2023-03-06, 00:48
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Frågan är då om samhället har tillsatt tillräckligt med poliser som groomar män och fångar upp dem innan barn blir våldtagna?

Det här med att vara olycklig är ju väldigt olika, vad är ens olycka bestående av? Det är klart att det är en sorg att inte hitta en partner, att inte få barn om man nu vill det och så vidare. Kanske att olyckliga män känner skam och inte vill visa sin olycka och då blir det ju inte konstigt om lyckliga inte försöker hjälpa ibland i alla fall.

Men att olyckliga män med mycket testosteron alla är destinerade att våldta barn tror jag inte ett ögonblick på. Det är något annat, i huvudet som det är fel på. Att inte känna att det skulle vara fruktansvärt fel att våldta barn är ett fel i huvudet. Men det är ju ett synsätt och man kan naturligtvis tycka tvärtom. Det har vi ju sett i den här tråden då någon har menat att trettonåringar är kåta för att de har ägglossning och därför är det helt naturligt att spänna på dem. Jag tycker inte det.

Testosteron har inte bara med sex att göra. Pedofiler och hebifiler agerar på samma sätt som massmördare agerar, fast i mindre skala. En massmördare kan känna att samhället har behandlat honom som ohyra hela livet. Till slut rinner sinnet över, och han går in i en moské och mördar så många han kan. Det här är hans hämnd på samhället. "Så här går det för er när ni har behandlat mig så illa. Nu jävlar får ni vad ni förtjänar".

Alla ensamma män saknar inte empati. Men tillräckligt många gör det för att en 12-årig flicka ska bli uppvaktad av 50 medelålders gubbar när hon lägger ut en profil på ett forum som är till för barn. Det sitter mängder med gubbar därute, motbjudande varelser, som bara väntar på att förgripa sig på andras barn. Och jag har inget svar på hur dessa män skulle förmås att försvinna.
Citera
2023-03-06, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Testosteron har inte bara med sex att göra. Pedofiler och hebifiler agerar på samma sätt som massmördare agerar, fast i mindre skala. En massmördare kan känna att samhället har behandlat honom som ohyra hela livet. Till slut rinner sinnet över, och han går in i en moské och mördar så många han kan. Det här är hans hämnd på samhället. "Så här går det för er när ni har behandlat mig så illa. Nu jävlar får ni vad ni förtjänar".

Alla ensamma män saknar inte empati. Men tillräckligt många gör det för att en 12-årig flicka ska bli uppvaktad av 50 medelålders gubbar när hon lägger ut en profil på ett forum som är till för barn. Det sitter mängder med gubbar därute, motbjudande varelser, som bara väntar på att förgripa sig på andras barn. Och jag har inget svar på hur dessa män skulle förmås att försvinna.

Jo men så är det ju. De sitter där och letar och hittar och förstör. Att en del män anser att samhället har förstört allt för dem och så beror ofta på olika personlighetsstörningar. Det är ju sånt som styr fram ökad adrenalinutsöndring när man förstör för andra för att man mår bra av sånt.

Hur man ska få det hela är ju århundradets fråga. Barn ska ha bättre kontakt med vuxna på skolan så att de kan berätta för någon om de har det svårt. Det vill säga om de vuxna fungerar. Vi såg ju bara de två elevstödjarna som var fullständiga as.

Det behövs att poliser får grooma dem och fånga in så många som möjligt och låsa in dem. Men som du säger de försvinner ju inte totalt men man får göra det bästa av det. Och Dumpen har påbörjat det jobbet.
Citera
2023-03-06, 03:34
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av An0nym0us1990
Kan ju meddela att mest troligt så blir det en gädda mindre i livet i denna värld, då denna gädda är suicid, och ingen tror h*n kmr hämta sig ifrån detta. Att förlora de han hade i familj, jobb, boende osv. Så ni kan ju få gotta er i detta. En annan själv kommer nog dö som förevigt ensam för hur fan ska man kunna lite på någon jävel med en 🍆/kuk/snabel/dase/bånge/snopp/penis eller vad fan nu själv vill kalla det tredje benet. Iom att majoriteten av männen tänker med den.
Ja nu känner inte jag den person du känner men från min sida så ser jag hellre att han tar sitt liv, istället för att något offer för den typen av människa som han är gör det.
Du får förstå för att mig är han bara en pedofil som var ute efter att skada ett barn och då blir det inga sympatitårar från mitt håll, vad hade du själv för syn på pedofiler innan det dök upp en i din närhet? Jag tror inte du heller hade någon sympati för såna, eller?
Citera
2023-03-06, 03:48
Medlem
Hur gammal är gäddan som inte bjöd på godis? Han ser ut att vara 50 och 25 samtidigt.
Citera
2023-03-06, 04:47
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jovisst, teoretiskt sätt skulle de kunna få fram fel namn eller gå fram till fel bil. Men en person med rent mjöl i påsen hade ju inte reagerat som gäddorna och flytt, antagligen hade de inte tagit till våld iheller utan det hade ju blivit ett normalt samtal. Sen hade Dumpen lagt ner och inte publicerat ngn film av en oskyldig utan bett om ursäkt och letat upp rätt person istället.

Även om de hänger ut rätt person kan det gå jävligt fel. En som blir av med jobb och familj tycker nog att några kulor kan skapa rättvisa.

Och personskydd 24/7 lär inte ges till en aktivist.
Citera
2023-03-06, 06:54
Medlem
Chingchonglings avatar
Nu dumpen har skaffat en företag swish , dvs skatteverket säkert har börjat med att kolla dumpen och deras redovisning, en klassisk ursäkt när man vill fiffla med meddel:

Vi har även mött motgångar.
En av våra svårigheter har varit att det tagit väldigt lång tid och är svårt att öppna någonting så enkelt som ett bankkonto till vår förening.
Avslag från gnälliga banker som inte kan hantera styrelsemedlemmar med sekretesskydd och föreningar som arbetar rikstäckande med säte i annan stad än där banken ligger.

Nyligen gick vi två ihop i ett aktiebolag.
Bolaget heter Dumpen Media Group AB och var inledningsvis tänkt att användas till föreläsningar. , redovisning för denna bolag är 0 , vad händer med alla donationer ??? Var redovisas dessa ?

Nu har vi valt att gradvis lägga över arbetet med fiske och konfrontationer till aktiebolaget. Detta för att kunna använda ett riktigt företagskonto med företagsSwish.
Bolaget har nämligen bankkonto.

Föreningen kommer att finnas kvar men kommer istället att användas för att och ett som ett påtryckningsorgan för vård till sexualbrottsutsatta samt att på sikt få igång en rättsdatabas över sexualbrottsdomar,
Citera
2023-03-06, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Tryckfriheten skyddar inte mot förtal.
Med tanke på det är så solklara fall på dumpen så är det ganska förbluffande att JK inte driver fallen vidare.

Förtal är väl att man påstår en sak som inte är sann.

Hej! Du har skickat runkvideos till ett barn 13 år.

Sant eller falskt?

Här är videon som du skickade.

Sant eller falskt?

Vad är förtal ur en gäddas perspektiv, jag menar inte att du är en gädda, för det vet jag ingenting om, och det skulle vara förtal.

Men Qstar vilka bitar i dumpens jobb är förtal?
Citera
2023-03-06, 07:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Hur gammal är gäddan som inte bjöd på godis? Han ser ut att vara 50 och 25 samtidigt.
Hans verkliga ålder är ganska exakt mittemellan; han är 37 år och född 9 september 1985.
Citera
2023-03-06, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Förtal är väl att man påstår en sak som inte är sann.

Hej! Du har skickat runkvideos till ett barn 13 år.

Sant eller falskt?

Här är videon som du skickade.

Sant eller falskt?

Vad är förtal ur en gäddas perspektiv, jag menar inte att du är en gädda, för det vet jag ingenting om, och det skulle vara förtal.

Men Qstar vilka bitar i dumpens jobb är förtal?

Spelar ingen roll om det är sant eller inte. Det är förtal ändå
Citera
2023-03-06, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Anna Hedenmo intervjuar Patrik om Dumpen, i "Min Sanning".

Hon verkar tycka mer synd om pedofilerna än de utsatta barnen! PÅ RIKTIGT... Inget med SVT förvånar mig längre!
Det tror jag inte, men att det kan uppfattas så beror på att; som proffesionell journalist så ligger det i yrkets natur att ställa frågor som är djupt kritiska och kan upplevas vara ställda "från fel lags perspektiv" just för att den intervjuade ska få tillfälle att mer ingående utveckla sina ståndpunkter och svar.
Citera
2023-03-06, 08:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Det tror jag inte, men att det kan uppfattas så beror på att; som proffesionell journalist så ligger det i yrkets natur att ställa frågor som är djupt kritiska och kan upplevas vara ställda "från fel lags perspektiv" just för att den intervjuade ska få tillfälle att mer ingående utveckla sina ståndpunkter och svar.
Eftersom det är en uppenbar tendens på debattsidor att den som är det minsta kritisk eller ifrågasättande till Dumpen och deras metoder anklagas för att tycka synd om pedofiler alternativt anklagas att vara en pedofil själv, eller båda delarna (även om den anklagade tydligt förnekar att så skulle vara fallet) så bemöts nog kritik eller frågor likadant även om det framförs på TV. Ganska intressant fenomen för övrigt. Enligt mig måste man kunna få granska och ifrågasätta alla verksamheter, allt annat är väl diktaturfasoner och åsiktsfascism kan jag tycka. Stora delar av den här tråden exempelvis innehåller ju rikliga mängder av total meningslös pajkastning mellan debattörer. Att diskutera sakfrågor samt framföra kritik och bemöta andras kritik utan att använda sig av personangrepp är svårt tydligen.
Citera
2023-03-06, 11:07
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Även om de hänger ut rätt person kan det gå jävligt fel. En som blir av med jobb och familj tycker nog att några kulor kan skapa rättvisa.

Och personskydd 24/7 lär inte ges till en aktivist.

Bättre de skjuter sig själva, pedofilerna. Två-tre har ju redan begått självmord, bara att fortsätta.

(Folk verkar glömma att Aschberg och Frida Boisen gjorde det här redan för 15-20 år sedan på TV3, lurade peddos att komma till en plats och filmade konfrontationen. Samma programserie där de lurade spåmän och charlataner i ett avsnitt, bla en gubbe känd från TV som påstod han kunde prata med andar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in