2023-03-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Vad gjorde hon i typ förrgår i live då? Hon satt och var arg som en bålgeting för att hon inte hade någon choklad och erkände att hon frågat både vänner och följare på instagram om pengar.

Dessutom satt hon och sa ”för de som jobbar är 300 ingenting så det borde dom kunna swisha till mig, vad ska jag med 70:- till? För 70:- får man ju ingenting”. Så fruktansvärt otacksam!

Att sitta och gnälla tusen ggr på att man inte har råd och att man mår sååå dåligt om man inte får sin choklad är indirekt också att tigga. ”Hade så gärna velat gå till Ica men jag har ju inga pengar”. Emelie spelar hela tiden på andra människors dåliga samvete.

Undrar just hur längre den ”nya” bekantskapen C orkar hålla kvar. Hon styr ju honom med järnhand och låter inte stackarn få en syl i vädret ens.

Det är synd om C. Han är lokal kändis misstänker att han är hemlös man ser han ute hela tiden och vet att han har sovit ute ett par gånger.

Han brukar vandra runt på stan och sitta på div bänkar och prata med folk.

Trevlig kille men har förmodligen något bakomliggande vet att Emelie har hängt med han tidigare och fått mat/pengar.

Samma med Sofi* *=e hon umgås med.
Hon går på dagliverksamhet hon gick sär klass på min systers skola tidigare.

Henne vet jag också att Emelie lurar.
Därav Sofies mamma har förbjudit de att träffas (min mor känner henne).

Nästa gång folk ser att hon live sänder i någon butik i Ängelholm filma de och skicka till berörd butik hon får nämligen inte göra det alls.

Flertal ställen som sagt ifrån ang henne.
2023-03-20, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
100 gumma är du. Läst igenom tråden nu och är helt och hållet på din sida. Stå på dig. Emelie kommer antagligen hålla sig så långt ifrån din arbetsplats som möjligt för att slippa någon form av konfrontation. Emelie är ansiktet utåt för ”stor bakom datan, liten på gatan”. Haft koll på henne från och till i flera år nu och egentligen är det synd att hon har tillgång till sociala medier då hon uppenbarligen är helt vrickad.

Vet att Emelie aldrig vågar komma.
Emelie är en feg gammal tant.
Som tror hon är 13 än, hoppas hon får vård och blir inte så fallet ska jag endå se till att störta henne på alla sätt som går.

För räcker nu trött på hennes ansikte på socialamedier och hur hon beter sig,
När hon la upp o imiterade en handikappad häromdagen så rann bägaren över.
2023-03-20, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Vet att Emelie aldrig vågar komma.
Emelie är en feg gammal tant.
Som tror hon är 13 än, hoppas hon får vård och blir inte så fallet ska jag endå se till att störta henne på alla sätt som går.

För räcker nu trött på hennes ansikte på socialamedier och hur hon beter sig,
När hon la upp o imiterade en handikappad häromdagen så rann bägaren över.

Hon fortsätter att göra bort sig gång efter gång. Dessvärre är det svårt att få stopp på henne när det kommer till myndigheter. Folk har anmält henne till FK flertalet ggr men då de verkar gå efter deklarationen så är det troligtvis först nästa år som hon får en rejäl skattesmäll och riskerar att bli av med sitt bidrag. Läste någonstans att hon planerar att säga upp pengarna från fk också, men det är troligtvis spel för gallerian bara så att folk inte ska anmäla henne. Tror inte att hon tackar ner till de där ~ 14k och bara lever på OF.

Men man önskar ju verkligen att FK satte hårt mot hårt och ströp hennes bidrag.
2023-03-20, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicalabionda
Bumbi har swishat mig gåvor på flera tusen kronor så hon skulle aldrig snatta det vet vi i Ängelholm som känner henne! Skippa bullshit! Sluta ljug om bumbi hon brukar hjälpa Ängelholms uteliggare med kläder och mat på vintrarna hon är känd för de i Ängelholm.
Nej Emelie är inte känd för något, däremot ökänd.
Hon tror verkligen att hon är känd för att småungar vill ta bild eller göra filmer med henne, men de vill ju det för att de vill skämta med henne och inget annat 😂.
Det är bra patetiskt att ens tro något annat 🙄
2023-03-20, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det är läskigt. Kroppen är kvinnlig men sen har hon sminkat sig som en Lennart. Jag förstår inte vad som hände där.

Hen kanske inte är kvinna fullt ut. Det skulle förklara en hel del

Hon är gay och det har hon sagt många ggr . Titta där hon inte använder filter då ser man hur hon på riktigt ser ut ..
2023-03-20, 09:39
Medlem
esetts avatar
Så här ser Bumbi ut utan filter, som glömde sätta på ett kort ögonblick.

https://anonfiles.com/4bb5H1f0zb/Sk_rmbild_2023_03_20_093528_png
2023-03-20, 09:46
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Så här ser Bumbi ut utan filter, som glömde sätta på ett kort ögonblick.

https://anonfiles.com/4bb5H1f0zb/Sk_rmbild_2023_03_20_093528_png
Jag vet inte vad man ska förväntas säga om detta. Hon ser väl mest ut som man kan förvänta sig av en kvinna i hennes ålder. Fina drag; ögonens vinkling och läppkonturen. En 7:a.
2023-03-20, 09:53
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Jag vet inte vad man ska förväntas säga om detta. Hon ser väl mest ut som man kan förvänta sig av en kvinna i hennes ålder. Fina drag; ögonens vinkling och läppkonturen. En 7:a.

Varför jag lag upp det är för att hon hela tiden använder filter och försöka göra sig yngre än vad hon är för att försöka tilltala en yngre följarskara. I mitt inlägg gör jag ingen värdering om utseende, om det skulle uppfattas så.
2023-03-20, 10:48
Medlem
Det känns som att ni behöver påminnas om att Emelie gick särskola senast i gymnasiet. Jag känner inte till hennes diagnoser, men något är det när man placeras på särskola.
2023-03-20, 11:04
Medlem
Godmorgon alla

Har nu arbetat i 1 timme.

Emelie har fortfarande inte ringt min chef
Hon har inte visat sig här.

Blir besviken.
2023-03-20, 11:21
Medlem
esetts avatar
Citat:
Godmorgon alla

Blir besviken.

Hon lär gå stooora omvägar när hon går förbi där nu.
2023-03-20, 12:05
Medlem
Citat:
Godmorgon alla

Blir besviken.

Tack för uppdatering!

Tror inte det blir någon mer HM på ett tag för fröken Bumbi..😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera