2023-03-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja du har ju skrivit det rätt många gånger nu. Vid detta laget är det nog uppfattat att du tycker så, Hassan.

Dags för dig att ta in det det!
Citera
2023-03-05, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Dags för dig att ta in det det!

Läs igen. Att du tycker så har nog alla redan tagit in vid detta laget.
Citera
2023-03-05, 13:05
Medlem
Citat:
Läs igen. Att du tycker så har nog alla redan tagit in vid detta laget.

Och vad tillförde du nu?
Citera
2023-03-05, 13:07
Avstängd
Citat:
Och vad tillförde du nu?

Med att upprepa mig? Lika mycket som när du upprepar dig, dvs absolut ingenting. Lite det som var min poäng.
Citera
2023-03-05, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Kvinnorna får försvara dig själva trodde det var konstaterat efter denna tråden.
Finns inte ett skit att försvara här.
Landet har redan fallit. Bara vänstermuppar i glesbygden som inte lever i verkligheten kan tro annat.
Tycker hela historien skrev om sig rejält.
Har du sett hur Ryssen beter sig i Ukraina ?

Vad i det fattar du inte ?
Citera
2023-03-05, 13:09
Medlem
Citat:
Med att upprepa mig? Lika mycket som när du upprepar dig, dvs absolut ingenting. Lite det som var min poäng.

Nej skillnaden är att vi besvarar frågan i topic, du skrev däremot något helt utan substans som kvinnor ofta gör.
Citera
2023-03-05, 13:13
Avstängd
Citat:
Nej skillnaden är att vi besvarar frågan i topic, du skrev däremot något helt utan substans som kvinnor ofta gör.

Besvarar topic om och om och om och om och om igen, ja. Med ungefär samma ord varje gång,
Citera
2023-03-05, 13:15
Medlem
Citat:
Besvarar topic om och om och om och om och om igen, ja. Med ungefär samma ord varje gång,

Behövs när du har så svårt att förstå, repetition är nyckeln för inlärning speciellt för tröga kvinnor.
Citera
2023-03-05, 13:19
Avstängd
Citat:
Behövs när du har så svårt att förstå, repetition är nyckeln för inlärning speciellt för tröga kvinnor.

Meh, tycker mest du framstår som ett dwment mongo när du håller på och upprepar dig.
Citera
2023-03-05, 13:20
Medlem
Ok så kvinnor kan få försvara sig själva tycker vi i tråden och nu när Armen är "Könsneutral" Hur många är fördelningen Kvinnor /Män nu då ?

Vad jag sett från alla bilder så hur många kan man vara i en pluton. Hur många kvinnor har jag sett mest av? kan det vara allt från en till fem i en bild bland tio- femton soldater.

Och Man fotar nog mycket så att det ska se ut som att det är många fler än vad det faktiskt är och inte nog med det, alla har nog vart blonda. Har jag ens sett en bild på Utländsk kvinnlig soldat och Svenska Arme'n. Sen hur mångas kvinnor är Jägarsoldat, jag jag har sett några där också.-

Skit samma man kan göra karriär på många områden i armen, man kan spela trumpet också men...

Har vi statistik ? För ska man göra allvar av saker så ska man ju det om det inte är snack.
Citera
2023-03-05, 13:28
Medlem
Citat:
Meh, tycker mest du framstår som ett dwment mongo när du håller på och upprepar dig.

Det måte väl ändå vara mer mongo att upprepa OT som du gör, vi håller oss till topic och säger att svenska kvinnor inte är värda att försvaras, jämlikhet råder så ni kan försvara er själva.
Citera
2023-03-05, 13:31
Avstängd
Citat:
Det måte väl ändå vara mer mongo att upprepa OT som du gör, vi håller oss till topic och säger att svenska kvinnor inte är värda att försvaras, jämlikhet råder så ni kan försvara er själva.

Då får jag väl upprepa att värn- och totalförsvarsplikten är könsneutral så plikten att försvara varandra landar på alla.

Så kan du säga att kvinnor inte är värda att försvara och att de får försvara sig själva, så kan jag svara med att totalförsvarsplikten är könsneutral så plikten att försvara varandra landar på alla osv osv osv.

290 sidor nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in