2023-02-07, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag ser hela den radikala feministrörelsen, HBTQ-falangen, pseudovetenskap och genuskrigarna som en parentes i historien. Jag tror inte morgondagens kvinnor kommer vilja bli som dagens kvinnor. Naturen hittar alltid en väg att neutraliseras och allt får motkrafter.

Jag tror morgondagens kvinnor snarare kommer titta tillbaka på dagens rabiata och blekfeta feminister med fasa och undra hur det kunde bli så. Förnuftet och godheten brukar segra tillslut.

Jag håller med dig med de du tror om framtiden, jag är inte feminist utan tror som du skriver på förnuft och godhet (men tar ändå inte att det talas ner om kvinnor som grupp ex vis här på FB). Det jag inte håller med dig om är att du säger att dagens kvinnor är på ett visst sätt, den motreaktion du talar om finns redan och har funnits länge.
Citera
2023-02-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag ser hela den radikala feministrörelsen, HBTQ-falangen, pseudovetenskap och genuskrigarna som en parentes i historien. Jag tror inte morgondagens kvinnor kommer vilja bli som dagens kvinnor. Naturen hittar alltid en väg att neutraliseras och allt får motkrafter.

Jag tror morgondagens kvinnor snarare kommer titta tillbaka på dagens rabiata och blekfeta feminister med fasa och undra hur det kunde bli så. Förnuftet och godheten brukar segra tillslut.

Ja men de kommer nog inte direkt få den chansen eftersom importen av muslimer kommer krossa dem innan dess.
Citera
2023-02-07, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku

Svenskarna kommer dö ut förr eller senare ändå, eftersom de är så värdelösa att de slutat bilda familj och skaffa barn.

Ja det håller jag med dig om. Enligt denna tråden verkar ju båda parter (svenska kvinnor och svenska män) hata varandra , så det kan ju förklara värdelösheten
Citera
2023-02-07, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det håller jag med dig om. Enligt denna tråden verkar ju båda parter (svenska kvinnor och svenska män) hata varandra , så det kan ju förklara värdelösheten
Fast nu hatar ju inte svenska män och kvinnor varandra utan tvärtom så gillar de varandra, de som låter här tråden är bara svenskhatare som hatar svenskar.
Citera
2023-02-07, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast nu hatar ju inte svenska män och kvinnor varandra utan tvärtom så gillar de varandra, de som låter här tråden är bara svenskhatare som hatar svenskar.

Nej jag tänkte mest enligt denna tråden. Tror du har rätt i din analys förövrigt.
Citera
2023-02-07, 17:31
Medlem
Citat:
Korrekt analys. Det pågår ett krig mellan könen som ENBART är på grund av feminism. I mer traditionella länder existerar inte detta fenomen.

Redan här kan vi konstatera att vårt land inte fungerar med en reproduktion som helt har stannat av. Utöver det är det extremt äcklande att se kvinnor som beter sig som män, och vice versa.

Vi som inte tänker försvara detta landet vid eventuellt krig förstår detta sedan länge. Vårt land har ingen framtid värd namnet. Ju snabbare skiten brinner ner ju bättre, så vi kan börja om på ny kula.
Citera
2023-02-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Citat:
Nej jag tänkte mest enligt denna tråden. Tror du har rätt i din analys förövrigt.
De ni talar om skaffar bara 1 barn ändå. Det innebär en befolkningsminskning med 50% på bara 1 generation. Att kompensera med somalier och afghaner är ingen bra lösning.
Citera
2023-02-07, 18:08
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Korrekt analys. Det pågår ett krig mellan könen som ENBART är på grund av feminism. I mer traditionella länder existerar inte detta fenomen.

Redan här kan vi konstatera att vårt land inte fungerar med en reproduktion som helt har stannat av. Utöver det är det extremt äcklande att se kvinnor som beter sig som män, och vice versa.

Vi som inte tänker försvara detta landet vid eventuellt krig förstår detta sedan länge. Vårt land har ingen framtid värd namnet. Ju snabbare skiten brinner ner ju bättre, så vi kan börja om på ny kula.

Det är ju så att en viss kategori av innevånarna i Swedistan reproducerar sej i en kopiöst eskaleradende takt pga den skattefinansierade bidragsstödet dom åtnjuter här.. Och dom kommer snart att vara i majoritet

Den kategorin är ju inte mycket att försvara (plus majoriteten av dom svensketniska kvinnorna som supportar detta för att dom är så PK hjärntvättade) så motivationen att göra det är ju lika med noll.. Även för någon som är utbildad för att göra just det. Tragiskt men sant.

Som du säger, låt skiten brinna ner. Jag kommer iaf att sitta på läktaren med popcorn och bira och titta på..
Citera
2023-02-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Det är ju så att en viss kategori av innevånarna i Swedistan reproducerar sej i en kopiöst eskaleradende takt pga den skattefinansierade bidragsstödet dom åtnjuter här.. Och dom kommer snart att vara i majoritet

Den kategorin är ju inte mycket att försvara (plus majoriteten av dom svensketniska kvinnorna som supportar detta för att dom är så PK hjärntvättade) så motivationen att göra det är ju lika med noll.. Även för någon som är utbildad för att göra just det. Tragiskt men sant.

Som du säger, låt skiten brinna ner. Jag kommer iaf att sitta på läktaren med popcorn och bira och titta på..
Precis. Som jag skrev just ovan så skaffar väl ett svenskt par 1 barn i snitt. (Statistiken som säger 1.7 är inkluderat invandrarnas avkommor) Alltså en befolkningsminskning med 50% på 1 generation. Det är tydligt att detta kompenseras med somalier och araber, som spottar ut ungar på löpande band.
Jag tycker att det är en fruktansvärt dålig lösning. Man skulle t.ex kunna gå till botten av problemet istället för att importera hårigt medeltidsfolk.
Absolut ska vi bara käka popcorn och skratta åt cirkusen
Citera
2023-02-07, 18:50
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Det är ju så att en viss kategori av innevånarna i Swedistan reproducerar sej i en kopiöst eskaleradende takt pga den skattefinansierade bidragsstödet dom åtnjuter här.. Och dom kommer snart att vara i majoritet.

Vi tror oftast att det är svartskallarna från Turkiet som förökar sig mest, men det är fel. All forskning tyder på att det är landets Afrikaner som står för den största reproduktionstakten. Vi är således på väg att bli negrer, som någon forskare sade på 1900-talet.

Men rent försvarsmässigt är nog Afroiderna lämpliga som kanonmat. Lova dom sex och mat, så springer dom hela dagen i Kronans tjänst.
Citera
2023-02-07, 18:57
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Vi tror oftast att det är svartskallarna från Turkiet som förökar sig mest, men det är fel. All forskning tyder på att det är landets Afrikaner som står för den största reproduktionstakten. Vi är således på väg att bli negrer, som någon forskare sade på 1900-talet.

Men rent försvarsmässigt är nog Afroiderna lämpliga som kanonmat. Lova dom sex och mat, så springer dom hela dagen i Kronans tjänst.

Jo men problemet är ju att dom är fega och springer åt fel håll..

Det är ju därför dom är här, för att dom flydde från något och det kommer dom att fortsätta med
Citera
2023-02-07, 19:13
Avslutad
Citat:

Precis som jag sa: ”Du har redan förkunnat att du kommer att lägga benen på ryggen och fly till nästa trygga land långt bort från Sverige trots gratis tillgång till svensk fitta (nja, kanske inte) och höga bidrag utan motkrav.. .

Så dej har vi ingen glädje av.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in