2022-11-03, 12:28
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Ja, det spelas in nytt material as we speak tydligen.
Fan vad kul. När tror du materialet kommer släppas?
Citera
2022-11-03, 13:52
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hur kan folk tycka att det här är kul? Robert Gustafsson brukar alltid vara kul, men den här serien är totalt värdelös och tråkigt att titta på.
Citera
2022-11-03, 14:59
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslen
Fan vad kul. När tror du materialet kommer släppas?

Ingen aning men borde rimligtvis vara 2023 men exakt när verkar inte vara publicerat än.
Citera
2022-11-03, 16:04
Medlem
XtraXs avatar
Löjligt att det inte längre går att se på Svt play.
Citera
2023-03-07, 22:08
Medlem
Måste vara det sämsta någonsin som Robert Gustavsson varit med i... det är ju inte ens lite roligt det är ju bara skit... fullkomligt skit är det.
Citera
2023-03-07, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hur kan folk tycka att det här är kul? Robert Gustafsson brukar alltid vara kul, men den här serien är totalt värdelös och tråkigt att titta på.

Håller helt med dig bland det sämsta skit jag någonsin sett och det måste vara det sämsta Robert Gustavsson någonsin varit med i... fullkomligt värdelöst.
Citera
2023-03-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knallen66
Håller helt med dig bland det sämsta skit jag någonsin sett och det måste vara det sämsta Robert Gustavsson någonsin varit med i... fullkomligt värdelöst.

Blir inte sanning bara för att du tar i från tårna och klagar på serien. Den var genialisk med sin mörka botten mitt i all humor.
Citera
2023-03-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Blir inte sanning bara för att du tar i från tårna och klagar på serien. Den var genialisk med sin mörka botten mitt i all humor.

Det var bara skit.. och ni som tycker den var rolig måste ha en väldigt konstig humor ungefär som att titta på abstrakt konst ju mer man ser ju bättre är det trots ingen jävel fattar vad det är målat.. bedrövlig serie.
Citera
2023-03-08, 10:26
Citat:
Ursprungligen postat av Knallen66
Det var bara skit.. och ni som tycker den var rolig måste ha en väldigt konstig humor ungefär som att titta på abstrakt konst ju mer man ser ju bättre är det trots ingen jävel fattar vad det är målat.. bedrövlig serie.
Kanske för att du själv är en redneck och känner dig kränkt?
Citera
2023-03-08, 18:52
Medlem
Felpost
Senast redigerad av HelloD0ngy 2023-03-08 kl. 19:30.
Citera
2023-03-08, 19:10
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Har varit på några inspelningar denna säsong där Erik och Lotta har varit med. Jag måste säga att man blir alldeles varm i hjärtat av att se dem tillsammans. De är så kärleksfulla mot varandra. Sitter och håller handen i pauser, skrattar ihop och kysser varandra frekvent. Verkar, som någon skrev tidigare i tråden, ha en himla fin relation
Vad pratar du om?
Citera
2023-03-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Kanske för att du själv är en redneck och känner dig kränkt?

nej inte alls tycker bara det är skit och absolut det sämsta Robert Gustavsson gjort... men du verkar ju inte ha alla hundar hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in