2023-03-27, 08:43
Medlem
Är det stängda dörrar eller ej?
Citera
2023-03-27, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteanti
Dom har väl lika rätt som.någon annan, dom är fortfarande oskyldiga tills dom fallit.

Fast de är ju inte oskyldiga. De har ju erkänt hemska brott redan.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag är absolut ingen sadist men jag önskar dom här 2 mördarna allt ont. Två riktigt otäcka människor.

När det kommer till sådana här människor så är jag sadist ut i fingerspetsarna...

Samma sak med äcklet Allan jag hoppas de slår ihjäl fettot i fängelset som mördade min föredetta lärares dotter... Liselotte från Timrå.
Citera
Medlem
Hoppas nu att båda får kännbara straff och inte bara åker på brott mot griftefrid. Jag har hängt med sporadiskt och skummat igenom FUP:en och det är en sak som jag inte förstår. Tove var uppenbarligen rädd för tjejerna, så pass rädd att hon skriver till sin pojkvän att hon är rädd, att dom väntar på henne utanför osv. Hur kan det då komma sig att hon följer med dessa två tjejer hem till en av dom?

Försöker verkligen inte skuldbelägga Tove, men är nyfiken på om det har kommit fram varför hon följde med(till synes frivilligt)?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Jag tycker att hon är mer trovärdig än J.
Menar du M?
Hennes rörelsemönster stämmer ju inte med det hon säget
Citera
2023-03-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollontuggaren
Hoppas nu att båda får kännbara straff och inte bara åker på brott mot griftefrid. Jag har hängt med sporadiskt och skummat igenom FUP:en och det är en sak som jag inte förstår. Tove var uppenbarligen rädd för tjejerna, så pass rädd att hon skriver till sin pojkvän att hon är rädd, att dom väntar på henne utanför osv. Hur kan det då komma sig att hon följer med dessa två tjejer hem till en av dom?

Försöker verkligen inte skuldbelägga Tove, men är nyfiken på om det har kommit fram varför hon följde med(till synes frivilligt)?
Jag tror att vi är många som undrar varför?
Det där meddelandet att T är rädd sände hon för ca 2 år sedan till pojkvännen
Lika illa förståss eftersom hon har haft dålig känsla av J en längre tid
Citera
2023-03-27, 08:48
Medlem
Citat:

Tove skriver inte så till pojkvännen. Det är sms till hennes gamla tränare PG och som sker vid ett annat tillfälle, ngt år innan detta.
Citera
2023-03-27, 08:49
Medlem
Citat:

Ja man kan undra hur tjejerna har lockat med sig Tove. Smsen som du pratar om är från ett annat tidigare tillfälle. Då har hon smsat med sin tränare.

Förstår inte heller.

Men där har således funnits en vänskap i botten. Tove har nog velat som JJ föreslog för henne, att reda ut allt.
Citera
2023-03-27, 08:50
Medlem
Tiares avatar
Packatttt här inne
Citera
2023-03-27, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiare
Packatttt här inne

Sitter du i stora eller den andra?
Citera
2023-03-27, 08:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Tror dom manipulerade Tove att dom skulle vara vänner och gå vidare. I själva verket hade mördarna redan en plan på hur dom skulle dräpa eller misshandla Tove. Även Maja som knappast är någon lite oskyldig ängel. Sitter i generna förmodligen.
Citera
2023-03-27, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
När det kommer till sådana här människor så är jag sadist ut i fingerspetsarna...

Samma sak med äcklet Allan jag hoppas de slår ihjäl fettot i fängelset som mördade min föredetta lärares dotter... Liselotte från Timrå.
Fy så hemskt stackars anhöriga

Någon som vet vad den 15 åriga pojken fick som nästan mördade den 9 åriga flickan som han lömnade naken i skogen
Flickan är gravt skadad och kommer aldrig bli frisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in