2023-03-12, 12:50
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Bästa med kvällen var 1 poäng till Paul.

Han kom allts top 2 sist i alla grupperna utom en där han kom tredje sist.

Håller med. Skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Men det finns ju vissa svenska artister som går hem utomlands men inte hemma. Här hade vi ett bra exempel. Att han gick vidare till finalen var pga dålig konkurrens.
Citera
2023-03-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det borde vara förbjudet att ställa upp om man redan har vunnit Eurovision en gång.

Nu låter du som en taliban, intresset skulle såklart sjunka hos de som inte får vara med, vilket är rätt många länder, och antagligen kvaliten också, om det nu spelar någon roll, men någon form av förnyelse kan nog vara önskvärt.
Citera
2023-03-12, 13:02
Bannlyst
Jag orkar inte själv titta på skiten men vill gärna veta vad skillnaden är på årets vinnerlåt och Euphoria?
Citera
2023-03-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nej, det roligaste var när mysfarbrorn Tone skulle slicka i sig av svenska folkets accepterande värme och fick fem poäng

Som någon var inne på långt innan svenska folkets röster kom så var det med all säkerhet taktiska instruktioner från propagandaorganet Svt till de utländska jurygrupperna att säkra Loreens seger genom att ge många poäng till en kass låt som Reys. Man kan fuska på många sätt för att säkra rätt resultat.

Men det faktum att internationella juryn gav Marcus & Martinus, som var Loreens största konkurent/hot, näst högst poäng har du glömt?
Citera
2023-03-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grinpitta
Jag orkar inte själv titta på skiten men vill gärna veta vad skillnaden är på årets vinnerlåt och Euphoria?

Namnet på låten är ju en skillnad 😂
Citera
2023-03-12, 13:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Nu låter du som en taliban, intresset skulle såklart sjunka hos de som inte får vara med, vilket är rätt många länder, och antagligen kvaliten också, om det nu spelar någon roll, men någon form av förnyelse kan nog vara önskvärt.

Jag pratade inte om länderna utan om artisterna. Det trodde jag var självklart. Loreen har redan vunnit en gång och borde därför automatiskt vara diskvalicerad.
Citera
2023-03-12, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grinpitta

Skillnaden är att Tattoo kommer komma sist i Eurovision.
Citera
2023-03-12, 14:11
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Skönt i alla fall att en mentalsjuk transvestit kom sist.

Det var ju förväl!
Citera
2023-03-12, 14:11
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
På vilket språk sjunger Loreen? Det är fan ohörbart.
Precis så reagerade jag också. Det är på tok för mycket halv-whaling som hon måste slipa bort även om performance på scen är högt och låten rent melodiskt funkar.
Citera
2023-03-12, 14:14
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Skönt i alla fall att en mentalsjuk transvestit kom sist.
Var det väntad att hon (eller vad personen kallar sig för) skulle komma sist?
Citera
2023-03-12, 14:16
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det enda som stack ut var smash into pieces, men det är väl klart att SVT aldrig skulle tillåta att vi skickade en hårdrockslåt till Eurovision.

Tyckte den hade lite samma melodi som låten innan. Tänkte de representera hårdrocks-stilen.

Mystiska Loreen tycks krossa konkurrensen i Europa om man får tro yttringar och polls på nätet. Egentligen bra text hyllande naturliga fasta förhållanden; sitter som en tatuering. Nästan perfekt om astrologi-delen om stjärnor på rad skippats, men mystiska Loreen...
Senast redigerad av ankademiker 2023-03-12 kl. 14:20.
Citera
2023-03-12, 14:19
Medlem
Skitprogram Sverige har inga stora artister längre, bara skitungar som tror att dom är artister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in