2023-03-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfemm
Graviditeten var väl inte planerad, varför skapa trådsanning?
Det har hon ju själv sagt att den var. De skyddade sig inte medvetet för att de ville ha barn. Hur är inte det en planerad graviditet?
Citera
2023-03-27, 21:13
Medlem
Citat:

Jo den var planerad. Det skriver hon själv
Citera
2023-03-27, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Hon skriver på bloggen att det är rouge som blivit ”lite off”

Hm va? Lägger hon rouge runt hela ögat ner på kinden?
Citera
2023-03-27, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Ja, och bara på ena sidan tydligen?
Jag blir faktiskt lite obekväm.
Citera
2023-03-27, 21:21
Medlem
Citat:
Hon skrev i bloggen att de valde att inte skydda sig, ”blir det barn så blir det”.
Det måste väl ändå räknas som planerat? Närmare än så kan ju ingen planera, man vet aldrig när det tar sig helt enkelt.
Citera
2023-03-27, 21:32
Medlem
Jag hittar inte inlägget där hon skriver om minisuparfesten hon hade när hon misstänkte att hon var gravid (dagen innan hon tog testet), är det någon som hittar det? Eller är det borta?
Citera
2023-03-27, 21:50
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna

Citat:
Ja så märkligt. Det ser iofs ut som hennes typiska rougefärg och skuggan som faller på den sidan kanske gör att det ser mörkare ut på bild? Plus att filtret som hon använder säkert bidrar. Men håller med, det låter verkligen jättekonstigt.
Citera
2023-03-27, 21:59
Medlem
Citat:

Har Björn slagit henne? Det verkar sjukt otroligt. Men det ser bisarrt ut. Hoppas för hennes skull att det är ljuset som spelar ett spratt. Sandra är ju dock känd för att kommunicera kryptiskt så vi lär väl aldrig få ett svar.
Citera
2023-03-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules
Jag hittar inte inlägget där hon skriver om minisuparfesten hon hade när hon misstänkte att hon var gravid (dagen innan hon tog testet), är det någon som hittar det? Eller är det borta?

Det här inlägget kanske?

https://sandrabeijer.elle.se/graviditet-och-bebis/engangskameran-fran-2021/
Citera
2023-03-27, 22:21
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Har Björn slagit henne? Det verkar sjukt otroligt. Men det ser bisarrt ut. Hoppas för hennes skull att det är ljuset som spelar ett spratt. Sandra är ju dock känd för att kommunicera kryptiskt så vi lär väl aldrig få ett svar.
Men gode tid! Det här har verkligen utvecklats till en förfärligt elak mobbartråd! Om någon har slagits (vilket en rodnad på ett foto på intet sätt styrker!) så är det väl mest troligt barnet, de vevar ju med lemmarna åt alla håll i den åldern.
Citera
2023-03-28, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frysbox
Det här inlägget kanske?

https://sandrabeijer.elle.se/graviditet-och-bebis/engangskameran-fran-2021/
Japp, precis lika sjukt att läsa det idag som det var då. Jag tror Sandra är lite pantad faktiskt. Det är som att läsa en dagbok skriven av en aningslös blivande tonårsmamma av den allra värsta sorten.
Citera
2023-03-28, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Men gode tid! Det här har verkligen utvecklats till en förfärligt elak mobbartråd! Om någon har slagits (vilket en rodnad på ett foto på intet sätt styrker!) så är det väl mest troligt barnet, de vevar ju med lemmarna åt alla håll i den åldern.
Jag tror inte hon skulle visa upp sig på det där sättet om det var att hon blivit spöad av sin snubbe? Mer försöka dölja
Men, ett barn i den sizen som hennes
skulle aldrig kunna få till vare sig spark eller slag som skulle kunna orsaka en rodnad/blåmärke av den där omfattningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in