Citat:
Ursprungligen postat av
Schnuppfen
Det vet ju inte du, eftersom du inte gick i min 3-åriga gymnasieklass. Det var idel rabiatfeminister i den klassen, så det kan inte bli mer kärringmakt än så. Dom är numera chefer inom staliga och kommunala förvaltningar, där dom fortsätter att jävlas med maskulina män.
Att de mobbade dig för att du var skägglös
är absolut mobbing. Vidrigt och jag beklagar att du utsatts för detta. Men det är
inte "feministisk mobbing".
"Feministisk mobbing", är väl mer den typ av mobbing där feministiska unga tjejer mobbar ut unga tjejer som inte är fullt så feministiska
Och den sorten har jag endast sett på film. Se ungdomsfilmen
"Fröken Sverige".
I den filmen kan du se "feministisk mobbing". Där de ultrafeministiska unga tjejerna mobbar sin unga tjejpolare som svansar som en hund efter en kille hon är kär i, trots att han förnedrar henne (ofeministiskt gjort, kan man läsa mellan raderna att hennes ultrafeministiska polare anser) och egentligen inte vill ha med henne att göra. Hon gör dock en komplott mot sina ultrafeministiska polare. Sminkar upp sig och klär sig sexigt och bjuder hem de ultrafeministiska veganerna på mat. Och visar upp sina sexiga underkläder, spelar smörlåt på skivspelaren och serverar dem
kött i grytan. Tja, se filmen. Så får du se "feministisk mobbing" och även hur den utsatta inte fullt så feministiska tjejen tar sin revansch. Hon tar även revansch på den där killen.
Ett bra filmtips för alla antifeminister. Som kanske ger lite nya perspektiv på saker och ting.
I övrigt blir jag arg över hur du utsatts för mobbing. Mobbing är ett jävla otyg.
Men nu är vi långt off topic.
I krig försvarar man landets gränser och för att få behålla sitt land. Försvarar man sina landsmän (oavsett om de är män eller kvinnor eller barn) så har man lättare att bevara sitt land. En anledning om någon, att försvara Sveriges kvinnor. Man vill ju inte vara landslös...