2023-03-15, 15:08
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Gjorde dom inte det under tiden ligan bestod utav 22 lag?

Stämmer. Med 20 gjorde Shearer 31. Suarez och Ronaldo med
Citera
2023-03-15, 16:19
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Gjorde dom inte det under tiden ligan bestod utav 22 lag?

Ah mitt misstag. 32 lär nog Haaland komma upp i så länge han inte drar båda korsbanden eller liknande.
Citera
2023-03-15, 20:03
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag gör en aldrig så liten tippning.. Arsenal kommer vinna EPL titeln, medans Man City kommer att vinna UCL.

Några som vågar att tippa emot

Jag tippar emot, då jag tror Napoli vinner UCL i en final mot City. Haaland gör mål i finalen, men Osimhen eller Kvara avgör matchen för Napoli.

Jag håller dock med om Arsenal.
Citera
2023-03-15, 20:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jag tippar emot, då jag tror Napoli vinner UCL i en final mot City. Haaland gör mål i finalen, men Osimhen eller Kvara avgör matchen för Napoli.

Jag håller dock med om Arsenal.
Jag ser mer än gärna att Napoli vinner UCL över klubbar som Man City eller Real Madrid, men tror nog att City får anses som favoriter till att vinna Europacupen denna säsong, tycker att de har presterat betydligt bättre i UCL än EPL den här säsongen.

PL-bucklan är AFCs, och jag kan ärligt talat inte se hur vi ev ska tappa serieledningen vid det här skedet av säsongen. COYG
Citera
2023-03-15, 20:48
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
PL-bucklan är AFCs, och jag kan ärligt talat inte se hur vi ev ska tappa serieledningen vid det här skedet av säsongen. COYG
En blind höna kan se det, ni har både City & Liverpool borta. Vid 2 förluster är City 1 p före er.
Dock har ni flyt att möta oss några dagar efter vi mött City och Chelsea borta efter landslagsspel..
Citera
2023-03-15, 21:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
En blind höna kan se det, ni har både City & Liverpool borta. Vid 2 förluster är City 1 p före er.
Dock har ni flyt att möta oss några dagar efter vi mött City och Chelsea borta efter landslagsspel..
Jasså..? Man City borta blir tufft, men vi har bara ett så mkt bättre lag än vad Liverpool har i dagsläget, så den matchen ser jag på som 3 säkra poäng till oss.

Tycker nästan att du påminner ett litegrann om en viss tysk manager i EPL med alla dina bortförklaringar också vidare. Kommer att bli helt underbart att se ditt gråtande när vi har säkrat oss titeln 💪🏆😁
Citera
2023-03-15, 22:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
OK. Fast då har du väl inte hört talas om St.Totteringham’s day heller, antar jag?

Du ville slå vad? Men svarar ej ”free12”?

Vad är meningen med din vadslagning om du inte svarar?
Citera
2023-03-15, 23:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vårat mittfält är minst lika bra som Citys, och Madrid har ett åldrande mittfält. Jag menar att vi har the edge över både Madrid & City när det kommer till mittfältet.
Här påstår du att ni har bäst mittfält. Räcker egentligen för att göra min poäng om att du är blind och bara ser Arsenalspelare som bäst men sen har du också sagt att ni har bäst försvar, att Ödegård är bättre än KDB, att Saka och Ödegård är topp tre i PL.
Citera
2023-03-15, 23:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Här påstår du att ni har bäst mittfält. Räcker egentligen för att göra min poäng om att du är blind och bara ser Arsenalspelare som bäst men sen har du också sagt att ni har bäst försvar, att Ödegård är bättre än KDB, att Saka och Ödegård är topp tre i PL.
Yep, och det var ju exakt det som skrev i tråden om Erling.

Vårat mittfält med Partey, Ødegaard, Xhaka, Saka & Martinelli är det klart bästa i hela EPL just nu. Och om/när Declan Rice joinar AFC till sommaren så kommer nog vi att ha det starkaste mittfältet i hela fotbollsEuropa.
Citera
2023-03-15, 23:35
Bannlyst
Citat:

Vårat mittfält med Partey, Ødegaard, Xhaka, Saka & Martinelli är det klart bästa i hela EPL just nu. Och om/när Declan Rice joinar AFC till sommaren så kommer nog vi att ha det starkaste mittfältet i hela fotbollsEuropa.

Sen när är Saka mittfältare?
Citera
2023-03-15, 23:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Haha sluta knarka. Nej ni har inte Europas bästa mittfält. Dom andra Arsenal supportrarna är normala jämfört med dig.
Citera
2023-03-15, 23:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:

1. Martinelli och Saka kan inte räknas som mittfältare och räknar du in dom så kan vi räkna in yttrar från andra lag också
2.Ni är inte ens nära Citys mittfält
3. Ni kommer aldrig någonsin ha det bästa mittfältet i Europa.

Tycker du på riktigt att en trio med Partey Ödegård och Rice skulle vara världens bästa mittfält? Bättre än Citys, Reals, Bayerns, PSGs, Barcas, och alla andras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in