2014-05-01, 06:37
Medlem
spajdamans avatar
Tycker ni som jag att Robert Gustavssons och Johan Rheborgs sketcher med trashfamiljen för Svensk Humor var skitbra?
Då blir ni glada över att de får en egen spinoff!
Här kan man läsa lite mer: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18807607.ab

Citat:
Nu får rollfigurerna en egen spin off-serie, kan Nöjesbladet avslöja. Med ”Morran och Tobias” satsar SVT på white trash-komedi.
– Det känns väldigt bra. Alldeles innan vårvärmen slog till blev vi klara med inspelningarna som blev påfrestande. Det var kallt och ruggigt, hela teamet blev sjuka i influensa och kraftiga förkylningar. Men jag tror och hoppas att det var värt det, säger Gustafsson som spelar Tobias.
Citera
2014-05-01, 07:34
Medlem
Kul! Tyckte de var lite av seriens behållning.

"Bubben, vad gör du? Bubben?"

"Håll käften, kärring!"

"Men bubben"

"Det är en dag imorrn å.."
Citera
2014-05-01, 08:28
Medlem
Pinwheels avatar
Jag tycker de var det bästa med Svensk Humor. Men att bära ett helt program själva, jag vettefan.
Citera
2014-10-22, 18:50
Medlem
LastCaresss avatar
Detta är roligt som fan. Finns två avsnitt på Youtube.
Citera
2014-10-22, 20:33
Medlem
Prollus avatar
Haha upptäckte denna sköna serie idag, väntar spänt på dom kommande avsnitten, kommer det ett varje fredag?? Undra om dom släpper en dvd på alla avsnitt senare, vad tror ni?
Citera
2014-10-22, 20:37
Medlem
motarbetars avatar
detta gjorde min dag!!!

jag och polarna har suttit på youtube och kollat om och om igen på denna underbara TRASHfamilj

varje gång man har tråkigt så kan man roa sig med och se när lilla Tobias ska ut och övningsköra, eller varför inte när han ska gräva upp de döda katterna fyfan vad jag älskar detta!!
Citera
2014-10-22, 22:52
Medlem
Hahaha det här är så jävulskt roligt!!! Kollat de två första avsnitten på svtplay idag. Någon som vet när nästa kommer ut?
Citera
2014-10-23, 00:15
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burtljung
Hahaha det här är så jävulskt roligt!!! Kollat de två första avsnitten på svtplay idag. Någon som vet när nästa kommer ut?

Finns fler på youtube , tror nästa avsnitt kommer på fredag.
Jämställdhets avsnittet var riktigt roligt haha, "hääär haruu dina jävla mackor"

Skulle gärna vilja se bloopers på detta haha
Senast redigerad av Prollu 2014-10-23 kl. 00:20.
Citera
2014-10-24, 10:40
Medlem
Det är inte ofta jag ser på SVT:s produktioner i den lättare genren men just denna serie måste jag få hylla . Har med stigande intresse följt hela serien så här långt och ser fram emot avsnitt 4.

Jag tror att det finns en viss igenkänning. Vi känner nog alla någon eller några som lever i den här typen av dysfunktionella familjer. Man vet egentligen inte om man ska skratta eller gråta åt det hela.

Kaos klarar väl vilken idiot som helst av. Det är det vardagliga livet som är det stora bekymret.
Citera
2014-10-24, 19:31
Medlem
Haha tycker detta är riktigt roligt alltså. "Vad göru för nånting bubbiiis" när han drar sönder rutan med en bobcat. Hahah
Citera
2014-10-28, 23:19
Medlem
dagsmejas avatar
"Fan du kladdar ju ner framskärmen med din jävla kärringfitta"

Riktigt bra serie.
Citera
2014-10-31, 15:45
Medlem
Hahahah fy fan när hon badar i bajsvattnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera