancerat för att röka och egentligen ville jag bara få fram att det är väldigt enkla medel som krävs men med en dålig dag kom det ut fel. My bad! 🙏🏼
Citera
2023-03-10, 23:56
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Du har helt rätt! Jag formulerade mig väldigt onödigt faktiskt. Till o börja med missuppfattade jag din fråga lite tror jag. Jag fick för mig att du hade en bild av att det behövdes något avancerat för att röka och egentligen ville jag bara få fram att det är väldigt enkla medel som krävs men med en dålig dag kom det ut fel. My bad! 🙏🏼
Okej läste ditt eget inlägg och såg nu att det inte var skrivet direkt som en pik mot mig heller 🙏 sorry från mig där med. Har bara hänt mig alltför många gånger att folk varit dryga och taskiga för dom tycker man är dum som frågar. 🙏 peace.
Citera
2023-03-27, 01:19
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Rent heroin ör det nog sällan. Vitt heroin behöver du inte elda på för att det ska lösa sig däremot brunt måste du ju blanda med något med högt ph-värde, syra (askorbin/citron) för att det ska lösa upp sig.

Hej, jag har en liten fråga till @allahäritråden. Jag har just beställt lite brunt heroin. På sajten ja köpte det stod det att man kan 'sniffa' det heroinet. Hur mycket ska man ta isf? och vad ska man tänka på osv?

Inget tjaffs nu om att man hellre ska köpa på gatan än darknet, sånna svar kommer ja ignorera. Inte många kranar som ens har heroin i sitt utbud.
Citera
2023-03-27, 02:43
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Hej, jag har en liten fråga till @allahäritråden. Jag har just beställt lite brunt heroin. På sajten ja köpte det stod det att man kan 'sniffa' det heroinet. Hur mycket ska man ta isf? och vad ska man tänka på osv?

Inget tjaffs nu om att man hellre ska köpa på gatan än darknet, sånna svar kommer ja ignorera. Inte många kranar som ens har heroin i sitt utbud.
På gatan köper du heroin av heroinkranar (som ofrast själva är heroinister), inte ofta någon annan är villiga att befatta sig med heroin pga straffen, att det anses vara smutsigt osv. Så det har du rätt i.

Om du är total nybörjare bör du börja med 0.05 gram (inte 0.5 dvs ett halvt gram utan en tiondel av det). Antagligen kommer du inte känna så mycket av det men bättre safe än sorry. Vänta en halvtimme efter första näsan och känn efter. Sen kan du öka med 0.05 till 0.1 beroende på hur du känner dig men ta det lugnt. Vänta alltid ett tag innan du doserar igen. Heroin kan vara lömskt när man snortar. Helst borde du ha sällskap men det kanske inte alltid går.

Tänk på att det ska fastna i näsan, det gör ingen nytta i halsen och magen som amfetamin och kokain gör så skippa gangstersnortarna utan andas in det lugnt och fint i näsan.
Kom i håg att det är väldigt lätt att må illa första gångerna, det är inte farligt. Det är bara att spy en gång och dricka lite så mår du bättre.

Annars är det väl bara att vara förberedd på att om du tycker om det så är det väldigt lätt att utveckla ett beroende, både psykiskt och fysiskt.

Ta det lugnt och lycka till.

Edit Såg nu att du rökt förut men ovanstående stämmer oavsett.
Senast redigerad av Benyamean 2023-03-27 kl. 02:45.
Citera
2023-03-27, 04:14
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
På gatan köper du heroin av heroinkranar (som ofrast själva är heroinister), inte ofta någon annan är villiga att befatta sig med heroin pga straffen, att det anses vara smutsigt osv. Så det har du rätt i.

Hej här har vi killen med hjärna tack uppskattar jättemycket att du tog dig tid och läste allt i min text. börjar med att säga att ditt inlägg är dunder och ja, ja har läst hela. 👌 kort koncist om kranar osv går jättebra men tack för att du inte drog ner nivån till att bli en fejd om "vilket knark som e bäst" osv.

Citat:
Om du är total nybörjare bör du börja med 0.05 gram (inte 0.5 dvs ett halvt gram utan en tiondel av det). Antagligen kommer du inte känna så mycket av det men bättre safe än sorry. Vänta en halvtimme efter första näsan och känn efter. Sen kan du öka med 0.05 till 0.1 beroende på hur du känner dig men ta det lugnt. Vänta alltid ett tag innan du doserar igen. Heroin kan vara lömskt när man snortar. Helst borde du ha sällskap men det kanske inte alltid går.
Faktiskt superbra information att veta. Hade jag inte ställt denhär frågan så hade vi nog tagit oss 0.1G var till att börja med. 0.05 är superbra för då kan man götta sig lite med det ibland och välja själv hur stenad man vill bli liksom. kanon.

Citat:
Tänk på att det ska fastna i näsan, det gör ingen nytta i halsen och magen som amfetamin och kokain gör så skippa gangstersnortarna utan andas in det lugnt och fint i näsan.
Kom i håg att det är väldigt lätt att må illa första gångerna, det är inte farligt. Det är bara att spy en gång och dricka lite så mår du bättre.
Gangstersnorta hahahh asså om vi snackar affe så ska man ju dra in så näsväggarna slits sönder så mycket det bara går, så skiten dras rätt in i hjärnan men här gissar ja på att de är som du säger; det ska fastna i näsväggarna och absorberas.

bra att du sa det där med illamåendet också. det är tyvär lite en grej som kan make or break för mig. jag är helt nykterist när det gäller alkohol. jag vidrör det inte för att jag inte fixar illamåendet och spyan. men då dricker jag ju också en halv 40%:ig flaska vodka när ja väl dricker. men gå runt och va illamående på en fest e fan inte kul.

däremot heroin tror jag ja kan fixa å bli illamående av. höget gör det värt det lixxom. bra att veta på förhand att de e normalt.

Citat:
Annars är det väl bara att vara förberedd på att om du tycker om det så är det väldigt lätt att utveckla ett beroende, både psykiskt och fysiskt.

Jag tror mycket väl att jag kommer gilla denhär srogen. bara det att det räcker med 0.05G för att bli hög gör ju att 1 gram som ja köpte för en femhundring räcker sjukt länge. och att man kan ta det flera gånger på en kväll osv.

Citat:
Ta det lugnt och lycka till.

Edit Såg nu att du rökt förut men ovanstående stämmer oavsett.

Haha det stämmer men bättre att fråga än att nåt går snett. En sån här how-to tutorial va exakt va som behövdes. Gjorde det för typ 2 år sen men kmr typ inte ihåg ett piss.

Tack för tipsen! svinbra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in