2023-03-27, 08:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Nej, det kommer det inte bli.
Det är bara om tilltalande är mycket unga.
Hoppas du har rätt. Båda är ju myndiga och alltså vuxna kvinnor. Vore som ett slag till mot dom anhöriga eftersom dom motsätter sig kravet.
Citera
2023-03-27, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det är precis som jag har poängterat att rättegången kommer att bli både tuff och hård.

Citat
Clea Sangborn, försvarare åt 20-åringen skriver:

“Allt sådant som journalister finner stor glädje att rapportera kring är till uppenbar olägenhet för min unga klient som aldrig tidigare lagförts och som inte har någon som helst kriminell identitet. Hur ska hon klara att ta sig igenom rättegångens andra, tredje och fjärde dag?”.

Misstänkta i Tovefallet begär stängda dörrar

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/misstankta-i-tovefallet-kraver-stangda-dorrar
Förstår att det är advokatens roll att försvara men fyfan vad irriterad man blir. Ja, det skulle mördaren tänkt på innan hon slog sönder och ströp ihjäl Tove som fick dö med med kräkningar kvar i halsen, urinavgång och sedan släpas ut i skogen med tröjan och bh:n upplyfta, brännas så hud och halva håret försvinner, och bli uppäten av djur och insikter!! JJ som satte på festmusik på vägen hem och var så lycklig hon fick bort Tove. JJ som har försökt med mordbränder innan.
Citera
2023-03-27, 08:33
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Vilka är mördarna att bestämma om de ska vara stängda dörrar eller inte, haha Maja kommer ju skita på sig 😂😂
Med öppna dörrar lär hon nog inte säga ett pip.
Citera
2023-03-27, 08:35
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybel

Det är ju hennes problem... och hon förtjänar inga sympatier.

Hon förlorar bara på att hålla Käften.
Citera
2023-03-27, 08:35
Medlem
Citat:

att ha stängda dörrar är ju som att prata vid ett vanligt förhör. Hon kommer väl sitta och tjuta
Citera
2023-03-27, 08:37
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Det är ju bara lögner som kommer ut ändå så det spelar väl ingen roll?

Advokaten kör ju med utpressning; stängda dörrar annars säger hon inget.
Citera
2023-03-27, 08:38
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
att ha stängda dörrar är ju som att prata vid ett vanligt förhör. Hon kommer väl sitta och tjuta

Jag ska villigt erkänna att jag nog är sadisiskt lagd... jag njuter nu när jag vet att dessa två horungar kommer gå pinas...
Citera
2023-03-27, 08:39
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är ju bara lögner som kommer ut ändå så det spelar väl ingen roll?
Jag tycker att hon är mer trovärdig än J.
Citera
2023-03-27, 08:39
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
De skulle ju bara bevisa att rättsystemet är till för att skydda brottslingar och pissar på brottsoffren...

Jag fattar varför de två familjerna gav fan i att anmäla våldtäktsmannen till polisen som våldtagit deras döttrar och istället åkte hem till honom bandfast honom vid stolen och misshandla han i timmar... ett passande straff... synd bara att de inte kastrera honom.
Håller tyvärr med. Tur för dom att det inte är USA för då hade dom aldrig kommit ut igen. Alternativt dödstraff.
Citera
2023-03-27, 08:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jag ska villigt erkänna att jag nog är sadisiskt lagd... jag njuter nu när jag vet att dessa två horungar kommer gå pinas...
Jag är absolut ingen sadist men jag önskar dom här 2 mördarna allt ont. Två riktigt otäcka människor.
Citera
2023-03-27, 08:41
Medlem
Karma. En vacker dag kommer någon hålla fast dem och ge dem samma strypbehandlning. Hoppas de aldrig släpps ut.
Citera
2023-03-27, 08:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag tycker att hon är mer trovärdig än J.
Menar du då hon inte svarade eller sa eh och öh? Djävligt trovärdig. Har aldrig hört någon i hennes ålder ljuga så förbannat. Kanske negressen inte minns för att hon sovit för lite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in