Citat:
Vad gjorde hon i typ förrgår i live då? Hon satt och var arg som en bålgeting för att hon inte hade någon choklad och erkände att hon frågat både vänner och följare på instagram om pengar.
Dessutom satt hon och sa ”för de som jobbar är 300 ingenting så det borde dom kunna swisha till mig, vad ska jag med 70:- till? För 70:- får man ju ingenting”. Så fruktansvärt otacksam!
Att sitta och gnälla tusen ggr på att man inte har råd och att man mår sååå dåligt om man inte får sin choklad är indirekt också att tigga. ”Hade så gärna velat gå till Ica men jag har ju inga pengar”. Emelie spelar hela tiden på andra människors dåliga samvete.
Undrar just hur längre den ”nya” bekantskapen C orkar hålla kvar. Hon styr ju honom med järnhand och låter inte stackarn få en syl i vädret ens.
Dessutom satt hon och sa ”för de som jobbar är 300 ingenting så det borde dom kunna swisha till mig, vad ska jag med 70:- till? För 70:- får man ju ingenting”. Så fruktansvärt otacksam!
Att sitta och gnälla tusen ggr på att man inte har råd och att man mår sååå dåligt om man inte får sin choklad är indirekt också att tigga. ”Hade så gärna velat gå till Ica men jag har ju inga pengar”. Emelie spelar hela tiden på andra människors dåliga samvete.
Undrar just hur längre den ”nya” bekantskapen C orkar hålla kvar. Hon styr ju honom med järnhand och låter inte stackarn få en syl i vädret ens.
Det är synd om C. Han är lokal kändis misstänker att han är hemlös man ser han ute hela tiden och vet att han har sovit ute ett par gånger.
Han brukar vandra runt på stan och sitta på div bänkar och prata med folk.
Trevlig kille men har förmodligen något bakomliggande vet att Emelie har hängt med han tidigare och fått mat/pengar.
Samma med Sofi* *=e hon umgås med.
Hon går på dagliverksamhet hon gick sär klass på min systers skola tidigare.
Henne vet jag också att Emelie lurar.
Därav Sofies mamma har förbjudit de att träffas (min mor känner henne).
Nästa gång folk ser att hon live sänder i någon butik i Ängelholm filma de och skicka till berörd butik hon får nämligen inte göra det alls.
Flertal ställen som sagt ifrån ang henne.