2023-03-11, 05:28
Medlem
Helt klart att det är betydligt vanligare än många tror då det även finns liknande domar här. Höör var det väl? Att det finns så få dömda eller ens förmodligen anmälda beror säkert på att så få killar/män inte vågar anmäla för att de vet vilket helvete de skulle bli utsatta för av allt ifrån feminister, media till vanligt folk, poliser, rättsväsendet osv. Sen det vanliga skitsnacket att en frivillig inte kan våldtagas. Min erfarenhet är att kvinnor är nog så framåt och bryr sig aldrig om att fråga eller ens bry sig. Men det är ju inte så lagen fungerar i Sverige och några länder till. Har aldrig varit med om någon kvinna som frågat om jag vill att de tar på mig. Dock har jag aldrig hamnat i sådant läge med någon tjej jag inte velat sexa med. Vilket inte innebär att det är fritt fram för vem som utan att jag inte försätter mig i sådana läge. Kanske något för många av det kvinnliga könet att tänka på.

Själv hade jag och en flickvän och även sambo en överenskommelse med varandra att vi fick göra vad vi ville med varandra när den ene sov. Men då var det ju såklart inte våldtäkt. Det var en stående inbjudan med villkoret att inte förnedra eller skada den andra. Vilket ingen någonsin tyckte att den andra gjort. Det var vår lek och jag vet att andra par haft/har liknande överenskommelse med varandra. Bl.a. här. Hur det hela började för vår del är en annan historia men det var långt innan nuvarande lag och ingen blev arg eller liknande. Allt var ömsesidigt. Knepigt idag om det ens är lagligt att ingå sådan frihet i Sverige. Förbudslandet nummer ett för den fria individen att bestämma över sig själv!
Citera
2023-03-11, 05:31
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej och du vet uppenbarligen inte vad en snippa betyder i lagens mening.

Penetration har inte skett, alltså är det ingen våldtäkt.
Andra frågor måste också besvaras, hur långt in var ballen? Och var den tillräckligt långt inne för att det ska kunna räknas som en sexuell handling?
=
Precis min poäng. Vem penetrera vem och hur mycket? Blödde någon?
Kan man bli våldtagen utan penetration? Jag tror att ett finger i fittan eller röven räknas som rape!
Citera
2023-03-11, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Helt klart att det är betydligt vanligare än många tror då det även finns liknande domar här. Höör var det väl? Att det finns så få dömda eller ens förmodligen anmälda beror säkert på att så få killar/män inte vågar anmäla för att de vet vilket helvete de skulle bli utsatta för av allt ifrån feminister, media till vanligt folk, poliser, rättsväsendet osv. Sen det vanliga skitsnacket att en frivillig inte kan våldtagas. Min erfarenhet är att kvinnor är nog så framåt och bryr sig aldrig om att fråga eller ens bry sig. Men det är ju inte så lagen fungerar i Sverige och några länder till. Har aldrig varit med om någon kvinna som frågat om jag vill att de tar på mig. Dock har jag aldrig hamnat i sådant läge med någon tjej jag inte velat sexa med. Vilket inte innebär att det är fritt fram för vem som utan att jag inte försätter mig i sådana läge. Kanske något för många av det kvinnliga könet att tänka på.

Själv hade jag och en flickvän och även sambo en överenskommelse med varandra att vi fick göra vad vi ville med varandra när den ene sov. Men då var det ju såklart inte våldtäkt. Det var en stående inbjudan med villkoret att inte förnedra eller skada den andra. Vilket ingen någonsin tyckte att den andra gjort. Det var vår lek och jag vet att andra par haft/har liknande överenskommelse med varandra. Bl.a. här. Hur det hela började för vår del är en annan historia men det var långt innan nuvarande lag och ingen blev arg eller liknande. Allt var ömsesidigt. Knepigt idag om det ens är lagligt att ingå sådan frihet i Sverige. Förbudslandet nummer ett för den fria individen att bestämma över sig själv!

Vilket skitsnack. På sin höjd kanske någon manlig polis hade skrattat åt dem.
Inget skulle ha hänt om de valde att anmäla.

Svenska fittmän måste sluta använda feminismen som ursäkt för allt och inget.
Citera
2023-03-11, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
=
Precis min poäng. Vem penetrera vem och hur mycket? Blödde någon?
Kan man bli våldtagen utan penetration? Jag tror att ett finger i fittan eller röven räknas som rape!

Hade kvinnan sitt finger i mannens röv?
Citera
2023-03-11, 05:33
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:

=
Det borde vara upp till varje vuxen att bestämma själva. Är man osäker. Signera ett papper med reglerna och eller spela in allt knull.
Citera
2023-03-11, 05:34
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Hade kvinnan sitt finger i mannens röv?
-
Jag hoppas det. Haha.
Sitter inte på den informationen
Citera
2023-03-11, 05:42
Medlem
Mullrets avatar
Killen kanske trodde det var Tracy Lord?

Well, hoppas kvinnor åker dit mer i framtiden.
Citera
2023-03-11, 06:04
Medlem
Citat:
Vilket skitsnack. På sin höjd kanske någon manlig polis hade skrattat åt dem.
Inget skulle ha hänt om de valde att anmäla.

Svenska fittmän måste sluta använda feminismen som ursäkt för allt och inget.
Det är långtifrån första gången ämnet diskuteras här om en man kan bli våldtagen av en kvinna. Erfarenheter, teorier osv har stött och blöts. Det har även skett i tidningars hemsida vid någon anmälan eller bara rent allmänt där män som vågat ypa att de blivit det fått stå ut med rena övergrepp i ord med masshat. Läs bara här om/i tråden med fallet i Höör!

Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
=
Det borde vara upp till varje vuxen att bestämma själva. Är man osäker. Signera ett papper med reglerna och eller spela in allt knull.
Visst är det så, men med dagens svenska lag ska man ge sitt nya tillstånd varje gång handen flyttas eller någon ny del rör vid varandra. Det ska naturligtvis inte vara tillåtet att skada någon annan eller göra något mot deras vilja men dagens lag fungerar inte med hur människan är programmerad av naturen och hur de vill bli uppvaktade samt förförda.
Citera
2023-03-11, 06:08
Medlem
Citat:
Det är långtifrån första gången ämnet diskuteras här om en man kan bli våldtagen av en kvinna. Erfarenheter, teorier osv har stött och blöts. Det har även skett i tidningars hemsida vid någon anmälan eller bara rent allmänt där män som vågat ypa att de blivit det fått stå ut med rena övergrepp i ord med masshat. Läs bara här om/i tråden med fallet i Höör!

Visst är det så, men med dagens svenska lag ska man ge sitt nya tillstånd varje gång handen flyttas eller någon ny del rör vid varandra. Det ska naturligtvis inte vara tillåtet att skada någon annan eller göra något mot deras vilja men dagens lag fungerar inte med hur människan är programmerad av naturen och hur de vill bli uppvaktade samt förförda.

Diskussion? Ord? Övergrepp? Så om frågan diskuteras är det alltså ett övergrepp?

Anmäl era påstådda våldtäkter det är ingen och inget som hindrar er. Anmäl på.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2023-03-11 kl. 06:10.
Citera
2023-03-11, 06:14
Medlem
Citat:
Diskussion? Ord? Övergrepp? Så om frågan diskuteras är det alltså ett övergrepp?

Anmäl era påstådda våldtäkter det är ingen och inget som hindrar er.
Masshat, poliser osv som skrattar, tramsar osv, folk som hatar, förföljer den som anmält, misshandlar. Listan kan göras hur lång som helst. Men leta upp alla trådar om ämnet här och allt som går att googla läs och begruna. Som nu är det inte den som påpekar det eller ens budbäraren som är boven och ska tystas!
Citera
2023-03-11, 06:19
Medlem
Citat:
Masshat, poliser osv som skrattar, tramsar osv, folk som hatar, förföljer den som anmält, misshandlar. Listan kan göras hur lång som helst. Men leta upp alla trådar om ämnet här och allt som går att googla läs och begrunda. Som nu är det inte den som påpekar det eller ens budbäraren som är boven och ska tystas.

Och du tror inte att tjejer som anmäler utsätts för sånt också eller? Att de är luder som frivilligt haft sex och nu bara ska förstöra en oskyldig mans liv eller?
Vem är det du är rädd att bli misshandlad av? Gudrun Schyman eller?

Du är en feg pissråtta som bara kommer med ursäkter.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2023-03-11 kl. 06:21.
Citera
2023-03-11, 06:22
Medlem
Hade inte gjort en anmälan, ni andra får göra hur ni vill. Jag lider inte av det men det är absolut ingen jag hade velat haft sex med, ser ut som en kille ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in