Citat:
Ursprungligen postat av
expat2021
Nej det är inte skrävel alls, det är bara något du har behov av att påstå eftersom du inte riktigt klarar av att förhålla dig till honom.
Förmodligen var det samma med den kvinnliga journalisten som intervjuade honom, med hög sannolikhet blev hon våt i trosan under intervjun.
Jag kan den sorten. Har träffat på både självgoda män och självgoda kvinnor. De kan prata lugnt och stabilt, men man ser det i deras ögon och på deras kroppsspråk. Där avslöjar de sig. Sitt flacka känsloliv och sin pompösa självgodhet. Jag har
ingen som helst svårighet att förhålla mig till den personlighetstypen på det sätt du insinuerar att jag skulle ha svårt med. Finns för min del inget attraktivt hos dem alls. Vissa av dem får mig att vilja "fly fältet" dock och andra ger mig obehagsrysningar och en känsla av "här gäller det att vara på min vakt, så jag inte blir knivad till döds". Finns
inget av attraktionsvärde i sådana personer. De är tomma känslomässigt och tickande bomber.
Jag förstår inte varför du tycks ha ett behov av att tro att kvinnor vill ha Juha-typer? Är du psykopat själv och det är därför du tror att "din sort" är guds gåva till kvinnorna? Eller är det så att du är en liten tönt som har svårt att få kvinnor och därav försöker intala dig att "buhu, det är syyynd om mig, som är så fin och snäll, när kvinnorna bara vill ha psykopater! Jävla kvinnor!"?
Som jag skrivit upprepade gånger, kvinnor vill ha ""en stabil man som är grundad och trygg i sig själv (anses manligt och alfa) som är charmig, har humor, snygg och smart, barnkär (om kvinnan vill ha barn eller har barn) driven, omtänksam, trogen". De vill varken ha psykopater eller mesar. Och de vill verkligen inte ha kvinnoföraktare.