Citat:
Ursprungligen postat av
dufrianord
De Santis verkar populäre än Trump på många håll i USA, eller är det bara jag som fått den känslan?
Robert F. Kennedy Jr. överväger att ställa upp i nästa Amerikanska Presidentval.
Källa:
https://www.disclose.tv/id/100102/
Men Trump har samtidigt nog de trognaste supportrarna av någon Amerikansk President? Eller, jag tror inte Obama eller Bush hade så trogna väljare som de mest fanatiska MAGA folket i USA är iallafall.
Du har helt rätt De Santis har blivit väldigt populär dom senaste åren. Och kämpar han jävla mycket kanske han tom vinner? Men för vadå? Ha en smutsig och kostsam prelim för att ha chansen att komma till en valkampanj där en stor del av republikanernas röster kanske ballar ur totalt (Trumpers)?
Jag säger inte att det är omöjligt att han ställer upp. Men han e så ung att det är bättre för han vänta känner jag spontant och då köra med säkrat parti för att ta hem det. Sen ses det alltid lite "fult" ut att ställa upp i flera president val, du har liksom fått din chans tycker vissa.
RFK Jr: det e väldigt intressant om han gör det. Men han kommer då prelima mot Biden, demokrat nämligen. Men det är väldigt intressant. Inte ofta en sittande president har det så skakigt inbördes i partiet som Biden administration verkar ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Är det detta vi ska minnas om trumpen som inte ens existerar än, kanske du har missuppfattat tråden?
"Hur kommer vi att minnas" är ju trots allt något man säger när saker och ting är klart. Och jag ville bara slinka in att det inte är riktigt färdigt än.