2023-03-10, 19:12
Avslutad
I alla fall fick Molly med sig sina nya jeans i kistan då hon knaprade för mycket Tramadol. Och en förstasida på suckpressen https://www.expressen.se/nyheter/molly-14-fick-med-sig-de-nya-jeansen-i-kistan/

Shit vad det var många århundraden sedan en stark vikingakrigare fick med sig vapen i döden. Det var ett tag sedan det haha.

Molly är det nya. Molly är bäst. Läste det på insta.
Citera
2023-03-10, 19:19
Avslutad
Nu har vi Molly istället.
Citera
2023-03-10, 20:04
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Nu har vi Molly istället.

Du som tycker att svenska kvinnor antingen är "patetiska bimbos" eller "rabiata feministkärringar" - vilket var Molly enligt dig?
Citera
2023-03-10, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
https://youtu.be/Vn3IRHhPXMo
Nailed it.
Citera
2023-03-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021

Jag hatar inte alls kvinnor, det finns många väldigt bra kvinnor men inte i Sverige.

Jag skiter väl i hur du identifierar dig för stunden. Du är en medelålders batikhäxa som är bitter.

Vad bra då klarar han sig från sådana som dig.

Ingen respekt till dryga, feta och fula svenska kvinnor som mopsar sig och kräver specialbehandling trots att ni är skräp. Respekten går till feminina kvinnor med bra värderingar som finns i andra länder.

Spelar ingen roll. Du hatar att kvinnor är människor, med människors alla både positiva och negativa sidor. Du tycker bara om kvinnor som är underdånig boskap. Om den "underdåniga boskapen" skulle råka "mopsa upp sig" mot dig, kommer hon märka ditt hat mot kvinnor som är mänskliga. Och då kommer hennes respekt och känslor för dig falla. Du får nog börja inse att kvinnor är människor, med människors alla både positiva och negativa egenskaper. Kan du inte detta, så kommer du bli en olycklig man. För jag kan säga dig detta: alla kvinnor, hur feminina de än är och med vilka fina värderingar de än har, kommer att ha mänskliga sidor som du inte kommer gilla. Din drömkvinna finns inte. Kvinnor som vet sitt värde som människor kommer nämligen vara just människor.
Citera
2023-03-11, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Japp, antingen av fienden eller bli åtgärdad av sina egna.

Så mitt tips att gå i terapi är allt ett bättre kort än att trösta sig med att det kan bli krig. Terapi är bra för hälsan, krig är dåligt för hälsan.

Ja, exakt.
Citera
2023-03-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Spelar ingen roll. Du hatar att kvinnor är människor, med människors alla både positiva och negativa sidor. Du tycker bara om kvinnor som är underdånig boskap. Om den "underdåniga boskapen" skulle råka "mopsa upp sig" mot dig, kommer hon märka ditt hat mot kvinnor som är mänskliga. Och då kommer hennes respekt och känslor för dig falla. Du får nog börja inse att kvinnor är människor, med människors alla både positiva och negativa egenskaper. Kan du inte detta, så kommer du bli en olycklig man. För jag kan säga dig detta: alla kvinnor, hur feminina de än är och med vilka fina värderingar de än har, kommer att ha mänskliga sidor som du inte kommer gilla. Din drömkvinna finns inte. Kvinnor som vet sitt värde som människor kommer nämligen vara just människor.

Fel direkt i första meningen som vanligt. Du gör misstaget att tro att alla kvinnor är som de svenska skadade kvinnorna men så är det inte.

Det finns många feminina kvinnor i andra länder och som man vill jag ha en feminin kvinna då jag är hetero. Jag kommer inte välja en maskulin partner oavsett hur upprörd det gör dig. Jag blir lycklig av att vara med en feminin kvinna men batikhäxor som partner gör män olyckliga.
Citera
2023-03-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det är ju det vi har gjort. Vi har visat kvinnorna mer respekt och hänsyn dom kunnat drömma om, och som tack har vi fått ett hånskratt upp i ansiktet.
Du får nog åka hem till Medelhavets varma stränder med dina förlegade åsikter. Här talar vi om svenska maskulina sladderfittor till feminister. Ett jävla as och patrask som borde avrättas offentligt på torget !!

Märkligt du. Jag känner en del svenska kvinnor som är feminister. Dessa är feminina (till utstrålning och utseende) och vill behaga sina män genom att göra sig själva fina och det gemensamma hemmet fint.
Vad det är som gör dem till feminister? Jo: att de vill att kvinnor har samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter som män. Socialt, ekonomiskt och politiskt. De ser det som självklart att kvinnor ska ha rösträtt, arvsrätt och kunna säga sin mening i det offentliga rummet. Och att man och kvinna hjälps åt med gemensamma barn och det gemensamma hushållet om båda förvärvsarbetar. Dock tar dessa kvinnor huvudansvaret för hem och hushåll. Jag skulle faktiskt vilja påstå att denna typ av "svensk feminist" är den allra vanligaste.
Citera
2023-03-11, 10:22
Medlem
Citat:
Fel direkt i första meningen som vanligt. Du gör misstaget att tro att alla kvinnor är som de svenska skadade kvinnorna men så är det inte.

Det finns många feminina kvinnor i andra länder och som man vill jag ha en feminin kvinna då jag är hetero. Jag kommer inte välja en maskulin partner oavsett hur upprörd det gör dig. Jag blir lycklig av att vara med en feminin kvinna men batikhäxor som partner gör män olyckliga.

Du läste inte hela mitt inlägg. Du kommer aldrig finna en kvinna som i alla situationer kommer vara "underdånig boskap". En sådan kvinna finns inte. Tro mig på mitt ord. Jag känner kvinnor från alla möjliga kulturer/länder. Alla kvinnor oavsett ursprung har sina sidor som kommer reta gallfeber på dig, utifrån vilka sidor du beskriver att du inte vill ha hos en kvinna.

Ett hett tips: skaffa en sexdocka att ha sex med och en hushållerska som du betalar för att sköta ditt hushåll. Vill du ha barn får du anlita en surrogatmamma och en nanny som sedan tar betalt för att ta hand om barnet/barnen. Så får du din drömtillvaro.

Men ska du ha en kvinna, så får du ändå fatta att hon kommer ha mänskliga sidor, oavsett hennes ursprung. Afrikanska kvinnor har skinn på näsan och kommer säga sin mening. Sydlänningar har inte svårt att "mopsa upp sig" även om sydländska kvinnor i många fall är både feminina och med fina värderingar (jag vet, är sydlänning själv och har många sydländska kvinnor i släkten). Asiatiska kvinnor vet sitt värde och kommer kräva specialbehandling, även när du anser att de "inte förtjänar det". Osv. osv. Men visst: fortsätt lev du i tron att svenska kvinnor är skräp och övriga kvinnor är prinsessor. Du kommer bli besviken när ditt luftslott spricker.

Och givetvis är svenska kvinnor värda att försvara i krig.
Citera
2023-03-11, 10:24
Medlem
Citat:
Du läste inte hela mitt inlägg. Du kommer aldrig finna en kvinna som i alla situationer kommer vara "underdånig boskap".

Det är bara du som sätter likhetstecken mellan feminin och "underdånig boskap". Det visar hur skadad du är.
Citera
2023-03-11, 10:30
Medlem
Citat:
Det är bara du som sätter likhetstecken mellan feminin och "underdånig boskap". Det visar hur skadad du är.

Nej. Läs mitt inlägg igen. Läs om, läs rätt. Jag skriver att de negativa egenskaper du ser hos svenska kvinnor, finns hos alla kvinnor. Detta beror på att kvinnor är människor och människor har både negativa och positiva sidor.

Finns gott om svenska kvinnor som är extremt feminina till utstrålning och utseende. Men som även har de negativa sidor du skriver om. Och finns gott om extremt feminina kvinnor med annat ursprung, men som även har de negativa sidor du nämner.

SÅ vill du ha en kvinna, så får du ta att hon kommer ha ett gäng av de negativa sidor du beskriver. Oavsett vilket ursprung hon har. Kvinnor är inte underdånigt boskap utan negativa sidor. Kvinnor är människor med både positiva och negativa sidor.

Och samtliga kvinnor är värda att försvara i krig. Både svenska och andra.
Citera
2023-03-11, 10:34
Medlem
Citat:
Nej. Läs mitt inlägg igen. Läs om, läs rätt. Jag skriver att de negativa egenskaper du ser hos svenska kvinnor, finns hos alla kvinnor. Detta beror på att kvinnor är människor och människor har både negativa och positiva sidor.

Finns gott om svenska kvinnor som är extremt feminina till utstrålning och utseende. Men som även har de negativa sidor du skriver om. Och finns gott om extremt feminina kvinnor med annat ursprung, men som även har de negativa sidor du nämner.

SÅ vill du ha en kvinna, så får du ta att hon kommer ha ett gäng av de negativa sidor du beskriver. Oavsett vilket ursprung hon har. Kvinnor är inte underdånigt boskap utan negativa sidor. Kvinnor är människor med både positiva och negativa sidor.

Och samtliga kvinnor är värda att försvara i krig. Både svenska och andra.

Jag läste rätt och det var "underdånig boskap" du beskrev feminina kvinnor som, väldigt sjuk syn du har.

Spelar heller ingen roll hur desperat du är, jag har en ung feminin kvinna här nu och jag byter inte henne mot en batikhäxa som dig, glöm det. Jag kommer aldrig acceptera sådana som dig och heller inte försvara er, självklart inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in