2023-03-04, 16:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Man har förstås större möjligheter att skydda dem om man är med dem.

Nej, man har förstås inte större möjlighet att skydda de ensam med en hagelbrakare än man har i grupp med avancerade vapen och militärt understöd. Utgår från att du trollar för så jävla dum kan du inte vara.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-03-04 kl. 17:01.
Citera
2023-03-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nej, man har förstås inte större möjlighet att skydda de ensam med en hagelstudsare än man har i grupp med avancerade vapen och militärt understöd. Utgår från att du trollar för så jävla dum kan du inte vara.

Om man inte ens där har man inga möjligheter alls.
Citera
2023-03-04, 17:05
Avstängd
Citat:

Jo. Sin enda möjlighet: att gå samman som en här för att stoppa den invaderade hären innan den når ens familj.
Citera
2023-03-04, 17:46
Medlem
Citat:
Jo. Sin enda möjlighet: att gå samman som en här för att stoppa den invaderade hären innan den når ens familj.

Nej den största faran är nog upploppen som migranterna kommer orsaka och då gäller det att vara med din familj.
Citera
2023-03-04, 17:48
Avslutad
Citat:
Då kan du sitta där och vakta din familj medans andra är ute och hindrar att din familjs hus sönderbombas och att el, dricksvatten och matförsörjning inte slås ut.
Citera
2023-03-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Då kan du sitta där och vakta din familj medans andra är ute och hindrar att din familjs hus sönderbombas och att el, dricksvatten och matförsörjning inte slås ut.

Du kommer väl inte hindra bokningarna heller.
Citera
2023-03-04, 17:52
Medlem
Draklusts avatar
Självklart. Det är våra kvinnor.. dum jävla fråga.. zzz
Citera
2023-03-04, 17:57
Avstängd
Citat:
Nej den största faran är nog upploppen som migranterna kommer orsaka och då gäller det att vara med din familj.

Tror du att eventuella upplopp utgör ett större hot än en invaderande armé beväpnade med moderna vapen, luftunderstöd, pansarfordon och fan vet allt så får du väl tro det. Vore kul om du startade tråd i militärforat och delar med dig av dina teorier där. Pallar inte diskutera nåt så urbota korkat, så jag drar mig vidare nu.
Citera
2023-03-04, 18:01
Medlem
Citat:
Tror du att eventuella upplopp utgör ett större hot än en invaderande armé beväpnade med moderna vapen, luftunderstöd, pansarfordon och fan vet allt så får du väl tro det. Vore kul om du startade tråd i militärforat och delar med dig av dina teorier där. Pallar inte diskutera nåt så urbota korkat, så jag drar mig vidare nu.

När ryssen har nått in med en invaderande armé beväpnade med moderna vapen, luftunderstöd, pansarfordon är det redan kört men invandrarna kan man skydda din familj emot.
Citera
2023-03-04, 18:07
Avstängd
Citat:
När ryssen har nått in med en invaderande armé beväpnade med moderna vapen, luftunderstöd, pansarfordon är det redan kört men invandrarna kan man skydda din familj emot.

Tror jag säkert att nån som flyttat iväg och numer spenderar nästan all sin lediga tid till att försöka övertyga sina forna landsmän att inte kämpa emot vid en potentiellt invasion skulle tycka.
Citera
2023-03-04, 18:12
Medlem
Citat:
Tror jag säkert att nån som flyttat iväg och numer spenderar nästan all sin lediga tid till att försöka övertyga sina forna landsmän att inte kämpa emot vid en potentiellt invasion skulle tycka.

Du är en landsförrädare som förtjänar att dö, inte att försvaras.
Citera
2023-03-04, 18:16
Avstängd
Citat:
Du är en landsförrädare som förtjänar att dö, inte att försvaras.

Rätt uppenbart att det är ditt mål iom vilka "smarta" idéer du kommer med. 'Sprid ut er en och en och använd jaktvapen istället för militärens vapen. Det är säkrare så'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in