2023-03-18, 11:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Kvinnorna i min ladugård är för mitt nöje.
Varför behöver du ett krig för att ha kvinnor i din lagård?
Citera
2023-03-18, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
De flydde inte. De har flyttat hit. Viss skillnad. Men visst har det varit oroliga tider i landet de kommer ifrån. Men det är främst mina äldre släktingar som har erfarenheter om spanska inbördeskriget. Mina föräldrar var inte födda då.

Inget land är säkert. Men det är inte en krigsinvasion i Sverige där städer bombas sönder totalt, civila mördas i mängder och våldtas och torteras av beväpnade soldater. Även om det givetvis är jädrigt hemskt med skjutningar och explosioner här i Sverige. För jävligt. Så visst: det är inte säkert här. Men bomblarmen ljuder inte och skyddsrummen används fortfarande som cykelrum....
Nåja, Skandinavien är den säkraste regionen i hela världen. Sverige ensamt hamnar på plats 18 över säkraste länder i världen. Och Europa är den säkraste kontinenten trots ett krig som pågår.
Citera
2023-03-18, 11:56
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför behöver du ett krig för att ha kvinnor i din lagård?

Det blir andra regler i krig då kan jag hantera kvinnorna som boskap istället för som människor.
Citera
2023-03-18, 12:21
Avslutad
Citat:
Det blir andra regler i krig då kan jag hantera kvinnorna som boskap istället för som människor.
Det blir inga andra regler i krig. Om du inte kan hantera kvinnor som boskap idag så ska du inte tro att det blir lättare när ditt hus riskerar att bli sönderbombat och du riskerar få skallen bortskjuten.

Patetiska förhoppningar.
Citera
2023-03-18, 12:35
Medlem
Citat:
Det blir inga andra regler i krig. Om du inte kan hantera kvinnor som boskap idag så ska du inte tro att det blir lättare när ditt hus riskerar att bli sönderbombat och du riskerar få skallen bortskjuten.

Patetiska förhoppningar.

Klart man kan, lag och ordning kollapsar i krig, går att komma undan med mycket.
Citera
2023-03-18, 12:56
Medlem
Citat:

Konstigt sätt att komma ut som zoofil men då vet vi. Du vill göra konstiga saker med boskap.
Citera
2023-03-18, 13:17
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Konstigt sätt att komma ut som zoofil men då vet vi. Du vill göra konstiga saker med boskap.

Kvinnor som boskap.
Mjölkstationer
Göra ost på bröstmjölk.

Eftersom kvinnan är ett djur så blir jag zoofil
Senast redigerad av BorisBalkan 2023-03-18 kl. 13:20.
Citera
2023-03-18, 13:23
Medlem
Citat:
Kvinnor som boskap.
Mjölkstationer
Göra ost på bröstmjölk.

Eftersom kvinnan är ett djur så blir jag zoofil

Jo, förstod att du ser på boskap som kvinnor.

Tänker osökt på detta gamla Vice-reportaget: https://youtu.be/q81dmpDpNyY
Citera
2023-03-18, 13:30
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jo, förstod att du ser på boskap som kvinnor.

Tänker osökt på detta gamla Vice-reportaget: https://youtu.be/q81dmpDpNyY

Ser kvinnor som boskap inte boskap som kvinnor.
Citera
2023-03-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ser kvinnor som boskap inte boskap som kvinnor.

Jo, jag förstår. Det är samma sak för dig. Lite som "ett hål är ett hål", som det brukar sägas, fast specifikt kring boskap denna gången och inte typ termosar fyllda med snabbmakaroner. Som i denna: https://youtu.be/q81dmpDpNyY
Citera
2023-03-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ossianassar tweetar: "Det luktar äckligt efter sex!", "Kvinnor stinker ur fittan!", "Kvinnor är inget kul!", "Kvinnor är dumma i huvudet!", med mera

Ja, tänk vad världen går miste om när allt hamnar i denna tråden istället. Bättre att bredda sig
Citera
2023-03-18, 14:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Fast så funkar det ju inte, Jenny. Skulle alla bara flytta på sig så fort nåt annat land vill ha deras område?
Liksom:
-Vi vill ha ert land.
-Ok, vi flyttar.

Det beror nog helt och hållet på hur konflikten/kriget ser ut och utvecklar sig, om det är inbördeskrig eller vilket annat land/länder som anfaller, osv.

Om tex ens egen armé attackerar som i Syrien så hade jag flytt omgående.
Senast redigerad av Jenny9 2023-03-18 kl. 14:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in