2023-02-24, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Jag är blockad och kan inte se något hon lägger ut mera. Men det är nog bara en tidsfråga innan hon åker dit för bidragsfusk OM hon nu inte gör detta rätt. Vet du om hon ger kvitto på sina försäljningar?

Tror inte hon ger kvitton på sina försäljningar.
Citera
2023-02-24, 17:39
Medlem
Citat:
Jag är blockad och kan inte se något hon lägger ut mera. Men det är nog bara en tidsfråga innan hon åker dit för bidragsfusk OM hon nu inte gör detta rätt. Vet du om hon ger kvitto på sina försäljningar?

Nä det gör hon garanterat inte. Och med tanke på att dom inte skänkte något till spädbarnsfonden efter insamlingen på 200 k så är det ju tveksamt att 10% av försäljningen går till det ens. Hon visar inget.

Hon som är så öppen med allt. Men just summa och pengar döljer hon. Skattefusk och brott. De va ju samma med frisör salongen hon hade. Tipsa tipsa.
Citera
2023-02-24, 17:41
Medlem
Nu är dom på pinchos. Det är dyrt. Hon kan ju inte gnälla på att dom har det tufft ekonomiskt för då har man inte råd att ta 26372 barn dit för att äta.
Citera
2023-02-24, 19:45
Medlem
Men alltså 14000 kr för några tavlor.. hoppas hon åker dit snart
Citera
2023-02-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Men alltså 14000 kr för några tavlor.. hoppas hon åker dit snart

Har du tipsat skatteverket o fk?
Citera
2023-02-24, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Har du tipsat skatteverket o fk?

Japp, idag på förmiddagen
Citera
2023-02-24, 21:18
Medlem
Citat:
Japp, idag på förmiddagen

Undrar hur lång tid det dröjer då?
Citera
2023-02-24, 21:27
Medlem
Så jäkla sneaky när hon döljer kommentarerna när budgivningen är över. Hon är en sån jäkla oärlig person och hoppas verkligen att hon får det hon förtjänar snart
Citera
2023-02-24, 21:36
Medlem
Citat:
Så jäkla sneaky när hon döljer kommentarerna när budgivningen är över. Hon är en sån jäkla oärlig person och hoppas verkligen att hon får det hon förtjänar snart

Såg det. Wow. Varför liksom?
Citera
2023-02-25, 09:15
Medlem
Jag vet att tjejen på bloggbevakning skrev nått om P förut. Hittar inte det inlägget och har varken tid eller lust att leta mer själv. Däremot så bör hon tipsas kring Ps fiffel. Bloggbevakning är väll ganska vass när det kommer till att gräva.
Citera
2023-02-25, 10:18
Medlem
Citat:
Jag vet att tjejen på bloggbevakning skrev nått om P förut. Hittar inte det inlägget och har varken tid eller lust att leta mer själv. Däremot så bör hon tipsas kring Ps fiffel. Bloggbevakning är väll ganska vass när det kommer till att gräva.

Det skrevs om när I dog. Sen fick man inte kommentera kring det mer har jag för mig. Men hur tipsar man henne då? Ju fler som gör de desto bättre
Citera
2023-02-25, 21:20
Medlem
Citat:

Kommenterar man om henne inne hon bloggbevakning så tas det bort/modereras så tveksamt om det kommer tas upp i bloggen. Camilla är expert på att vara opartisk och väljer vilka hon skriver om, tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in