2023-03-23, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince
Har någon av er nekat en kund sex pga för stor kuk?
Nej, det har aldrig varit ett problem.
Jag har kondomer i många storlekar och vet hur jag ska positionera mig för att inte få ont.
Det är dock inga kunder som jag föredrar.
De slaknar fort, de är hopplösa att suga av eftersom man knappt får in något mer i munnen än ollonet.
De klagar typ alltid på kondomen(förmodligen pga att de slaknar fort) och det är ett jäkla gympass att få dem att komma.
Det är lätt att förlora självförtroendet som eskort när man får pausa flera gånger för att försöka suga den hård igen.
Och stämningen blir inte bättre när det tjatas om kondomfritt.

9 gånger av 10 är de dock så otroligt förälskade i sin egna kuk att det nästan är lite gulligt.
Och de brukar vara medvetna om hur situationen ser ut för dem och bokar därför ordentligt med tid, vilket alltid uppskattas.
Citera
2023-03-23, 02:39
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Nej aldrig! Den största kuken jag har sett irl har varit när jag har sexarbetat, jag träffade en kund ett par ggr för några år sen, hans kuk var nästan obehagligt stor och den blev dessutom ordentligt hård. Men nej det var ju inte så att jag nekade honom pga det, jag tyckte mest att det var lite intressant. Vanlig svensk kille som då var runt 35 år, inte speciellt lång eller stor i övrigt.

Annars har de flesta kukar jag sett som sexarbetare varit runt medel el åt det mindre hållet. Privat så har jag haft mer tur och har träffat killar som har ganska så stora kukar. Vid sexarbete är det iofs skönt att kuken inte är så stor eftersom mindre är lättare att hantera på alla sätt men privat så föredrar jag större. Så jag antar att man kan säga att jag haft tur både yrkesmässigt och privat.

Det har hänt flera ggr att kunder varnat för sin "stora" kuk men så träffar man dem och det visar sig att kuken bara är lite över medel... Mkt konstigt! Privat har jag bara varit med om det motsatta -- killar som har stora kukar men som av nån märklig anledning inbillar sig att de är små.

Tror att vi har diskuterat det tidigare i tråden men det finns kunder som gör världens grej av de "måste" specialbeställa kondomer på nätet för att de är så stora el som envisas med att använda Grande eller XL trots att de storlekarna är ALLDELES för stora och sitter otajt och dåligt = är en risk för både kund och sexarbetare.
Citera
2023-03-23, 07:44
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Nej, det har aldrig hänt, men jag vill helst slippa dem. Mest för att de väldigt ofta har svårt att komma i kombination med svårt att hålla ståndet.
Citera
2023-03-23, 18:17
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Nej. Sen vet jag inte vad den största kuken varit. Har haft otur både privat och inom sw att enbart stöta på små eller medel. Tror min största var runt 25cm... sen har jag haft kunder som påstått sig ha 30cm men är närmare 15-18cm lol
Citera
2023-03-23, 22:05
Bannlyst
Citat:
Inte nekat, men hänt en gång jag inte kunde göra klart jobbet. Träffade en kund med inte den största, men den bredaste jag sett irl. Fick inte handen runt och skulle uppskatta bredden till kanske en aluminiumburk på 33-50 cl. Blev chockad. Klarade 20-30 min och resten fick han göra klart mellan mina lår. Hade ont i dagar efteråt. Han ville ses igen men bor som tur är i ett annat land i Västeuropa och har ignorerat honom när han varit på besök i Sverige igen hehe.

Annars skulle jag generellt säga kunder är utrustade under medel till mindre, speciellt de som skryter om att de är välutrustade (wtf?). Privat förhåller det sig som så att jag mest råkar på män utrustade över medel till större. Lite rolig kontrast, börjat tänka på mina privata kk:s som mitt team av porraktriser. Inte för att jag bryr mig, hjärnan är ju det största sexuella organet och av vikt är att stimulera tändningsmönstren.
Citera
2023-03-24, 08:35
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Nej. Sen vet jag inte vad den största kuken varit. Har haft otur både privat och inom sw att enbart stöta på små eller medel. Tror min största var runt 25cm... sen har jag haft kunder som påstått sig ha 30cm men är närmare 15-18cm lol

Att ljuga om sin snoppstorlek blir ju bara så awkward. Det är ju nåt man SER liksom, nåt som man kan mäta och jämföra med andra. Har svarat strangegirl också och det här med att skriva att man ser bra ut när man är totalt alldaglig är ju nåt annat. Det kanske finns de som tycker att de är snygga eller så tycker personen det själv. Men att börja ljuga om snoppen? Wtf?

Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Inte nekat, men hänt en gång jag inte kunde göra klart jobbet. Träffade en kund med inte den största, men den bredaste jag sett irl. Fick inte handen runt och skulle uppskatta bredden till kanske en aluminiumburk på 33-50 cl. Blev chockad. Klarade 20-30 min och resten fick han göra klart mellan mina lår. Hade ont i dagar efteråt. Han ville ses igen men bor som tur är i ett annat land i Västeuropa och har ignorerat honom när han varit på besök i Sverige igen hehe.

Annars skulle jag generellt säga kunder är utrustade under medel till mindre, speciellt de som skryter om att de är välutrustade (wtf?). Privat förhåller det sig som så att jag mest råkar på män utrustade över medel till större. Lite rolig kontrast, börjat tänka på mina privata kk:s som mitt team av porraktriser. Inte för att jag bryr mig, hjärnan är ju det största sexuella organet och av vikt är att stimulera tändningsmönstren.

Aj!! Den kunden jag träffade var inte så grov att det inte funkade men det gjorde ont ändå eftersom han kom så väldigt långt in men det kan man ju styra på ett helt annat sätt. En snäll och bra kund som jag saknar och han är en av få kunder som faktiskt ser vääääldigt bra ut.

Det har hänt många gånger att kunder skriver att de ser bra ut och så träffar man dem och de ser ut som världens jädra Average Joe man aldrig ens skulle lägga märke till på stan, till o med fulare och i ganska dålig fysisk form. De som är snygga på riktigt har aldrig nånsin skrivit det. Blir inte klok på om de faktiskt tycker att de ser bra ut el om det är nåt de bara skriver för att de tror att det ska bli enklare att få till en träff. Either way -- pinsamt!!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-03-24 kl. 08:42.
Citera
2023-03-24, 17:05
Medlem
En kund jag precis kom och tänka på: En Johan från södra delen av Sverige. En helt vanlig, svensk man, verkligen maximalt vanlig mellanchef i villa med fru och barn. Han stack inte ut på något sätt. Han verkade köpa sex regelbundet och min bild av honom var att han säkert verkligen var reko i den vanliga världen men att i sexköpsvärlden blev han en mer omoralisk version av sig själv. Jag önskar att jag kunde förklara bättre exakt varför jag kände så, sätta fingret på det liksom. Men jag hade i alla fall en stark känsla av att ha en person framför mig som var inne i en för honom parallell värld där gängse normer och regler inte gällde…

Han var EXTREMT paranoid och mån om sin egen legala situation. Han hade preppat en plastpåse från en matbutik som han bar för att inte väcka misstankar hos receptionisten på hotellet där han träffade mig. Sättet han pratade med mig gjorde det tydligt att han tyckte sig för tillfället befinna sig i en smutsig värld. Och smutsen liksom kletade av sig på hans beteende. Han var besatt av att få ut maximalt med njutning och var verkligen ingen jobbig kund rent sexuellt men hans kognitiva dissonans gjorde att träffen stack ut. Vi träffades regelbundet och han började pruta. Skulle maximera dealen liksom. Jag tackade nej.

Även om det är extremt länge sedan jag träffade honom tänker jag ibland på hans sätt att köpa sex och han har blivit urbilden av en onice Svensson-sexköpare för mig 😄
Citera
2023-03-25, 00:00
Medlem
Apropå kunder som är "reko" och "laglydiga" utåt sett, men som visar helt andra sidor vid sexköp.
Jag hade en kund vars hem var så stereotypiskt hyper-vänster som det bara gick.
Med politiska affischer, prideflaggor, feminist-märken, broderade väggord i korsstygn om jämställdhet och kvinnliga rättigheter blandade med typ tio olika sorters väl omhändertagna palettblad och svensk retro-inredning.
Mycket pekade mot att han var engagerad i föreningar eller till och med jobbade med det här.
Och så köpte han sex, och deltog alltså aktivt i att upprätthålla det patriarkat som han verkade kämpa så hårt emot.
Mitt sista förtroende för mänskligheten fick sig en ordentlig törn den dagen.
Citera
2023-03-25, 07:46
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
En kund jag precis kom och tänka på: En Johan från södra delen av Sverige. En helt vanlig, svensk man, verkligen maximalt vanlig mellanchef i villa med fru och barn. Han stack inte ut på något sätt. Han verkade köpa sex regelbundet och min bild av honom var att han säkert verkligen var reko i den vanliga världen men att i sexköpsvärlden blev han en mer omoralisk version av sig själv. Jag önskar att jag kunde förklara bättre exakt varför jag kände så, sätta fingret på det liksom. Men jag hade i alla fall en stark känsla av att ha en person framför mig som var inne i en för honom parallell värld där gängse normer och regler inte gällde…

Han var EXTREMT paranoid och mån om sin egen legala situation. Han hade preppat en plastpåse från en matbutik som han bar för att inte väcka misstankar hos receptionisten på hotellet där han träffade mig. Sättet han pratade med mig gjorde det tydligt att han tyckte sig för tillfället befinna sig i en smutsig värld. Och smutsen liksom kletade av sig på hans beteende. Han var besatt av att få ut maximalt med njutning och var verkligen ingen jobbig kund rent sexuellt men hans kognitiva dissonans gjorde att träffen stack ut. Vi träffades regelbundet och han började pruta. Skulle maximera dealen liksom. Jag tackade nej.

Även om det är extremt länge sedan jag träffade honom tänker jag ibland på hans sätt att köpa sex och han har blivit urbilden av en onice Svensson-sexköpare för mig 😄

Jag förstår precis vilken typ du menar! Jag har träffat några såna genom åren jag med. Min värsta onice Svensson är också nån slags mellanchef men är ej längre tillsammans med barnens mamma så det är ingen otrohet. En utåt sätt städad person som bor ganska fint och verkar "ha ett liv" (är alltså inte nån ensam person). Väldigt vanlig och engagerar sig i barnens idrottsföreningar, skolan och sånt. Jag kan ju inte veta så klart men jag får också känslan av att han är en reko person i den verkliga världen.

Men ja jag fick samma känsla av honom, att han verkade tycka att hans sexköp var nån slags parallell värld, nästan som att det inte hände på riktigt. Hemskt svårt att förklara men jag antar att det är samma känsla som med Johan. Den här kunden var också besatt av att maximera dealen, prutade, började tjata om incall för att det skulle vara smidigare för honom (), analsex, oskyddat, ville ta bilder under träffar utan att betala för det osv. Han verkade inte skämmas en sekund över sitt beteende. Lite som att han tog det för självklart att han kunde behandla mig så för att jag säljer sex.

Skulle man konfrontera honom med detta så är jag ganska säker på att han inte ens skulle fatta att han är värsta sortens kund (förutom de som begår övergrepp så klart). Han tror antagligen att han faktiskt ÄR en schysst och bra person även mot sexarbetare.

Honom har jag slutat träffa för länge sen. Så skönt!

Och Johan ja... Hur många "Johan", "Peter" och "Erik" blir man inte kontaktad av? Och hur chockad blir man inte när nån faktiskt heter det på riktigt? Neutrala och okonstiga namn så jag fattar ju grejen så klart, och bättre det än de som kallar sig för nåt som låter uppenbart fult och avtändande som typ Bert-Lennart von Svenberg. Även om man fattar att det är påhittat så är det ganska klantigt att välja nåt osexigt.
Citera
2023-03-25, 07:53
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtmuth
Apropå kunder som är "reko" och "laglydiga" utåt sett, men som visar helt andra sidor vid sexköp.
Jag hade en kund vars hem var så stereotypiskt hyper-vänster som det bara gick.
Med politiska affischer, prideflaggor, feminist-märken, broderade väggord i korsstygn om jämställdhet och kvinnliga rättigheter blandade med typ tio olika sorters väl omhändertagna palettblad och svensk retro-inredning.
Mycket pekade mot att han var engagerad i föreningar eller till och med jobbade med det här.
Och så köpte han sex, och deltog alltså aktivt i att upprätthålla det patriarkat som han verkade kämpa så hårt emot.
Mitt sista förtroende för mänskligheten fick sig en ordentlig törn den dagen.
Haha ja det är helt jävla sjukt ibland.

Har också haft en vänster-snubbe som köpte sex. Han var dessutom högt uppsatt i min förra kommun så var lätt att få fram bilder och artiklar med honom vid screening. Han var en sån som bakade eget surdegsbröd, miljöhjälte, super-feminist och köpte ändå sex. Det var hans enda undantag verkade det som. Han var också väldigt nojjig, ville försäkra sig om att jag arbetade själv osv.

Men ja finns många som verkar reko som inte alls är det. Det är det konstiga. Kunder som är lite off eller weird på något vis är ofta de enklaste kunderna. Men kanske också därför de sällan får till det privat.
Citera
2023-03-25, 08:13
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Haha ja det är helt jävla sjukt ibland.

Har också haft en vänster-snubbe som köpte sex. Han var dessutom högt uppsatt i min förra kommun så var lätt att få fram bilder och artiklar med honom vid screening. Han var en sån som bakade eget surdegsbröd, miljöhjälte, super-feminist och köpte ändå sex. Det var hans enda undantag verkade det som. Han var också väldigt nojjig, ville försäkra sig om att jag arbetade själv osv.

Men ja finns många som verkar reko som inte alls är det. Det är det konstiga. Kunder som är lite off eller weird på något vis är ofta de enklaste kunderna. Men kanske också därför de sällan får till det privat.

Jag håller med att det ofta är enklare med kunder som är lite speciella. Iofs så är nästan alla mina stammisar vääääldigt vanliga och schyssta personer men om jag ser till alla samlade erfarenheter så är ofta de som är lite weird enklare att ha att göra med. De är liksom inte entitled på samma sätt som många andra.

Jag har inte träffat på nån uppenbart profilerad och högljudd vänsterperson när jag sexarbetat men däremot flera stycken som är alt right-aktiga, typ lite åt Afs-hållet och som tycker om att prata om inrikespolitik och samhällets moraliska förfall, värdet av kärnfamiljen osv. Jahapp? Och här ligger du på ett hotellrum och bedrar din fru som sitter hemma med era barn och inte vet var du är. Med en sexarbetare dessutom. Kärnfamiljen är viktig sa du? Och hur var det med samhällets moraliska förfall nu igen?

Två olika politiska läger men det handlar ju om samma kopplingsfel i huvudet. Eller ffa samma dissonnans gällande den fasaden man utåt sett vill upprätthålla och de handlingar man gör bakom kulisserna.
Citera
2023-03-25, 10:37
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag håller med att det ofta är enklare med kunder som är lite speciella. Iofs så är nästan alla mina stammisar vääääldigt vanliga och schyssta personer men om jag ser till alla samlade erfarenheter så är ofta de som är lite weird enklare att ha att göra med. De är liksom inte entitled på samma sätt som många andra.

Jag har inte träffat på nån uppenbart profilerad och högljudd vänsterperson när jag sexarbetat men däremot flera stycken som är alt right-aktiga, typ lite åt Afs-hållet och som tycker om att prata om inrikespolitik och samhällets moraliska förfall, värdet av kärnfamiljen osv. Jahapp? Och här ligger du på ett hotellrum och bedrar din fru som sitter hemma med era barn och inte vet var du är. Med en sexarbetare dessutom. Kärnfamiljen är viktig sa du? Och hur var det med samhällets moraliska förfall nu igen?

Två olika politiska läger men det handlar ju om samma kopplingsfel i huvudet. Eller ffa samma dissonnans gällande den fasaden man utåt sett vill upprätthålla och de handlingar man gör bakom kulisserna.
Ja det är helt vrickat när man tänker på det.

Extrem höger kunder är också lika speciella som vänster om inte mer. Hade en 30 ish årig kund som var eeeeeextremt höger och pratade också om hur viktigt det var men könsroller och familj osv. Sen avslutade han sitt predikande med "Inte för att du bryr dig men ändå". VARFÖR SKULLE INTE JAG BRY MIG OM SÅNA SAKER!? Jag har väl också en åsikt och bara för att jag gör sexarbete så får jag inte tycka något. Tydligen så ville jag bara ha sex av honom (enligt han själv)... yeah right. Hade jag bara velat ha sex hade jag tagit någon snygg, som var bra på att knulla och som jag inte behövde ta betalt av. Avgå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in