Det är precis som jag har poängterat att rättegången kommer att bli både tuff och hård.
Citat
Clea Sangborn, försvarare åt 20-åringen skriver:
“Allt sådant som journalister finner stor glädje att rapportera kring är till uppenbar olägenhet för min unga klient som aldrig tidigare lagförts och som inte har någon som helst kriminell identitet. Hur ska hon klara att ta sig igenom rättegångens andra, tredje och fjärde dag?”.
Förstår att det är advokatens roll att försvara men fyfan vad irriterad man blir. Ja, det skulle mördaren tänkt på innan hon slog sönder och ströp ihjäl Tove som fick dö med med kräkningar kvar i halsen, urinavgång och sedan släpas ut i skogen med tröjan och bh:n upplyfta, brännas så hud och halva håret försvinner, och bli uppäten av djur och insikter!! JJ som satte på festmusik på vägen hem och var så lycklig hon fick bort Tove. JJ som har försökt med mordbränder innan.
De skulle ju bara bevisa att rättsystemet är till för att skydda brottslingar och pissar på brottsoffren...
Jag fattar varför de två familjerna gav fan i att anmäla våldtäktsmannen till polisen som våldtagit deras döttrar och istället åkte hem till honom bandfast honom vid stolen och misshandla han i timmar... ett passande straff... synd bara att de inte kastrera honom.
Håller tyvärr med. Tur för dom att det inte är USA för då hade dom aldrig kommit ut igen. Alternativt dödstraff.
Menar du då hon inte svarade eller sa eh och öh? Djävligt trovärdig. Har aldrig hört någon i hennes ålder ljuga så förbannat. Kanske negressen inte minns för att hon sovit för lite?