Citat:
Ursprungligen postat av
Obmud
Det är ju jäkligt svårt att verifiera det där när hon inte är i livet längre!!! Vad är din poäng med skitsnacket????????????
Makan i detta *att hon rökte, var berusad på fester, farit med osanning, bättrat på utseendet (i mitt fall solarium) och tar hand om kroppen på gymmet, sjukskrivning, befinna sig mellan 2 boenden och vara tillfälligt ”bostadslös”, skaffat ny säng och haft den ben-lös en period, arbetslös, felkn*llat, tänkt på att skaffa barn, varit i lag med en hysterika till kärring…. Osv osv osv Been There Done That Got The T-shirt !!!🍻
Är jag legal att slå ihjäl då???
Jag tycker det du påstår och tycker säger mer om dig än om Lotta!!
Det är nog ingen som tycker, att någon alls är legal att slå ihjäl. Hela det här tjafset om Lotta och hurdan hon var, började i och med att hennes systrar ljög sig blåa i media, om vilken helylletjej hon varit, och att hon aldrig skulle ha haft en relation med en sådan som Martin, utan att denne hade börjat förfölja henne utan minsta uppmuntran, och till slut brutit sig in hos henne och dödat henne.
Det var väl för att motverka den falska bilden, som vissa ville gräva fram sanningen... Hade systrarna inte ljugit i media från början, gjort en stor sak av detta, beskyllt polisen och socialen, krävt ett rekordhögt skadestånd och en ny lag namngiven efter Lotta, så skulle det aldrig ha blivit en lång tråd här. Då skulle Lotta bara ha blivit en i mängden av knarkarhoror som slås ihjäl hela tiden.
Den långa Flashbacktråden är systrarnas fel, och även de Flashback-medlemmars som köpte systrarnas falska bild, och fortsätter att försvara den, och inte kan erkänna att de hade fel - här i tråden år efter år... och då kommer det alltid någon som inte orkar med lögnerna, och skriver sanningen igen... och så tar det aldrig slut.