Citat:
Ursprungligen postat av
Prempion
Vittnena säger det ja. Men det är ändå inte så extrema grejer att det syns i ett brottsregister. Eller att det lett till konsekvenser som långvarig arbetslöshet.
1. Obduktionen visade punktmarkerade skador på Toves hals. Det är troligen märken efter Johannas tummar. Det finns inga märken på halsen som visar att något rep använts.
2. Ja, när de burit dit kroppen brände de den med handsprit. Detta gav inga stora skador eftersom handsprit inte blir så varmt när det brinner. Dagen efter köpte Johanna bensin och brände kroppen en gång till.
3. Maja är adopterad från Sydafrika. Johanna säger att Maja höll fast Tove när hon ströp henne. Maja säger att hon inte deltog i dödandet utan bara hjälpte till att bära bort kroppen.
Tack för all info, snällt av dig då jag har Dyslexi, det är omöjligt för mig läsa Fup.
Men den där Johanna verkar ju vara riktigt otäck, läskig typ.
Att hon bränt två gånger på Tove 'är ju riktigt sjukt fan.
Hon har alltså först försökt bränna med Handsprit.
Och när inte det gick så bra,
Då åker hon köper Bensin och återkommer alltså till Liket Tove och tänder på en andra gång ?
Och hon har tidigare försökt bränna någons hem, eller var det två¨tillfällen innan allt med Tove med?
Den här Johanna måste vara riktigt jävla hemskt monster. Som försökt bränna ihjäl folk innan.
Och nu även ett Lik.
Jag hittar fasiken inga ord nästan.
Hur kan en ung tjej vara så Ond ?
Kan MH gjort som Johanna bett om, för att MH Vet hur otäck Johanna är ?
MH Kanske har inte vågat säga emot Johannas order om att hålla i Tove och liknande saker ?
En till sak.
Droger.
Tog man drog test på Johanna och MH ?
Finns där något ?
Polisen hittade Cannabis.
Vad jag vet så gör inte Cannabis någon till iskall-Mördare.
Men om den varit spetsad, ful-cannabis, då kan ju saker såklart hända.
Har man undersökt om det 'är vanlig Cannabis, eller special cocktail/spetsat ?
När jag var yngre så helgknarkade väldigt många tyvärr.
Cannabis är en lugn drog. Såg inget konstigt eller ont ske av det med någon.
Men däremot började några med Lyckopiller och Benso,
och flera av dessa blev läskiga på fyllan sen. Människor som var snälla på fyllan innan tabbletterna.
Alkohol och piller har jag sett är väldigt farlig combo för vissa.
Vet man om Johanna brukar psykpiller ? Benso , eller lyckopiller ? eller liknande
För om man tar psykpiller, då får man absolut inte bruka alkohol.
Denna combo kan man göra väldigt galna saker när man dricker, och hon hade ju druckit vet jag i allafall.
Eller är hon bara en Ond iskall person som mordbränner, och mördar ?
MH är tidigare helt oskylldig ?
Johanna har försökt elda ihjäl minst en person innan hon Mördade Tove ?
Hon är då återfalls typen i grova brott med andra ord ?
Sorry för alla stavfel och liknande. Hoppas ni förstår ändå vad jag menar.