2023-03-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Det här stämmer med min egen uppfattning och åsikt. Tänk att vara en influenser och förmedla ett så pass fosterskadligt beteende till tusentals kvinnor. Jag tror dessutom hon drack sig igenom hela amningstiden också. Detta och händelsen efter valet där hon godkände vidriga kommentarer mot en ganska trevlig tjej som röstat höger (själv skulle Sandra lämna Sverige direkt om hon kunde, så varför hon är så hatisk är oklart? Det är ju inte som att hon ens gillar Sverige) - var orsaken till att jag numera tycker Sandra är en oförtjänt framgångsrik influenser med vidriga tendenser och tveksamma moraliska guidelinjer. Jag tycker hon förtjänar all kritik hon får.

Men Sandra diggar väl sextiotalet? På den tiden rökte och drack gravida kvinnor utan att någon höjde på ögonbrynen.
Citera
2023-03-26, 21:45
Medlem
Har någon tagit upp hur Sandra verkar försöka kopiera Elsa stilmässigt?
Citera
2023-03-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Har någon tagit upp hur Sandra verkar försöka kopiera Elsa stilmässigt?

Va? Snarare tvärt om skulle jag säga. Sandra har kört typ samma stil i 10+ år
Citera
2023-03-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Tycker rökbilden på EBs instastory ser hemskt ut. SB ser ut som en "östeuropeisk" prostituerad som gått till jobbet utan kjol. Hon är en 39 år gammal småbarnsförälder. Känns inte sexigt/snyggt någonstans. Björn W ser däremot hunkig ut. Att röka passar hans slafsiga stil.

Känns som SB snart börjar gå ur taxibilar utan trosor och visa upp sitt rakade underliv för världen sådär som vissa amerikanska kändisar höll på med för 15 år sen typ...

Har följt henne sedan starten och gillade henne skarpt en gång i tiden. Som skåning och med rötterna i Helsingborg kan jag ärligt säga att jag sett luder (så säger man i Dk) utanför bordellerna i Helsingör som sett fräschare ut. Oavsett klänning. Och den jämförelsen, rent visuellt, är inte snäll😒
Citera
2023-03-27, 06:31
Medlem
Citat:
Det här stämmer med min egen uppfattning och åsikt. Tänk att vara en influenser och förmedla ett så pass fosterskadligt beteende till tusentals kvinnor. Jag tror dessutom hon drack sig igenom hela amningstiden också. Detta och händelsen efter valet där hon godkände vidriga kommentarer mot en ganska trevlig tjej som röstat höger (själv skulle Sandra lämna Sverige direkt om hon kunde, så varför hon är så hatisk är oklart? Det är ju inte som att hon ens gillar Sverige) - var orsaken till att jag numera tycker Sandra är en oförtjänt framgångsrik influenser med vidriga tendenser och tveksamma moraliska guidelinjer. Jag tycker hon förtjänar all kritik hon får.

Har hon fått en smäll på ögat? Se dagens bild. Ramlat på fyllan i helgen? Då borde märket vara mer blått än rött vis det här laget i och för sig
Citera
2023-03-27, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Har hon fått en smäll på ögat? Se dagens bild. Ramlat på fyllan i helgen? Då borde märket vara mer blått än rött vis det här laget i och för sig

Såg inget på story? På bloggen är det väl tidsinställt. De sov väl på hotell natten efter men sen har det ju varit tidsomställning och natten till söndagen sov de väl kanske hemma med jobbig kaossömn. Hade helt ärligt inte tyckt det varit värt en rejäl fylla de första småbarnsåren. Sandra har rejäl fylla ofta och dessutom när hon vet om att hon är gravid. Hennes drickande känna ju allt annat än genomtänkt. Eller det är väl det enda hon tänker på och prioriterar högst i sitt liv. Annars hade man ju inte gjort så.
Citera
2023-03-27, 07:52
Medlem
Citat:
Såg inget på story? På bloggen är det väl tidsinställt. De sov väl på hotell natten efter men sen har det ju varit tidsomställning och natten till söndagen sov de väl kanske hemma med jobbig kaossömn. Hade helt ärligt inte tyckt det varit värt en rejäl fylla de första småbarnsåren. Sandra har rejäl fylla ofta och dessutom när hon vet om att hon är gravid. Hennes drickande känna ju allt annat än genomtänkt. Eller det är väl det enda hon tänker på och prioriterar högst i sitt liv. Annars hade man ju inte gjort så.

På bloggen i dagens inlägg! Men det är tidsinställt ja, glömde det. Hon har en tydlig rodnad kring ena ögat långt ut på kinden på båda bilderna.

Nä förstår inte heller hur hon kan tycka att det är värt det, får ångest bara av att tänka på det. Får hon inte nog med sömnbrist och trötthet liksom?
Citera
2023-03-27, 07:56
Medlem
Citat:

Att hon till och med skrev på bloggen om sin sista fylla trots graviditet gör det hela ännu mer sjukt, förstår hon inte hur orimligt det är att göra en sådan sak? Hade hon förväntat sig kommentarer om vilken skön blivande morsa hon skulle bli och att hon ska unna sig ”lite” vin? Att alla som inte fattar hur normalt det är att dricka som gravid är präktiga, beiga mum-shamers? Hon borde nog ha hållt det för sig själv. Det är ju långt ifrån socialt accepterat, hur mycket ”kulturvänster” och icke-präktig man än vill vara brukar det inte anses normalt att supa i graviditetsvecka 6+ när hon i 2 veckors tid misstänkt att hon varit gravid men inte velat testa.
Senast redigerad av Galenkattkvinna 2023-03-27 kl. 07:59.
Citera
2023-03-27, 16:56
Medlem
Citat:
Att hon till och med skrev på bloggen om sin sista fylla trots graviditet gör det hela ännu mer sjukt, förstår hon inte hur orimligt det är att göra en sådan sak? Hade hon förväntat sig kommentarer om vilken skön blivande morsa hon skulle bli och att hon ska unna sig ”lite” vin? Att alla som inte fattar hur normalt det är att dricka som gravid är präktiga, beiga mum-shamers? Hon borde nog ha hållt det för sig själv. Det är ju långt ifrån socialt accepterat, hur mycket ”kulturvänster” och icke-präktig man än vill vara brukar det inte anses normalt att supa i graviditetsvecka 6+ när hon i 2 veckors tid misstänkt att hon varit gravid men inte velat testa.
Ja det är så himla märkligt beteende. Tappade alla respekt där och då. Nu vet jag inte om det finns någon fnurra på tråden i hennes relation till sambons föräldrar, men om det gör det så kan jag sätta pengar på att det har med detta att göra och hur hon uppträdde i allmänhet runt sin planerade graviditet och tiden efter.
Citera
2023-03-27, 19:10
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Bilden togs den 24 mars enligt Flickrs bilddata. Ja nåt är det ju, ser ut som en smäll eller möjligen en hudirritation. Det syns inte på bilderna som hon tog tidigare den veckan.

https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/52767147857/in/dateposted/
Senast redigerad av RayOfLight 2023-03-27 kl. 19:14.
Citera
2023-03-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ja det är så himla märkligt beteende. Tappade alla respekt där och då. Nu vet jag inte om det finns någon fnurra på tråden i hennes relation till sambons föräldrar, men om det gör det så kan jag sätta pengar på att det har med detta att göra och hur hon uppträdde i allmänhet runt sin planerade graviditet och tiden efter.

Graviditeten var väl inte planerad, varför skapa trådsanning?
Citera
2023-03-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Bilden togs den 24 mars enligt Flickrs bilddata. Ja nåt är det ju, ser ut som en smäll eller möjligen en hudirritation. Det syns inte på bilderna som hon tog tidigare den veckan.

https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/52767147857/in/dateposted/
Hon skriver på bloggen att det är rouge som blivit ”lite off”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in