Citat:
Ursprungligen postat av
RatchNixon
Varför blandar du in Arsenal i alla dina inlägg? Jag håller inte ens på Arsenal. För oss som lever i nuet är det bara roligt att ligan lever och att bra fotboll spelas.
Läs några sidor av tråden så förstår du varför det skrivs nedvärderande saker om Arsenal.
Citat:
Jag körde lite <banter> eftersom du själv inte specificerade vilken liga chelsea skulle ”kriga” om topp 4.
Du borde på egen hand kunna lista ut att det är topp 4 i PL jag syftar på om du vill att andra ska ta dina inlägg seriöst.
Citat:
Chelsea spelar värre än Championship-fotboll den här säsongen så det var lite dit jag ville komma. Enzo ser helt lost ut och måste träna fys. Svimfärdig efter en box till box håller inte om man ska spela i PL eller i EFL Championship för den delen.
Du är ute och svamlar i din kritik mot Enzo för det är knappast så att en dålig insats i ett derby betyder att hans nivå är League 1 när han nyligen blev den bästa unga spelaren i VM.
Jag är definitivt orolig att Chelsea kan dras in i en nedflyttningsstrid för formen är utan tvekan jämförbar med Leeds, Southampton och Bournemouth.
Men eftersom Chelsea är Londons största klubb så förväntar jag mig 23-24 att vi ska nå minst topp 4 med ny tränare och alla dyra värvningar där Potter inte kan få ut det mesta av deras potential vilket en tränare med meriter för en klubb som Chelsea hade kunnat göra.
Ryktas om Mourinho för en tredje sejour Chelsea.