Citat:
Ja det är helt vrickat när man tänker på det.
Extrem höger kunder är också lika speciella som vänster om inte mer. Hade en 30 ish årig kund som var eeeeeextremt höger och pratade också om hur viktigt det var men könsroller och familj osv. Sen avslutade han sitt predikande med "Inte för att du bryr dig men ändå". VARFÖR SKULLE INTE JAG BRY MIG OM SÅNA SAKER!? Jag har väl också en åsikt och bara för att jag gör sexarbete så får jag inte tycka något. Tydligen så ville jag bara ha sex av honom (enligt han själv)... yeah right. Hade jag bara velat ha sex hade jag tagit någon snygg, som var bra på att knulla och som jag inte behövde ta betalt av. Avgå.
Extrem höger kunder är också lika speciella som vänster om inte mer. Hade en 30 ish årig kund som var eeeeeextremt höger och pratade också om hur viktigt det var men könsroller och familj osv. Sen avslutade han sitt predikande med "Inte för att du bryr dig men ändå". VARFÖR SKULLE INTE JAG BRY MIG OM SÅNA SAKER!? Jag har väl också en åsikt och bara för att jag gör sexarbete så får jag inte tycka något. Tydligen så ville jag bara ha sex av honom (enligt han själv)... yeah right. Hade jag bara velat ha sex hade jag tagit någon snygg, som var bra på att knulla och som jag inte behövde ta betalt av. Avgå.
Hehe! Avgå alla! Det blir samma feltänk oavsett om det är nån som är "snälla vänstern" eller nån som är "höger om högern - den som har sett ljuset". Samma charader och samma konstiga syn på sexarbetare. Som att vi skulle vara för dumma för att ha en åsikt el bry oss öht. Det är nåt som stört mig genom åren -- det här att kunder liksom klappar mig lite på huvudet och tror att jag inte vet, kan el fattar nåt. Kanske får jag skylla mig själv eftersom jag inte berättar så mkt alls om mitt verkliga liv = vaniljjobb, högskoleutbildning och annat. Jag låtsas vara nån annan än jag är så klart, men ibland så bli det bara såååå påfrestande när man sitter och lyssnar på nån som vill förklara för en "hur det minsann ligger till".

Jag har träffat en del sk Sverige-vänner genom åren och de pratar gärna om hur feminismen har förstört Sverige, att alla svenska kvinnor är horor som i smyg blir påsatta av "blattar & negrer" innan de vill ha en svensk snäll man som försörjer dem och kan "ge dem vita barn", hat mot liberaler osv. Samtidigt som de påstår sig stå bakom sexarbetare och att kvinnor själva måste få välja (jämställdhet - huh??) och ett avkriminaliserande av sexköp. Jag kan liksom inte få ihop resonemanget riktigt.
En sida som är kul med sexarbete -- man har irl-samtal med personer man aldrig ens skulle ha träffat och jag tycker att det är kul att höra olika personers historier även om jag inte håller med.

Men de absolut bästa träffarna är så klart med kunder som inte har en massa weird föreställningar om sexarbetare, könsroller och hur samhället funkar. De som liksom kan vara ärliga mot sig själva i att de köper sex och i den situationen gör bästa möjliga för att båda ska ha det bra och inte börja diskutera en massa motsägelsefullt crap.