2023-03-01, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
En majoritet av de röstberättigade männen och kvinnorna i Sverige har inte röstat för massinvandring.

Juha var sociopat. Enkelt förklarat, icke medfödd psykopati utan tillkommen under barndomen (oftast). Det är en mycket liten kategori kvinnor som dras till såna män.

Jo en majoritet av kvinnorna röstar fortfarande för massinvandring, sossarna har dessutom ökat kraftigt sedan valet så 2026 kommer säkert kvinnorna få mer massinvandring igen.

Juha var en psykopat ja, en person som kör sitt race och skiter i andra. En stark man alltså och det är vad kvinnor väljer i praktiken om de har chansen. Men eftersom alla kvinnor inte kan få en Juha pga att utbudet är litet så har de i årtionden röstat för massinvandring av fler. Såg du inte programmet?

https://youtu.be/0fK8m1abaRY
Citera
2023-03-01, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Låter inte som du sett programmet för han skrävlade inte alls, svarade bara och berättade om hur det var.
Att han är störd är en självklarhet däremot men det är vad kvinnor söker.

Det är samma drivkrafter som gör att kvinnor dras till dagens kriminella invandrare och sedan blir alla förvånade när de mördas eller blir utsatta för grova våldtäkter och misshandel.

På Juhas tid var han extrem, idag är detta vardagsmat och det beror på att kvinnor aktivt har röstat för massimport av sådana personer. Efterfrågan av dem är så stor, alla kvinnor kan inte få en Juha så därför röstar de aktivt för att importera fler.

Se på hans ögon och kroppsspråk när han pratar. Jodå, det är skrävel. Självgott skrävel.

Nja, det de där kanske 100 kvinnorna drog till vad gäller Juha, så var det väl främst hans utseende och att han var annorlunda än de sportintresserade killarna de omgavs sig med. Dessa kvinnor hade säkert blivit lika blöta i trosorna om en Elvis-typ dykt upp, som inte är ett dugg våldsam, men som dansar sexigt med ett charmigt leende och är annorlunda en sportnördarna de annars hänger med.

Sedan är det klart att kvinnor vill ha en trygg och mentalt stark man som kan försvara sin kvinna.(tex. i krig). De vill dock inte ha en mentalt svag man som ger sig på kvinnor och barn... För det inser du väl, att kvinnor inte vill ha en man som slår kvinnan han påstår sig älska? En sådan man ses som en svag man av kvinnor. Kvinnor vill heller inte ha en man som prata illa om kvinnor. Även en sådan man ses som en svag man med incel-vibbar.

Och som sagt: flertalet kvinnor vill verkligen inte ha vare sig en trippelmördare eller en mes. Utan som jag skriver: de vill ha "en stabil man som är grundad och trygg i sig själv (anses manligt och alfa) som är charmig, har humor, snygg och smart, barnkär (om kvinnan vill ha barn eller har barn) driven, omtänksam, trogen".
Senast redigerad av TomatKungen 2023-03-01 kl. 02:52.
Citera
2023-03-01, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Se på hans ögon och kroppsspråk när han pratar. Jodå, det är skrävel. Självgott skrävel.

Nja, det de där kanske 100 kvinnorna drog till vad gäller Juha, så var det väl främst hans utseende och att han var annorlunda än de sportintresserade killarna de omgavs sig med. Dessa kvinnor hade säkert blivit lika blöta i trosorna om en Elvis-typ dykt upp, som inte är ett dugg våldsam, men som dansar sexigt med ett charmigt leende och är annorlunda en sportnördarna de annars hänger med.

Sedan är det klart att kvinnor vill ha en trygg och mentalt stark man som kan försvara sin kvinna.(tex. i krig). De vill dock inte ha en mentalt svag man som ger sig på kvinnor och barn... För det inser du väl, att kvinnor inte vill ha en man som slår kvinnan han påstår sig älska? En sådan man ses som en svag man av kvinnor.

Och som sagt: flertalet kvinnor vill verkligen inte ha vare sig en trippelmördare eller en mes. Utan som jag skriver: de vill ha en

Nej det är inte skrävel alls, det är bara något du har behov av att påstå eftersom du inte riktigt klarar av att förhålla dig till honom.

Förmodligen var det samma med den kvinnliga journalisten som intervjuade honom, med hög sannolikhet blev hon våt i trosan under intervjun.
Citera
2023-03-01, 02:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jo en majoritet av kvinnorna röstar fortfarande för massinvandring, sossarna har dessutom ökat kraftigt sedan valet så 2026 kommer säkert kvinnorna få mer massinvandring igen.

Nope.

Citat:
Juha var en psykopat ja, en person som kör sitt race och skiter i andra. En stark man alltså och det är vad kvinnor väljer i praktiken om de har chansen. Men eftersom alla kvinnor inte kan få en Juha pga att utbudet är litet så har de i årtionden röstat för massinvandring av fler. Såg du inte programmet?

https://youtu.be/0fK8m1abaRY

Majoriteten av de röstberättigade kvinnorna i Sverige har inte röstat för massinvandring.

En liten kategori kvinnor dras till män som Juha ja. Majoriteten kvinnor gör det inte. Liksom majoriteten män inte dras till borderline kvinnor.

Nope, kan inte kolla på reportaget. Han sköt en far och son på nära håll. Sonen bad för sitt liv. Sen jagade han efter kvinnan/mamman och knivhögg ihjäl henne. Varför i hela helvete skulle jag lyssna på en sån undermänniska?
Senast redigerad av Jenny9 2023-03-01 kl. 02:55.
Citera
2023-03-01, 02:54
Medlem
Citat:
Nope.

Majoriteten av de röstberättigade kvinnorna i Sverige har inte röstat för massinvandring.

En liten kategori kvinnor dras till män som Juha ja. Majoriteten kvinnor gör det inte. Liksom majoriteten män inte dras till borderline kvinnor.

Varför röstar de då på de partier som är mest för massinvandring?
Verkligheten går inte ihop med det du säger men stämmer exakt överens med det jag skriver.
Citera
2023-03-01, 02:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Verkligheten går inte ihop med det du säger men stämmer exakt överens med det jag skriver.

Fram tills nyligen förde högern och vänstern samma asyl-/invandrings-/integrationspolitik. En generös och ansvarslös politik. Nu har både högern och vänstern svängt om till en mer restriktiv politik gällande dessa frågor.

Det är i stort sett bara Vänsterpartiet och Miljöpartiet som fortfarande för en generös politik gällande dessa frågor. En minoritet röstar på dessa partier.
Citera
2023-03-01, 03:01
Medlem
Citat:
Nej det är inte skrävel alls, det är bara något du har behov av att påstå eftersom du inte riktigt klarar av att förhålla dig till honom.

Förmodligen var det samma med den kvinnliga journalisten som intervjuade honom, med hög sannolikhet blev hon våt i trosan under intervjun.

Jag kan den sorten. Har träffat på både självgoda män och självgoda kvinnor. De kan prata lugnt och stabilt, men man ser det i deras ögon och på deras kroppsspråk. Där avslöjar de sig. Sitt flacka känsloliv och sin pompösa självgodhet. Jag har ingen som helst svårighet att förhålla mig till den personlighetstypen på det sätt du insinuerar att jag skulle ha svårt med. Finns för min del inget attraktivt hos dem alls. Vissa av dem får mig att vilja "fly fältet" dock och andra ger mig obehagsrysningar och en känsla av "här gäller det att vara på min vakt, så jag inte blir knivad till döds". Finns inget av attraktionsvärde i sådana personer. De är tomma känslomässigt och tickande bomber.

Jag förstår inte varför du tycks ha ett behov av att tro att kvinnor vill ha Juha-typer? Är du psykopat själv och det är därför du tror att "din sort" är guds gåva till kvinnorna? Eller är det så att du är en liten tönt som har svårt att få kvinnor och därav försöker intala dig att "buhu, det är syyynd om mig, som är så fin och snäll, när kvinnorna bara vill ha psykopater! Jävla kvinnor!"?

Som jag skrivit upprepade gånger, kvinnor vill ha ""en stabil man som är grundad och trygg i sig själv (anses manligt och alfa) som är charmig, har humor, snygg och smart, barnkär (om kvinnan vill ha barn eller har barn) driven, omtänksam, trogen". De vill varken ha psykopater eller mesar. Och de vill verkligen inte ha kvinnoföraktare.
Citera
2023-03-01, 03:02
Medlem
Citat:
Fram tills nyligen förde högern och vänstern samma asyl-/invandrings-/integrationspolitik. En generös och ansvarslös politik. Nu har både högern och vänstern svängt om till en mer restriktiv politik gällande dessa frågor.

Det är i stort sett bara Vänsterpartiet och Miljöpartiet som fortfarande för en generös politik gällande dessa frågor. En minoritet röstar på dessa partier.

Ja du ser, partierna har fört denna politik eftersom det gett röster, kvinnorna har krävt detta.
Som alltid är vänstern mest för massinvandring dock och därför går kvinnorna dit.
Citera
2023-03-01, 03:04
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja du ser, partierna har fört denna politik eftersom det gett röster, kvinnorna har krävt detta.
Som alltid är vänstern mest för massinvandring dock och därför går kvinnorna dit.

Citera
2023-03-01, 03:12
Medlem
Citat:

Jo
Citera
2023-03-01, 03:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jo

Nope.
Citera
2023-03-01, 03:17
Medlem
Citat:
Trodde du att invandring är den viktigaste frågan för alla som röstar? Detta kanske kommer som en chock, men många utgår från andra parametrar så som miljö, jämställdhet, ideologi, klassfrågor och liknande när de röstar. Invandringsfrågan är liksom inte prio 1 för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in