2023-03-11, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Och du tror inte att tjejer som anmäler utsätts för sånt också eller? Att de är luder som frivilligt haft sex och nu bara ska förstöra en oskyldig mans liv eller?

Vem är det du är rädd att bli misshandlad av? Gudrun Schyman eller?
Det är ju inte vad som ska diskuteras i denna tråd. Försök inte flytta fokus. Du har väl varit medlem här tillräckligt länge för att veta vilka regler som gäller!

Hota mig inte för det kommer bli anmält!!
Citera
2023-03-11, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är ju inte vad som ska diskuteras i denna tråd. Försök inte flytta fokus. Du har väl varit medlem här tillräckligt länge för att veta vilka regler som gäller!

Tillräckligt länge för att veta när meningsmotståndaren fått slut på argument i alla fall.
Citera
2023-03-11, 06:26
Medlem
Citat:
Och du tror inte att tjejer som anmäler utsätts för sånt också eller? Att de är luder som frivilligt haft sex och nu bara ska förstöra en oskyldig mans liv eller?
Vem är det du är rädd att bli misshandlad av? Gudrun Schyman eller?

Du är en feg pissråtta som bara kommer med ursäkter.
Nu är det även citerat så att du inte kan ta bort tillägget du gjorde.

God Natt, nu ska jag sova!!
Citera
2023-03-11, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
Nej, inte så vanligt. Call me old-fashioned, men tyckte först att mannens reaktion kändes överdriven:

Sen såg jag bilden på henne!!!! För en heterosexuell man skulle det kunna ge PTSD alla dagar i veckan.

Edit:
Korrigerade dubbel negation.
Bilden föreställer ju den våldtagna mannen, inte kvinnan som våldtog. Fastnat i gamla tankegångar?
Citera
2023-03-11, 07:49
Medlem
Citat:
Bilden föreställer ju den våldtagna mannen, inte kvinnan som våldtog. Fastnat i gamla tankegångar?

Nu läser inte jag expressen men sökte på hennes namn, och det kommer upp något som ser ut som en man.

Jag hade också mått dåligt..
Citera
2023-03-11, 09:22
Medlem
Citat:

Nu vet inte jag vad du har sett för bild, men den jag googlade fram så ser hon onekligen ut som en man.

Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Nu läser inte jag expressen men sökte på hennes namn, och det kommer upp något som ser ut som en man.

Jag hade också mått dåligt..

Ja vem hade inte gjort det? Jag tror inte ens jag skulle lagt mig i samma säng, ännu mindre i bara kalsonger.

OnT: jag är glad att han vågade anmäla och att det blev dömt till hans fördel. Fler borde komma fram och våga.
Citera
2023-03-11, 09:32
Medlem
Citat:
Hade kvinnan sitt finger i mannens röv?
Förmodligen ej förmodar fistning med hand eller fot eller vad tror du
Citera
2023-03-11, 09:46
Medlem
Kanonklass avatar
Fyfan!!! Hade hon gjort så mot mig hade jag behövt ECT 2 gånger om dagen för livet.
Citera
2023-03-11, 09:47
Medlem
TotalWars avatar
Kvinnan ska ha slitit av mannens kalsonger. Mannen går fortfarande i terapi efter detta övergrepp, medicineras för sin mentala hälsa och har svårt att lita på andra människor. Han vet helt enkelt inte hur han ska ta sig vidare just nu.
Senast redigerad av TotalWar 2023-03-11 kl. 09:51.
Citera
2023-03-11, 10:01
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Självklart kan en man eller pojke bli våldtagna utav en kvinna. När det är en omvänd våldtäkt så handlar det inte om penetration utan om hur långt från toppen av penisen ner mot roten personen har fingrat eller trätt på sin slida. Handlar i princip om konkav och konvex. Och i båda fallen kan det utgöra ett lagbrott. Eller snarare en våldtäkt.

Jag har själv vaknat upp av att haft en kvinna ridandes på mig. Flasback incels som bara drömmer om att få lite pussy skriver ju att snubben inte är en riktig man som inte bara gillar läget. Kan säga att det är skitsnack!

Har som sagt varit med om det och knuffade bort personen i en reaktion. Inte utefter en tanke utan som en reflex. Och jag har vaknat upp av att en anna kvinna satt och runkade mig för att sedan vilja grensla mig. Båda ville åt min sperma för att få barn med mig som fader.

Det är INTE okej någonstans.
En normal man som inte är incel har sina gränser och de ska banne mig respekteras också!

Tragiska incels som bara drömmer om närkontakt med kvinnor och önskar skiten ur sig att bli våldtagen av en kvinna och sedan pratar dåligt mot män som har blivit våldtagna.

Med eran retorik så kan ju alla kvinnor ha sex med en grabb utan att det ska räknas som våldtäkt utan endast tas emot som tacksamhet. Lägg ner. Självklart så innehar man någon aura, även när det kommer till att kvinnor blir för närgångna mot en man.
Citera
2023-03-11, 10:09
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Självklart kan en man eller pojke bli våldtagna utav en kvinna. När det är en omvänd våldtäkt så handlar det inte om penetration utan om hur långt från toppen av penisen ner mot roten personen har fingrat eller trätt på sin slida. Handlar i princip om konkav och konvex. Och i båda fallen kan det utgöra ett lagbrott. Eller snarare en våldtäkt.

Jag har själv vaknat upp av att haft en kvinna ridandes på mig. Flasback incels som bara drömmer om att få lite pussy skriver ju att snubben inte är en riktig man som inte bara gillar läget. Kan säga att det är skitsnack!

Har som sagt varit med om det och knuffade bort personen i en reaktion. Inte utefter en tanke utan som en reflex. Och jag har vaknat upp av att en anna kvinna satt och runkade mig för att sedan vilja grensla mig. Båda ville åt min sperma för att få barn med mig som fader.

Det är INTE okej någonstans.
En normal man som inte är incel har sina gränser och de ska banne mig respekteras också!

Tragiska incels som bara drömmer om närkontakt med kvinnor och önskar skiten ur sig att bli våldtagen av en kvinna och sedan pratar dåligt mot män som har blivit våldtagna.

Med eran retorik så kan ju alla kvinnor ha sex med en grabb utan att det ska räknas som våldtäkt utan endast tas emot som tacksamhet. Lägg ner. Självklart så innehar man någon aura, även när det kommer till att kvinnor blir för närgångna mot en man.

Min fetning. Korrekt analys. Ett ganska vidrigt brott egentligen, att tvingas bli pappa mot sin vilja tillsammans med en vidrig mor. Så det här är som du säger, det var ett försök till spermastöld.
Citera
2023-03-11, 10:14
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Min fetning. Korrekt analys. Ett ganska vidrigt brott egentligen, att tvingas bli pappa mot sin vilja tillsammans med en vidrig mor. Så det här är som du säger, det var ett försök till spermastöld.
Ja. Det var både våldtäkt och försökt till sperma stöld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in