2023-02-22, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Idiot jag är ursvensk.

Nej JAG vill inte rädda ett skit, det är ju DU som propagerar för det.
Nej du är andra generationens invandrare och trots att Sverige har tagit väl hand om din familj har du inte vett om att vara tacksam utan sitter här och hatar på folket som tagit emot er.

Dålig vandel, helt klart.
Citera
2023-02-22, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej du är andra generationens invandrare och trots att Sverige har tagit väl hand om din familj har du inte vett om att vara tacksam utan sitter här och hatar på folket som tagit emot er.

Dålig vandel, helt klart.

Haha du är alltså en sanningsförvrängare rent ut sagt? En lögnare? Och erkänner det helt öppet!

Ja du då vet vi.

Ta du din minoritet och gå och rädda dina araber du ditt feministkräk.

ÖVER HÄLFTEN AV SVERIGES BEFOLKNING SKITER I DIG DET OCH SVEDALA.

Sug på den sanningen när de bytt blöja på dig och gett dig dina mediciner i kvällspatrullen. Akhmed och gänget du är kär i och ska rädda.

Rullatorpower.
Citera
2023-02-22, 17:31
Avslutad
När akhmed kommer från kvällpatrullen och torkar bajs så tycker jag du ska sexa upp dig lite innan han stoppar på en ny XL blöja, säg din kärleksramsa; refugees welcome.

Vem vet allt kan hända.
Citera
2023-02-22, 17:35
Avslutad
Citat:
Haha du är alltså en sanningsförvrängare rent ut sagt? En lögnare? Och erkänner det helt öppet!

Ja du då vet vi.

Ta du din minoritet och gå och rädda dina araber du ditt feministkräk.

ÖVER HÄLFTEN AV SVERIGES BEFOLKNING SKITER I DIG DET OCH SVEDALA.

Sug på den sanningen när de bytt blöja på dig och gett dig dina mediciner i kvällspatrullen. Akhmed och gänget du är kär i och ska rädda.

Rullatorpower.
Jobbigt att svenska folkets stridsvilja ligger på 19 plats? Inte vad ni svenskhatare hoppats på va?
Citera
2023-02-22, 17:36
Avslutad
Citat:
Jobbigt att svenska folkets stridsvilja ligger på 19 plats? Inte vad ni svenskhatare hoppats på va?

Ja för dig som vill rädda dina refugees är det jävligt jobbigt .Hälften av Sveriges befolkning pissar på Sverige
Citera
2023-02-22, 17:38
Avslutad
Över hälften av svenska befolkningen har ingen lust att kriga för feministmuppar eller mena pack.

Så vad gnäller du om?
Citera
2023-02-22, 17:40
Avslutad
Citat:
Över hälften av svenska befolkningen har ingen lust att kriga för feministmuppar eller mena pack.

Så vad gnäller du om?
Ja, du hade hoppats på att de skulle vara betydligt färre va? En halv procent kanske?
Citera
2023-02-22, 17:41
Avslutad
Över hälften av Sveriges befolkning pissar på Sverige helt enkelt.

Feminees och refugees får gå ut och kriga.

Ingen annan har något behov eller önskan om att ofra ett piss för det här höglandet förstår du lilla rullatortanten.

Vänta! Jag tror jag hör Akhmed kommer till dig!
Citera
2023-02-22, 17:42
Avslutad
Citat:
Ja, du hade hoppats på att de skulle vara betydligt färre va? En halv procent kanske?

Ja hade det smällt på riktigt hade du kunnat ta de där 49% och simmat över Öresundsbron så klart.
Citera
2023-02-22, 17:44
Avslutad
Citat:
Över hälften av Sveriges befolkning pissar på Sverige helt enkelt.

Feminees och refugees får gå ut och kriga.

Ingen annan har något behov eller önskan om att ofra ett piss för det här höglandet förstår du lilla rullatortanten.

Vänta! Jag tror jag hör Akhmed kommer till dig!
Jobbigt att sverige ligger på 19 plats i stridsvilja? Du hade hoppats på sist va med bara en halv procent som var villiga att strida för Sverige.

Tufft.
Citera
2023-02-22, 17:45
Avslutad
Citat:
Ja hade det smällt på riktigt hade du kunnat ta de där 49% och simmat över Öresundsbron så klart.
19 plats. Jobbigt högt va?
Citera
2023-02-22, 17:46
Avslutad
Gött stridstanten.

Ta dina feministmuppar och menapack med dig och kriga på.

Vi andra, över hälften av befolkningen, skiter fullständigt i vilket. Ha det så kul. Vi anser inte det finns ett skit att rädda här förstår du, lilla tanten.

GLHF mycket nöje med dina refugees i hemtjänsten (akhmed).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in