2023-03-11, 01:33
Medlem
Tanya Lord våldtog en man medan han sov. Hon har nu dömts till två års fängelse i ett fall som domaren Patrick Lynch säger saknar motstycke i Storbritannien. Att offret är en man gör det inte mindre allvarligt än när ett kvinnligt offer våldtas, säger domaren.
"Den 23 juni 2020 träffade en man Tanya Lord, 41, från orten Lurgan i Nordirland.
De gick till hennes bostad och efter att ha ätit och druckit gick de och lade sig för att sova i hennes säng. Båda hade underkläder på och mannen hade inga intentioner på att ha sex med Lord. Mannen vaknade sent på natten av att han kände ett tryck över kroppen. Han insåg att han inte längre hade några kalsonger på sig och att Lord grenslade honom. När han knuffade av henne låtsades hon sova"
https://www.expressen.se/nyheter/kvinna-valdtog-sovande-man/

Inte så vanligt att kvinnor våldtar män?
Senast redigerad av sveavegen 2023-03-11 kl. 01:58.
Citera
2023-03-11, 01:40
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Tanya Lord våldtog en man medan han sov. Hon har nu dömts till två års fängelse i ett fall som domaren Patrick Lynch säger saknar motstycke i Storbritannien. Att offret är en man gör det inte mindre allvarligt än när ett kvinnligt offer våldtas, säger domaren.
"Den 23 juni 2020 träffade en man Tanya Lord, 41, från orten Lurgan i Nordirland.
De gick till hennes bostad och efter att ha ätit och druckit gick de och lade sig för att sova i hennes säng. Båda hade underkläder på och mannen hade inga intentioner på att ha sex med Lord. Mannen vaknade sent på natten av att han kände ett tryck över kroppen. Han insåg att han inte längre hade några kalsonger på sig och att Lord grenslade honom. När han knuffade av henne låtsades hon sova"
https://www.expressen.se/nyheter/kvinna-valdtog-sovande-man/

Inte så vanligt att kvinnor våldtar män?
Nej, inte så vanligt. Call me old-fashioned, men tyckte först att mannens reaktion kändes överdriven:
Citat:
Det manliga offret går fortfarande i terapi efter övergreppet, medicineras för sin mentala hälsa och har svårt att lita på andra människor
Sen såg jag bilden på henne!!!! För en heterosexuell man skulle det kunna ge PTSD alla dagar i veckan.

Edit:
Korrigerade dubbel negation.
Senast redigerad av Lapapp 2023-03-11 kl. 01:45.
Citera
2023-03-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
Nej, inte så ovanligt. Call me old-fashioned, men tyckte först att mannens reaktion kändes överdriven:

Sen såg jag bilden på henne!!!! För en heterosexuell man skulle det kunna ge PTSD alla dagar i veckan.

Knuffade bort henne, eller så var det hela kanske en lek som spårade ur?
Hon ser verkligen "inte" härlig ut, som en man
Senast redigerad av sveavegen 2023-03-11 kl. 01:45.
Citera
2023-03-11, 01:44
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Hon ser verkligen "inte" härlig ut, som en man
Jag var först helt övertygad att det var offret de visade. Problemet är inte att hon ser ut som en ful kvinna, problemet är att hon inte ser ut som en kvinna över huvud taget!
Citera
2023-03-11, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
Jag var först helt övertygad att det var offret de visade. Problemet är inte att hon ser ut som en ful kvinna, problemet är att hon inte ser ut som en kvinna över huvud taget!

Tanya Lord, 41 erkände under rättegången att hon hade ”haft sex” med mannen utan dennes samtycke vilket inkluderade ”penetration av vaginan med hans penis”. Mannen/offret går fortfarande i terapi efter övergreppet, medicineras för sin mentala hälsa och har svårt att lita på andra människor.
Mannen fick men för livet, inte så trevligt, går i terapi.
Citera
2023-03-11, 02:03
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Tanya Lord, 41 erkände under rättegången att hon hade ”haft sex” med mannen utan dennes samtycke vilket inkluderade ”penetration av vaginan med hans penis”. Mannen/offret går fortfarande i terapi efter övergreppet, medicineras för sin mentala hälsa och har svårt att lita på andra människor.
Mannen fick men för livet, inte så trevligt, går i terapi.
Ja, vem fan hade inte fått det av att den där grobianen hade suttit grensle över en.
Citera
2023-03-11, 03:39
Medlem
Herregud!?

Är det verkligen en kvinna?
Jaja, nu har hen 2 år att begrunda sina synder
Citera
2023-03-11, 04:59
Medlem
Blev gubben penetrerad? Om inte vad är det som säger att det är en våldtäkt?
Citera
2023-03-11, 05:03
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Skär fittan ur henne. Jag var sjukt nära en gång på fyllan. Vaknade i sista sekunden och välte valen. Skrattade gott åt det efteråt men det är vidrigt.
Citera
2023-03-11, 05:04
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Blev gubben penetrerad? Om inte vad är det som säger att det är en våldtäkt?
-
Frågan e hur mycket av snippad var runt hans balle.
Citera
2023-03-11, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Frågan e hur mycket av snippad var runt hans balle.

Så om jag kramar någon har jag alltså våldtagit den personen?
Citera
2023-03-11, 05:09
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så om jag kramar någon har jag alltså våldtagit den personen?
-
Är du korkad på riktigt eller trollar du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in