2023-03-04, 19:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nej för har du helt fel.
Jag är inte en kriminell bidragstagare utan jag skapar välstånd här.

Japp. Du är en så kallad kulturberikare som inte jobbar utan sitter på din röv och fantiserar om våldtäkter medens du försöker sabotera för det förra landet du bodde i. Skulle tippa på att du inte lärt dig språket heller. Varför skulle du när du kan sitta här och läsa och skriva på ditt eget språk hela dagarna?
Citera
2023-03-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Japp. Du är en så kallad kulturberikare som inte jobbar utan sitter på din röv och fantiserar om våldtäkter medens du försöker sabotera för det förra landet du bodde i. Skulle tippa på att du inte lärt dig språket heller.

Behöver inte jobba då jag är rik så det räcker hela mitt liv och till mina arvingar. Nu är det mina pengar som jobbar åt mig och inte en krona går i skatt till kommunistlandet Sverige.
Citera
2023-03-04, 19:45
Avstängd
Citat:
Behöver inte jobba då jag är rik så det räcker hela mitt liv och till mina arvingar. Nu är det mina pengar som jobbar åt mig och inte en krona går i skatt till kommunistlandet Sverige.

Så är det säkert. Alla på flashback är ju rika och sportar 20cm slak. Riktigt jävla bra har de det också, det är de noga med att argt påpeka mellan sina bittra rants.
Citera
2023-03-04, 19:47
Medlem
Citat:
Så är det säkert. Alla på flashback är ju rika och sportar 20cm slak. Riktigt jävla bra har de det också, det är de noga med att argt påpeka mellan sina bittra rants.

Det är förstås vi med stark ekonomi som har lättast att lämna landet. Du som tillhör drägget får stanna kvar.
Citera
2023-03-04, 19:49
Avstängd
Citat:
Det är förstås vi med stark ekonomi som har lättast att lämna landet. Du som tillhör drägget får stanna kvar.

Vi säger så
Citera
2023-03-04, 19:52
Medlem
Citat:
Vi säger så

Precis, jag flyttade i perfekt tid, sålde bostaden till rekordpris också. Så jag kommer inte åka tillbaka till Sverige och försvara dem som har raserat landet.
Citera
2023-03-04, 19:53
Avstängd
Citat:
Precis, jag flyttade i perfekt tid, sålde bostaden till rekordpris också. Så jag kommer inte åka tillbaka till Sverige och försvara dem som har raserat landet.

Japp. Så var det nog.
Citera
2023-03-04, 20:25
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Jag kan lugnt luta mig tillbaka och konstatera faktum. Jag tror de flesta är medvetna om detta. Märk väl, i mitt högkvalificerade yrke så arbetar jag med utländska personer hela tiden, och det fungerar väldigt bra. Ditt älskade våldsbenägna slödder vill normala och produktiva människor inte ha här. Ganska få som har en sexuell fetish gällande arabiska klaner som bedriver organiserad brottslighet.

Lider du av schizofren personlighetsstörning? Vem var ovanstående riktat åt?

Du bor här i Sverige (antar jag), innehar ett högkvalificerat yrke där du jobbar med "utländska personer hela tiden". Våldsbenägna och kriminella "utländska personer" gillar du inte. Du påstår att jag gillar våldsbenägna och kriminella "utländska personer". Vad grundar du det påståendet i?

Majoriteten av de röstberättigade kvinnorna och männen i Sverige har inte röstat för massinvandring.
Citera
2023-03-04, 20:40
Medlem
Freshhprinces avatar
Självklart är dem det! Vilken idiotisk fråga.
Citera
2023-03-05, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Lider du av schizofren personlighetsstörning? Vem var ovanstående riktat åt?

Du bor här i Sverige (antar jag), innehar ett högkvalificerat yrke där du jobbar med "utländska personer hela tiden". Våldsbenägna och kriminella "utländska personer" gillar du inte. Du påstår att jag gillar våldsbenägna och kriminella "utländska personer". Vad grundar du det påståendet i?

Majoriteten av de röstberättigade kvinnorna och männen i Sverige har inte röstat för massinvandring.

Jo majoriteten kvinnor röstat fortfarande vänster eftersom de står för mest massinvandring.
Citera
2023-03-05, 12:20
Avslutad
Kvinnorna får försvara dig själva trodde det var konstaterat efter denna tråden.
Finns inte ett skit att försvara här.
Landet har redan fallit. Bara vänstermuppar i glesbygden som inte lever i verkligheten kan tro annat.
Citera
2023-03-05, 12:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Kvinnorna får försvara dig själva trodde det var konstaterat efter denna tråden.
Finns inte ett skit att försvara här.
Landet har redan fallit. Bara vänstermuppar i glesbygden som inte lever i verkligheten kan tro annat.

Ja du har ju skrivit det rätt många gånger nu. Vid detta laget är det nog uppfattat att du tycker så, Hassan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in