2023-03-10, 10:47
Medlem
Enterprises avatar
Uppdatering:
Åklagare i New York meddelar att Trump troligen åtalas inom kort, detta har att göra med tidigare utbetalning till porraktrisen Stormy Daniels. Just detta "case" är juridiskt skakigt och även om Trump döms så kommer det förmodligen bli ett lindrigt straff. Men räkna med mycket mediautrymme om och när ett åtal kommer.
https://www.nytimes.com/2023/03/09/nyregion/trump-potential-criminal-charges-bragg.html
Citera
2023-03-13, 21:58
Medlem
I en framtid där mänskligheten decimerats och de överlevande reducerats till boskap, minns ingen ”The father of Warpspeed”. Om världen mirakulöst tar en annan inriktning så kommer man minnas honom som en förrädare som länge framgångsrikt lanserade sig själv som antiglobalist och som spelade sin roll väl för sina herrars räkning där han lyckades förvirra och oskadliggöra amerikanska patrioter. Det finns ingen opposition mot globalism, utom kontrollerad opposition och Trump är en sådan.
Citera
2023-03-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
I en framtid där mänskligheten decimerats och de överlevande reducerats till boskap, minns ingen ”The father of Warpspeed”. Om världen mirakulöst tar en annan inriktning så kommer man minnas honom som en förrädare som länge framgångsrikt lanserade sig själv som antiglobalist och som spelade sin roll väl för sina herrars räkning där han lyckades förvirra och oskadliggöra amerikanska patrioter. Det finns ingen opposition mot globalism, utom kontrollerad opposition och Trump är en sådan.
Jag betvivlar att Trump är kontrollerad opposition. I fall så vore fallet så skulle globalisterna ha tillsatt honom för att så ännu mer splittring och motivera mer diktatur, men jag tror faktiskt att globalisterna föredrog folkets törnrosa-sömn beträffande den djupa staten och det militärindustriella komplexet framför en evigt gapande Trump som varje dag drar folkets uppmärksamhet till svampens korruption. Vinner han igen så skjuter de honom nog.
Citera
2023-03-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag betvivlar att Trump är kontrollerad opposition. I fall så vore fallet så skulle globalisterna ha tillsatt honom för att så ännu mer splittring och motivera mer diktatur, men jag tror faktiskt att globalisterna föredrog folkets törnrosa-sömn beträffande den djupa staten och det militärindustriella komplexet framför en evigt gapande Trump som varje dag drar folkets uppmärksamhet till svampens korruption. Vinner han igen så skjuter de honom nog.

Nej, allt är bara en dokusåpa och distraktion. Vi kan sitta i evigheter och utbyta vår perception av verkligheten och det är ju det som är poängen med figurer som Trudeau, Macron, Putin, Biden, Trump etc.. de är alla en del av en kontrollerad nedtagning av världen och vi kan tjata om oväsentligheter och detaljer kring dessa personligheter medan världen obönhörligen går åt endast ett håll.
Citera
2023-03-14, 00:46
Avstängd
Hjälten Trump kommer folk sakna som tusan. De trodde att de var illa men inser nog snart att det kanske inte var så bra att låta media och tech-bolag kölhala honom. Förhoppningen är återval men frågan är om inte skadan redan är skedd.
Citera
2023-03-14, 00:56
Medlem
Citat:
Nej, allt är bara en dokusåpa och distraktion. Vi kan sitta i evigheter och utbyta vår perception av verkligheten och det är ju det som är poängen med figurer som Trudeau, Macron, Putin, Biden, Trump etc.. de är alla en del av en kontrollerad nedtagning av världen och vi kan tjata om oväsentligheter och detaljer kring dessa personligheter medan världen obönhörligen går åt endast ett håll.
Jag säger inte att du har fel, men jag är starkt tveksam.
Tror du att t ex JFK ej var en del av svampen? Själv ser jag en del likheter mellan honom och Trump.
Citera
2023-03-14, 01:10
Medlem
Citat:
Jag säger inte att du har fel, men jag är starkt tveksam.
Tror du att t ex JFK ej var en del av svampen? Själv ser jag en del likheter mellan honom och Trump.

Nej, JFK utmanade de hemliga sällskapen på riktigt och blev ju inte långlivad. Trump har vadat i amerikansk patriotism och flagga, frotterat sig med Kennedys brorson mm och byggt ett varumärke för att sedan fylla ett farligt tomrum för att förhindra verklig opposition i Amerika. Alla attacker mot Trump från medier och etablissemang har cementerat varumärket som the real deal, outsidern som utmanar makten och de korrupta institutionerna. Allt är bara en dokusåpa. Trumps egna bakgrund inom dokusåpebranschen har gjort honom perfekt i rollen. Trump är dessutom fullt kontrollerad genom utpressning, han är ju inte så olik de andra i sitt tycke för yngre och han blev ägd för länge sen.
Citera
2023-03-14, 06:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Haha, den är rätt rolig faktiskt, trumpen säger hen är anti-globalist och lurat alla sina sektmedlemmar.
Men samtidigt är trumpen extrem globalist och enbart för ett enda syfte, blir rikare och expandera i andra länder.
Citat:
Finns få större globalister än trumpen, ochd et är nått vi definitivt komemr minnas med trumpen och hur hen lurade sina sektmedlemmar om hen var emot globalism, skrattar gott varje gång denna kommer på tal.
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Hjälten Trump kommer folk sakna som tusan. De trodde att de var illa men inser nog snart att det kanske inte var så bra att låta media och tech-bolag kölhala honom. Förhoppningen är återval men frågan är om inte skadan redan är skedd.
Vad vi minns av trumpen det senaste, det är hur republikanerna tagit avstånd ifrån hen.
Men det är lugnt i en sekt och man bara har trumpen kvar, så kommer stödet tillbaka.

Sen får trumpen som alla andra ta ansvar för det dom gör, dock så berättar ni att det ska inte trumpen göra?
Citat:
Nej, JFK utmanade de hemliga sällskapen på riktigt och blev ju inte långlivad. Trump har vadat i amerikansk patriotism och flagga, frotterat sig med Kennedys brorson mm och byggt ett varumärke för att sedan fylla ett farligt tomrum för att förhindra verklig opposition i Amerika. Alla attacker mot Trump från medier och etablissemang har cementerat varumärket som the real deal, outsidern som utmanar makten och de korrupta institutionerna. Allt är bara en dokusåpa. Trumps egna bakgrund inom dokusåpebranschen har gjort honom perfekt i rollen. Trump är dessutom fullt kontrollerad genom utpressning, han är ju inte så olik de andra i sitt tycke för yngre och han blev ägd för länge sen.
trumpen gjorde de han sade, om jag ska bli president, så ska jag bli det i republikanerna, då väljarna är för korkade där och för att förstå bättre.

Det är nått man verkligen kan minnas om trumpen och att det blev så också, trumpen har ju tom inbillat dom att hen är emot globalism
Citera
2023-03-18, 22:43
Medlem
Som den som pekar?

POTUS PEDO POINT
Citera
2023-03-19, 12:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Som den som pekar?

POTUS PEDO POINT
Ja, det är en sak vi minns med trumpen också, och all projicering som hen inbillar sig ingen ser rätt igenom
Citera
2023-03-20, 00:05
Medlem
Grontarskonts avatar
En galning och narcicist med alldeles för upplåst ego!

Trodde att han hade koll på läget men när kiss sex filmen visades upp av Putin blev han hux flux kompis med diktatorn från öst!

Hoppas att galningen åker i fängelse och får spendera resten av sina dagar med att agera sexdocka!
Citera
2023-03-20, 09:15
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
En galning och narcicist med alldeles för upplåst ego!

Trodde att han hade koll på läget men när kiss sex filmen visades upp av Putin blev han hux flux kompis med diktatorn från öst!

Hoppas att galningen åker i fängelse och får spendera resten av sina dagar med att agera sexdocka!

Får verkligen hoppas att den, vi får väl än så länge säga påstådda filmen, läggs upp offentligt. Och att det är losern som det pussas på.
Vi ber Tucker. Han är ju bra på filmvisning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in