Helt klart att det är betydligt vanligare än många tror då det även finns liknande domar här. Höör var det väl? Att det finns så få dömda eller ens förmodligen anmälda beror säkert på att så få killar/män inte vågar anmäla för att de vet vilket helvete de skulle bli utsatta för av allt ifrån feminister, media till vanligt folk, poliser, rättsväsendet osv. Sen det vanliga skitsnacket att en frivillig inte kan våldtagas. Min erfarenhet är att kvinnor är nog så framåt och bryr sig aldrig om att fråga eller ens bry sig. Men det är ju inte så lagen fungerar i Sverige och några länder till. Har aldrig varit med om någon kvinna som frågat om jag vill att de tar på mig. Dock har jag aldrig hamnat i sådant läge med någon tjej jag inte velat sexa med. Vilket inte innebär att det är fritt fram för vem som utan att jag inte försätter mig i sådana läge. Kanske något för många av det kvinnliga könet att tänka på.
Själv hade jag och en flickvän och även sambo en överenskommelse med varandra att vi fick göra vad vi ville med varandra när den ene sov. Men då var det ju såklart inte våldtäkt. Det var en stående inbjudan med villkoret att inte förnedra eller skada den andra. Vilket ingen någonsin tyckte att den andra gjort. Det var vår lek och jag vet att andra par haft/har liknande överenskommelse med varandra. Bl.a. här. Hur det hela började för vår del är en annan historia men det var långt innan nuvarande lag och ingen blev arg eller liknande. Allt var ömsesidigt. Knepigt idag om det ens är lagligt att ingå sådan frihet i Sverige. Förbudslandet nummer ett för den fria individen att bestämma över sig själv!
Själv hade jag och en flickvän och även sambo en överenskommelse med varandra att vi fick göra vad vi ville med varandra när den ene sov. Men då var det ju såklart inte våldtäkt. Det var en stående inbjudan med villkoret att inte förnedra eller skada den andra. Vilket ingen någonsin tyckte att den andra gjort. Det var vår lek och jag vet att andra par haft/har liknande överenskommelse med varandra. Bl.a. här. Hur det hela började för vår del är en annan historia men det var långt innan nuvarande lag och ingen blev arg eller liknande. Allt var ömsesidigt. Knepigt idag om det ens är lagligt att ingå sådan frihet i Sverige. Förbudslandet nummer ett för den fria individen att bestämma över sig själv!