Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Slärpning! Du ljuger här!
Det fetade - Lotta hade inte en enda färsk skada på kroppen i övrigt.
Hennes kropp var absolut inte en ”blågul karta över hans våld”. Var har du fått de dumheterna ifrån?
Varenda en lär veta att hans våld var riktat mot huvudet, och att hon dog pga av massivt övervåld mot hjärna.
Citat:
Martin hade slagit Lotta i ansiktet - hennes skador var begränsade till enbart ovanför halsen.
Nope.
Hon har fraktur på tungben och sköldbrosk - dvs skador som annars ses vid strypning.
Om han nu slagit så våldsamt på halsen eller tagit strypgrepp vet jag inte om de blev på det klara med.
Och för kännedom skrev jag
inte om NYA skador:
"Resten av kroppen är som en blågul karta över hans våld."
Jag härrör till att det ses rester från tidigare våld.
Färska skador har färgen blåviolett alt rödvioletta, vilket upprepas gång efter annan relaterat till alla skador. Det ses även vilka som är sjukvårdsrelaterade.
Blåmärke på högra armen.
Gulgrön missfärgning på vä sida hakan, 4 x 2 cm.* Vid okbenet ses en gulaktig ranson.
Blågul missfärgning i pannan ner mot kindbenen.
Äldre, minst ett par tre veckor gamla, brott med nybensbildning/callus på revben 6-9 på vänster sida.
Det ses även ett par färska revbensfrakturer på samma ställe.
I rättsintyg påtittas bilder daterade 26 maj av äldre skador på foten så han krossade ett glas på foten. Det ses beskrivs ärrbildning på vä fotled.
Din extrema reaktion bekräftar det jag skriver:
Det är mer väsentligt för din del att gå bananas över att jag skrev blågul karta.
Det är viktigare för dig att grotta ner sig i ett obduktionsprotokoll och i huvudsak fokusera på piercing, implantat och en tatuering i svanken som du noggrant noterat är 30 cm bred.
Märkligt fokus eftersom du utger dig för att vara obducent i olika trådar.
Vad som är betydligt värre än nån jävla tribal som du ältar om är följande:
- frakturer på ansiktsskelettet med brott på vänstra kindbenet, högra ögonhålans botten, del av kilbenet på båda sidor om näsan och på vänstra delen av käken,
- fraktur på näsben, tungben och del av sköldkörtelbrosket,
- svullnader, blåmärken och blödande sårskador i ansiktet,
- blåmärken på halsen och blödningar i halsmuskulaturen,
- sårskador i bakhuvudet,
- blödningar i huvudsvålen, inne i hjärnan samt under och över hjärnans hårda hinna,
- infarkter i hjärnan, samt
- kraftig hjärnsvullnad och expansion av hjärnan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Men snälla du….
De fick kontakt över Facebook där han hade lagt upp en BILD!
Hans ansiktstatueringar, anabolpumpade överkropp och rakade skalle. Där beskrev han också att han var nyligen villkorligt frigiven och hade suttit inne i 12 år. Vid 32 års ålder.
Behövs det någon mer kunskap egentligen…?
Ja, tydligen behövs det kunskap.
Du som är så rabiat fixerad vid kroppsutseende borde väl ha bättre koll på att han inte har ansiktstatuering.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Av beskrivningen hade Lotta många attribut som trashiga” kvinnor - och män likt Martin - också har.
Hade Lotta kontakt med andra killar av Martins typ?
Var det sådana killar hon var mest intresserad av - tuffa, tatuerade, muskelpumpade med kåkfararstuk?
Du vet mycket väl att den Lotta hade en relation med i runt 7 år innan MJ var försäljningschef på Mercedes.
Kan aldrig tro att hennes ex och tidigare sambo P såg ut som MJ heller.
Din illvilja lyser som neon via att upprepat försöka förvränga uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
och förvarade hans anabola steroider i sitt hem.
Ser att du i din iver upprepat detta flera ggr senaste tiden, nu när jag läser ikapp.
MJs bag med anabola och benso förvarades hemma hos A*ngelica, hans parallella flickvän, och lämnades in av henne till polis.
Har du blivit dement eller är det nåt annat som kickar in?
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Hon fick betala ett högt pris för sin dumhet.
Vi andra fick en hög skattenota för hennes sjukvård, polisutredningen, anhörigas skadestånd och sjukskrivning, rättsprocessen och hans fängelsevistelse.
Sved det även i din portmonnä - förutom att Lotta skadades av en galen psykopat och själv sökte sjukvård - att hon inte dog direkt?
Den dyraste posten var nog intensivvården.
Citat:
Att DU orkar……
Har du inte missuppfattat trådämnet lite? Eller FB överhuvudtaget??
Ämnet handlar knappast om dina åsikter om andra postare och din amatörmässiga lek att psykoanalysera för dig okända personer.
Klart jag orkar.
Jag upprepar att du är illvillig och empatistörd på bas av det du skriver, att du ägnar dig åt victim blaming och försöker även manipulera uppgifter för att göra Lotta extra WT enligt din definition.