2023-03-01, 15:50
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Varför blandar du in Arsenal i alla dina inlägg? Jag håller inte ens på Arsenal. För oss som lever i nuet är det bara roligt att ligan lever och att bra fotboll spelas.

Läs några sidor av tråden så förstår du varför det skrivs nedvärderande saker om Arsenal.

Citat:
Jag körde lite <banter> eftersom du själv inte specificerade vilken liga chelsea skulle ”kriga” om topp 4.

Du borde på egen hand kunna lista ut att det är topp 4 i PL jag syftar på om du vill att andra ska ta dina inlägg seriöst.

Citat:
Chelsea spelar värre än Championship-fotboll den här säsongen så det var lite dit jag ville komma. Enzo ser helt lost ut och måste träna fys. Svimfärdig efter en box till box håller inte om man ska spela i PL eller i EFL Championship för den delen.

Du är ute och svamlar i din kritik mot Enzo för det är knappast så att en dålig insats i ett derby betyder att hans nivå är League 1 när han nyligen blev den bästa unga spelaren i VM.

Jag är definitivt orolig att Chelsea kan dras in i en nedflyttningsstrid för formen är utan tvekan jämförbar med Leeds, Southampton och Bournemouth.

Men eftersom Chelsea är Londons största klubb så förväntar jag mig 23-24 att vi ska nå minst topp 4 med ny tränare och alla dyra värvningar där Potter inte kan få ut det mesta av deras potential vilket en tränare med meriter för en klubb som Chelsea hade kunnat göra.

Ryktas om Mourinho för en tredje sejour Chelsea.
Citera
2023-03-01, 16:06
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Arsenal are confident in beating Chelsea to Rice who could cost £80m. They may come back in for Moisés Caicedo. Mikel Arteta wants to add two midfielders, a winger and a left back in the summer. Kieran Tierney could be used to fund deals. Lokonga and Tavares likely to be sold.

Citat:
Manchester City interested in Chelsea midfielder Mateo Kovacic

från twitter
Citera
2023-03-01, 17:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
från twitter
Som jag skrev redan för flera veckor sedan, så är Declan Rice till AFC mer eller mindre en done deal.

Har gått rykten om Kovacevic i några dagar nu, men jag vet inte hur trovärdiga dessa rykten är.

Hursomhelst, med Rice i våran trupp, så kommer vi utan tvekan att få det mäktigaste mittfältet i EPL - om inte hela Europa. COYG
Citera
2023-03-01, 17:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Som jag skrev redan för flera veckor sedan, så är Declan Rice till AFC mer eller mindre en done deal.

Har gått rykten om Kovacevic i några dagar nu, men jag vet inte hur trovärdiga dessa rykten är.

Hursomhelst, med Rice i våran trupp, så kommer vi utan tvekan att få det mäktigaste mittfältet i EPL - om inte hela Europa. COYG

Hahahahaha nu får du ge dig. Mäktigaste mittfältet i hela Europa?
Citera
2023-03-01, 17:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahahaha nu får du ge dig. Mäktigaste mittfältet i hela Europa?
Tycker inte att att det är ngn överdrivning öht. Du ser, vi har redan det bästa mittfältet i PL. Och med Rice i 11:an, så kommer vi bara att bli ännu starkare. Det kommer till att bli a whole different ballgame.

Vilket lag i England/Europa menar du det är som har ett bättre mittfält än AFC (Partey, Ødegaard, Xhaka, Saka, ESR & Rice)..?
Citera
2023-03-01, 18:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Tycker inte att att det är ngn överdrivning öht. Du ser, vi har redan det bästa mittfältet i PL. Och med Rice i 11:an, så kommer vi bara att bli ännu starkare. Det kommer till att bli a whole different ballgame.

Vilket lag i England/Europa menar du det är som har ett bättre mittfält än AFC (Partey, Ødegaard, Xhaka, Saka, ESR & Rice)..?

Både Real Madrid och City har ett bättre mittfält än er.
Citera
2023-03-01, 18:38
Medlem
Fan vad mycket Arsenal hat det är här inne. Helt sinnes! Är det pga Generalen tro eller har folk ingen koll?
De lirar fin fotboll och har gjort länge under Arteta.

Chelsea däremot tror jag inte kommer lyckas något vidare med sina ''storvärvningar'' på 8 års kontrakt, visst dom kommer bli bättre än vad dom är nu men slåss om titlar? näää. Han där Boehly verkar mest vilja visa att han har stålar.
Citera
2023-03-01, 19:04
Medlem
Fina matcher i kväll både i ligan och i FA-cupen. Viktigt för Arsenal att vinna mot Everton och utöka ledningen i tabellen. Intressant match också mellan Liverpool och Wolves, och i FA-cupen mellan Man United och West Ham. Lagen kommer förmodligen rotera en del och Man U har bra form och många bra spelare så de bör vara klara favoriter.
Citera
2023-03-01, 19:34
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Läs några sidor av tråden så förstår du varför det skrivs nedvärderande saker om Arsenal.

Baserar du alla lags spelarinsatser och meriter på vad folk tjötar om på nätet, eller är det bara Arsenal?

Det finns dumma supporters i alla lag, att basera hela sin uppfattning om laget utifrån det känns bara töntigt i mina ögon.
Citera
2023-03-01, 19:49
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Baserar du alla lags spelarinsatser och meriter på vad folk tjötar om på nätet, eller är det bara Arsenal?

Det finns dumma supporters i alla lag, att basera hela sin uppfattning om laget utifrån det känns bara töntigt i mina ögon.

Den kommentaren om att Chelsea vunnit mer i Europa än Arsenal var egentligen inte en diss mot klubben utan ett svar till pundaren som spelade allan och hävdade att Chelsea hör hemma i Championship.

Min respons var att förklara hur Chelsea såg ut innan Abramovich och därför skrev jag det om Arsenal.

Ja det finns supportrar som är foliehattar till alla lag men Generalen är en klass för sig själv. Jag har aldrig sett en pinsammare internetkrigare i fotbollsforumet någonsin.
Citera
2023-03-01, 21:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
One-season wonder - three seasons in a row!
Inte fan var han såhär bra för 2 säsonger sedan? :/
Citera
2023-03-01, 21:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Både Real Madrid och City har ett bättre mittfält än er.
Vårat mittfält är minst lika bra som Citys, och Madrid har ett åldrande mittfält. Jag menar att vi har the edge över både Madrid & City när det kommer till mittfältet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in