Nordman hade inte haft en chans ute i Europa. Vill man skicka en låt som bara går hem i Sverige? När har en äldre man utan dansare, som sjunger på hemspråk, vunnit sist?
Vad spelar det för roll? Vinna eller inte. Viktigast skicka en låt som är bra. Fattar inte varför vissa säger "jag tycker inte låten var bra eller låten är inte min typ av musik men den har störst chans att vinna eurovison" märkligt resonemang.
Det är väl det sista halmstrå du har om du inte vill att den ska vinna. Men jag vill förtydliga att det inte räcker med att två låtar är lika man måste också bevisa att låtskrivaren lyssnat på låten.
TV-licensen kommer inte att höjas då den är borttagen sen några år tillbaka. Just nu finansieras SVT med skattepengar och ingen avgift.
Jamen det är väl klart jag vet hur licensen finansieras! För oss har det blivit minst dubbelt så dyrt eftersom alla över 18 år i ett hushåll betalar via skattsedeln. (Bara att kolla på deklarationen). Förut räckte det med en licens per hushåll.
Jamen det är väl klart jag vet hur licensen finansieras! För oss har det blivit minst dubbelt så dyrt eftersom alla över 18 år i ett hushåll betalar via skattsedeln. (Bara att kolla på deklarationen). Förut räckte det med en licens per hushåll.
Så du menar om Loreen vinner kommer skatten höjas och det är anledningen till att du är emot hennes bidrag? Nu blev helt plötsligt allt en skattepolitisk fråga, tänkte inte på det…..
Skrattade högt när dom bad om ursäkt till den där muppen som sprang upp med en skylt för att ljuset var släckt och man inte såg vad idioten hade skrivit.
Vilken jävla nolla den där David Alcer
Senast redigerad av snegda 2023-03-12 kl. 10:52.
Sådär låt. Och fan vad hon har åldrats + lyft sig. Hon ser ut som en man. Jag tycker att hon verkar omåttligt korkad också
Maria Sur skulle ha vunnit!!!