2023-02-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amasel001
Kommenterar man om henne inne hon bloggbevakning så tas det bort/modereras så tveksamt om det kommer tas upp i bloggen. Camilla är expert på att vara opartisk och väljer vilka hon skriver om, tyvärr

Varför?
Citera
2023-02-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Varför?

Vadå varför?
Camilla, som driver bloggen bloggbevakning, vill inte att det skrivs om Patricia i bloggen. Skriver man namnet så hamnar kommentaren i modd, och därefter hamnar varje kommentar jag skriver i modd oavsett vad jag skriver 🙃
Citera
2023-02-25, 22:16
Medlem
Citat:
Vadå varför?
Camilla, som driver bloggen bloggbevakning, vill inte att det skrivs om Patricia i bloggen. Skriver man namnet så hamnar kommentaren i modd, och därefter hamnar varje kommentar jag skriver i modd oavsett vad jag skriver 🙃

Ja men varför får man inte skriva om P?
Söker man finns där några tidigare kommentarer om P men inte mycket
Citera
2023-02-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ja men varför får man inte skriva om P?
Söker man finns där några tidigare kommentarer om P men inte mycket

Ja det kan inte jag svara på, såklart. Camilla väljer själv vilka hon vill/inte vill skriva om och modererar därefter.
Citera
2023-02-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ja det kan inte jag svara på, såklart. Camilla väljer själv vilka hon vill/inte vill skriva om och modererar därefter.

Ja men märkligt ändå
Citera
2023-02-27, 08:27
Medlem
Pinchos och yoump i helgen, pengarna flödar iallafall
Citera
2023-02-27, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Pinchos och yoump i helgen, pengarna flödar iallafall

Ja skatt betalas ju inte och det fuskas
Men det är en tidsfråga innan det ändå gnälls om ekonomin
Citera
2023-03-02, 07:36
Medlem
Citat:
Ja skatt betalas ju inte och det fuskas
Men det är en tidsfråga innan det ändå gnälls om ekonomin

Frågestund igår. Fick frågan ”Vågar du vara lika öppen här inne?”

”Alla runt oss säger och ni som sett en del. Om en person skrivit 312 inlägg om bara mig... uteslutet bara mig. Är personen besatt? Är personen verkligen frisk? Hur mår den? Så många funderingar och frågetecken och jag är både skrämd och fashinerad på en och samma gång”

Antar att hon syftar på dig sweedie eftersom du har 313 inlägg på fb 😉 Tycker dock att hon är sjuk som uppenbarligen sitter och läser allt på FB då och har koll på hur mycket vi postar så frågorna hon ställde kan hon ju ställa till sig själv istället och fundera på vad hon kan ha gjort som är så hemskt att vi alla har dessa åsikter. Men det kan inte lilla perfekta P se.
Citera
2023-03-02, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4
Frågestund igår. Fick frågan ”Vågar du vara lika öppen här inne?”

”Alla runt oss säger och ni som sett en del. Om en person skrivit 312 inlägg om bara mig... uteslutet bara mig. Är personen besatt? Är personen verkligen frisk? Hur mår den? Så många funderingar och frågetecken och jag är både skrämd och fashinerad på en och samma gång”

Antar att hon syftar på dig sweedie eftersom du har 313 inlägg på fb 😉 Tycker dock att hon är sjuk som uppenbarligen sitter och läser allt på FB då och har koll på hur mycket vi postar så frågorna hon ställde kan hon ju ställa till sig själv istället och fundera på vad hon kan ha gjort som är så hemskt att vi alla har dessa åsikter. Men det kan inte lilla perfekta P se.

Haha. Hon är väldigt självgod. Jag har skrivit andra inlägg också 😉 Hon påstår sig vara öppen med allt, men ljuger sig till pengar från sina följare. Ger inte ett skit tillbaka. Ska skänka från dessa 200 k men ej gjort det ens. Nä fy.
Citera
2023-03-02, 08:39
Medlem
Citat:
Haha. Hon är väldigt självgod. Jag har skrivit andra inlägg också 😉 Hon påstår sig vara öppen med allt, men ljuger sig till pengar från sina följare. Ger inte ett skit tillbaka. Ska skänka från dessa 200 k men ej gjort det ens. Nä fy.

Exakt så, frågestunden ska fortsätta idag. Är du blockad ? 🙈
Citera
2023-03-02, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4
Exakt så, frågestunden ska fortsätta idag. Är du blockad ? 🙈

Det är ju samma frågor om och om igen. Som hos tingeling. Sen svarar hon inte ärligt heller.
Nej, är du?
Citera
2023-03-02, 12:16
Medlem
Citat:
Det är ju samma frågor om och om igen. Som hos tingeling. Sen svarar hon inte ärligt heller.
Nej, är du?

Nej inte än 😏

Hon väljer ju dom frågorna som är enkla… så genomskinlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in